🌙 You can break my heart in two but when it heals it beats for you📱

221 21 0
                                    

Μάιρας Pov:

Έχω γυρίσει σπίτι εδώ και λίγη ώρα και σκέφτομαι όλα όσα έγιναν σήμερα. Ήταν πραγματικά μια μέρα με τα όλα της.Απο την μια όμως ταλανίζουν το μυαλό μου συνέχεια τα λόγια του Νίκου για τον Άλεξ... Από την μια σκέφτομαι πως έχει δίκιο και από την άλλη πως είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που μου περιγράφει.

**Messenger sound**

Ο χρήστης Alex Dimitriou θέλει να σας προσθέσει στις επαφές του.

Καθώς διαβάζω αυτή την ειδοποίηση χαμογελάω και αποδέχομαι το αίτημα.

Α: Γεια

Γειαααα👋👋

Α: Γιατί δεν κοιμάσαι ακόμα;;; Είναι ήδη πολύ αργά!!

Εμμ απλά δεν με πιάνει ύπνος...

Α: Ούτε και εμένα...τι θες να κάνουμε;

Δεν ξέρω....τι σκέφτεται τώρα;;

Α: Όλα αυτά που πέρασα σήμερα... Ξέρεις δεν ήμουν έτσι όπως με ξέρεις τώρα και...καλά θα κάνεις να ακούς τους φίλους σου τι σου λένε.... μπορεί να είμαι κακή επιρροή για εσένα... φυσικά δεν θα έκανα ποτέ κάτι που θα μπορούσε να σε βλάψει... Απλά ίσως να πρέπει να απομακρυνθούμε λίγο...

Δεν καταλαβαίνω....Εγώ κάνω τις επιλογές ΜΟΥ!! Εγώ θέλω να σε γνωρίσω δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο Νίκος...δεν είσαι αυτός που λένε όλοι ότι είσαι απλά....δεν έχεις βρεί το κατάλληλο άτομο για να το δείξεις αυτό... Αλλά αν δεν θες να με ξαναδείς... δεκτό...όχι αποδεκτό όμως...

Α:Δεν σε θέλω έξω από τη ζωή μου... όμως...

Εντάξει καταλαβαίνω.... νόμιζα πως θα με άφηνες να γνωρίσω τον κόσμο σου... Αυτός δεν είναι εξάλλου ο λόγος που δεν μου ανοίχτηκες σήμερα;;

Α:Όχι δεν έχει καμία σχέση αυτό...

Εγώ πρέπει να πηγαίνω για ύπνο... Καληνύχτα

Τα δάκρυα εμφανίστηκαν και πάλι στα μάτια μου... όλοι με διώχνουν μακριά τους... Πρώτα ο Φίλιππος και τώρα αυτός αλλά αν θέλει να με απομακρύνει...αυτό και θα γίνει... βαρέθηκα όλοι να με πληγώνουν με τον τρόπο τους...

Το κινητό μου συνέχιζε να δονείται από τα μηνύματα...δεν τους έδωσα σημασία...απλά το έβαλα στο αθόρυβο και στη συνέχεια έβαλα τα ακουστικά μου...

Και έτσι με πήρε ο ύπνος...δεν είναι και η πρώτη φορά...

“You can break my heart in two but when it heals it beats for you"

Τραγουδώντας αυτούς τους στίχους με πήρε ο ύπνος...Δεν θέλω να ξημερώσει το αύριο...αλλά μπορώ να κάνω και κάτι άλλο;

^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^

Γειαααα σαςς και πάλι!! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!! Μην ξεχάσετε να πατήσετε το 🌟 στο κάτω μέρος της σελίδας!!

Επίσης ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ!!! Ο zinwnas (ναι είναι και ο χαρακτήρας του βιβλίου) έχει ξεκινήσει ένα ΤΕΛΕΙΟΣ καινούριο βιβλίο "The bartender fell in love" οπότε πηγαίνετε να το δείτε!! Είναι απλά Τ•Ε•Λ•Ε•Ι•Ο!!

Σας αγαπώ πολύ!!❤❤❤

Φιλακιααα♡♡

Midnight TextWo Geschichten leben. Entdecke jetzt