🌙 Soccer is not really my thing...but you are...📱

228 23 1
                                    

Μάιρα Pov:

-Εμμ... κοίτα δεν το λες ακριβώς αρέσει... δηλαδή δεν μου αρέσει... νομίζω.
Ν:ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΌΧΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΉΣΩ ΝΑ ΠΛΗΓΩΘΕΊΣ!!!ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΧΈΣΕΙΣ!!!!ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΥΤΉ Η ΛΈΞΗ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΌΓΙΟ ΤΟΥ!!! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΌΝΕΙΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!
-Μα...εγώ... δεν δεν ξέρω αν μου αρέσει ή αν απλά μου δημιουργεί συναισθήματα τα οποία είναι προσωρινά...
Ν: Τι να σου πω... Απλά δεν θέλω να πληγωθείς... Όχι πάλι..

Το μόνο που κάνω είναι να γνευσω και να κοιτάξω χαμηλά.. έχω καταλήξει να παίζω με τα παπούτσια μου, καθώς το μυαλό μου βυθίζεται στις σκέψεις μου με αποτέλεσμα να μην ακούω τίποτα από ότι γίνεται γύρω μου...

Άλεξ Pov:
Με τα παιδιά έχουμε φτάσει στην τελική ευθεία του γηπέδου... Είμαστε οι κλασσικοί εγω, ο Ζήνων,ο Στέφανος (😒😒) και ο Δημήτρης. Έχουμε καιρό να συναντηθούμε για ποδοσφαιρακι. Είμαι σίγουρος πως θα είναι και άλλοι εκεί και θα τους σκίσουμε.

Στις κούνιες κάθονται δύο παιδιά. Κοντά στην  ηλικία μας πρέπει να είναι.. έλεος πόσο χαζό Θεέ μου.. Κάτσε...μισό ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ... Δεν γίνεται αυτό.. το κάρμα έφυγε από την μεριά μου!!!!

Σ:Μ@λ@κ@ αυτή δεν είναι από χτες;; Θα του σπάσω ΠΑΛΙ τα μούτρα. Κρατάτε με!!

-Μμμμ... Εγώ έρχομαι σε λίγο πάω να πάρω ένα νερό. Θέλει κανείς τίποτα;;
Σ: Ναι και εγώ έρχομαι σε 5'
-Οπα όπα! Εσύ που πας;
Σ:Τι σε νοιάζει ρε φίλε; Τράβα να πάρεις το νερό σου!
Δ:Εμμ να σου πω Στέφανε έλα λίγο μαζί μου.. θέλω να μου δείξεις πως να κάνω κεφαλιές γιατί τώρα τελευταία το έχω χάσει λίγο
Σ: Πωωω μλκα είστε ότι χειρότερο!!

Κάνω νόημα στον Δημήτρη λέγοντας του ευχαριστώ και πηγαίνω προς τις κούνιες.

Μάιρας Pov:

Ο Νίκος με σκουνταει λίγο στο χέρι με αποτέλεσμα να με βγάλει από τις σκέψεις μου και να κοιτάξω το άτομο που τώρα πια κάθεται ακριβώς.... ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ!!!! ΧΕΧΕΕ ΚΑΙΡΌ ΕΊΧΑΜΕ ΝΑ ΈΡΘΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ;;;;ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑΑΑ.....or is it just him...I mean ME or is it just ME!

Α: Γιατί κοιτάς κάτω;
-Ε-εγω..Εμμ..κάτι σκεφτόμουν
Ν: Εσένα τι σε νοιάζει ρε φίλε; Κοπέλα σου είναι; Λέει κάπως εκνευρισμένος... όχι μην αρχίζεις και εσύ
-Νικο... σταματα!
Ν:Μα...καλά.Εγω πάω σπίτι. Ελπίζω να γυρίσεις και εσύ... λέει όλο νόημα και νιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν. Και το κεφάλι μου είναι κατεβασμένο με τα μάτια μου να κοιτούν δεξιά και αριστερά.

Midnight TextWhere stories live. Discover now