🌙 Just a normal ride...or isn't it?!📱

186 18 4
                                    

Μάιρας Pov:

Το πρωινό φως με ξυπνάει... αλλά νιώθω το πλευρό μου άδειο. Έτσι ανοίγω γρήγορα γρήγορα τα μάτια μου...

-Ααααλεεεεξ!!!φωνάζω με όλη μου τη δύναμη.
Ακούω γρήγορα βήματα στην σκάλα και αντανακλαστικά κρύβομαι κάτω από τα σκεπάσματα. Μετά από λίγο τα βήματα σταματάνε...δεν ακούω τίποτα πια... Το μόνο που νιώθω είναι κάποιος να είναι πάνω στο κρεβάτι...που είναι ο Άλεξ;

Το πάπλωμα αρχίζει να γλιστράει..τι γίνεται εδωωω;;;

Α:Τσααα!λέει και πέφτει και αυτός στο κρεβάτι.
- Ρε Άλεξ!! Πάλι έφυγες όμως....λέω με παράπονο.
Α:Μάλλον δεν κρατάω τις υποσχέσεις μου...
-Θελω αγκαλαααααααα...λέω σαν πεντάχρονο.

Εκείνος γελάει και ανοίγει τα χέρια του με αποτέλεσμα εγώ να κινηθώ πιο κοντά του.

-Χαζο... ψιθυρίζω
Α: Τι είπες μικρή;;
-Χαζοοοοο.λεω πιο δυνατά

Εκείνος έρχεται από πάνω μου και μου κρατάει τα χέρια από τους καρπούς και με κοιτάει...εεεμμμμ παιδιά τι γίνεται εδωωω! Οοοουφ κάνει ζέστη!

Α:Για ξαναπες μου από κοντά τι είπες;;λέει αργά και σιγά με την βραχνή φωνή του, κοντά στο πρόσωπο μου.
- Εισαι.χαζο. του ανταποκρίνομαι με αργό ρυθμό στη φωνή μου κοιτάζοντας μια τα μάτια του και μια τα χείλη του...

Άλεξ Pov:

Εκείνη κάνει ένα παιχνίδισμα με τα μάτια της...μια κοιτάει τα χείλη μου και μια τα μάτια μου...Γαμωτο δεν μπορώ να την έχω έτσι από κάτω μου με ένα μπλουζάκι ΜΟΝΟ!! Θέλω να της κάνω τόσα πολλά...ughhhhhh!!!!! Δεν αρκούμαι μόνο στο να την φιλάω ή να νιώθω το σώμα της πάνω στο δικό μου....Δεν.μου.αρκεί!

Κατεβαίνω από πάνω της αφήνοντας τα χέρια της...Γ@ΜΩ!

Μάιρας Pov:

Τον κοιτάω λίγο ακόμα στα μάτια πριν με απελευθερώσει τελείως και φύγει από το δωμάτιο. Τα μάτια του δεν είναι πια πράσινα...είχαν σκουρύνει... Τι έκανα λάθος;;

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατεβαίνω τα σκαλιά. Τον βλέπω στον καναπέ να κάθεται σκεπτικός...όπως πάντα...

- Τι έγινε;..τον ρωτάω κάπως σιγανα...
Εκείνος απλά συνεχίζει να κοιτάει μπροστά του σαν να έχει χαθεί στις σκέψεις του.. Τελικά πηγαίνω και κάθομαι δίπλα του.

Κοιτάω χαμηλά το πάτωμα..
-Σ-σε πείραξε που ήρθα...αν είναι αυτό θ-θα φύγω...δεν σκέφτηκαοτιμπορειναηθελεςλιγοχρονομονοςσουσυγγνωμη..

Midnight TextDove le storie prendono vita. Scoprilo ora