Άλεξ Pov:
Ο προορισμός μου είναι το σπίτι μου.
-Έχεις φέρει την τσάντα έτσι;
Μ:Εεεμμμ.. Ναι είναι πίσω.
-Τέλεια!!Φτάνουμε σε κάνα 5λεπτο.
-Παρε την τσάντα και πήγανε μεσα. Έρχομαι σε λίγο!!
Μ:Εμμ....οκ...Μάιρας Pov:
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και αφήνω την τσάντα στο δωμάτιο. Κατεβαίνω την σκάλα και βρίσκω τον Άλεξ να κάθεται στον καναπέ.
Πηγαίνω και εγώ με τη σειρά μου, κοντά του και κάθομαι δίπλα του.
-Εμμ...Τ-τι κάνουμε τώρα..
Α:Απλά καθόμαστε.λεει χαλαρά.Awkwaaaaaaaaard silence.
-Εμμ... Καλά εγώ πάω πάνω να αλλάξω... Λεω ενώ εκείνος κοιτούσε την τηλεόραση.
Ανεβαίνω την σκάλα και μπαίνω μέσα στο δωμάτιο. Ανοίγω την τσάντα μου και βγάζω ένα σορτσάκι ύπνου μαζί με μια μπλούζα.
Την στιγμή που πηγαίνω να βάλω τις πιτζάμες,νιώθω τα χέρια του να τυλίγονται γύρω μου και τα χείλη του να έχουν κολλήσει στη βάση του λαιμού μου.
Με παρασύρει πίσω στο κρεβάτι κι ανεβαίνει πάνω μου. Αρχίζει να σχηματίζει ένα δρομο από υγρά φιλιά, ξεκινώντας από τον λαιμό μου και πηγαίνοντας προς τα κάτω. Η ανάσα του έχει βαρύνει, όπως και η δική μου.
Τα χέρια του χαϊδεύουν την μέση μου καθώς το βλέμμα του γυρίζει πάλι πάνω στα χείλη μου. Καταφέρνω να μας γυρίσω ανάποδα και τώρα εγώ είμαι από πάνω του. Στηρίζω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από την μέση του και γέρνω πάνω του φιλώντας και πάλι τα χείλη του. Μόλις το φιλί μας τελειώνει, ακουμπάω το κεφάλι μου στο στέρνο του.
Α:Δεν τελείωσα αυτό που άρχισα μικρή, και ΣΊΓΟΥΡΑ δεν έχεις πληρώσει τίποτα ακόμα.μου λέει με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο στα χείλη του.
- Εεεμμ.. δεν θέλω να γίνομαι προκλητική αλλά....φοράω ακόμα τα ρούχα μου...λέω με πονηρό ύφος..Τώρα θα ακολουθήσουμε τα νερά σου...
Εκείνος απλά γελάει και λέει:
Α:Τότε θα φροντίσω να στα βγάλω.
Έρχεται πάλι κοντά μου και εγώ στηρίζομαι στους αγκώνες μου περιμένοντας την επόμενη κίνησή του.
Το χέρι του χαϊδεύει τον μηρό μου,ενώ σε κάθε του άγγιγμα κύματα ηλεκτρισμού κατακλείουν το σώμα μου.
Τα μάτια του έχουν σκουρύνει για ακόμα μια φορά.
Με κοιτάει στα μάτια σαν να ζητάει την συγκατάθεσή μου..
-Ειμαι εντάξει...
Α:Είσαι σίγουρη πως το θες. Δεν θέλω να κάνουμε κάτι για το οποίο θα μετανιώσεις...
-Δεν μετανιώνω τίποτα όταν είμαι μαζί σου...Ως απάντηση πήρα ένα φιλί.
Στη συνέχεια πήρε τα χέρια μου και τα καθοδήγησε προς το λαιμό του...και εκεί κλείδωσαν.
Εμμ....μια μικρή μικρουτσικη λεπτομέρια... ξέρει ότι θα είναι η πρώτη μου φορά....;;;;!!!!
Α:Τι σκέφτεσαι...
-Εμμ...εεεε..
Α:Πες μου μωρό μου..
-Ε-ειναι η π-π-πρωτη μου...φ-φ-φορα...Το αυτάρεσκο χαμόγελο του εμφανίστηκε πάλι.
-Γιατι γελάς;
Α: Γιατί σκέφτομαι τα μούτρα του Φιλίππου.μου απαντάει και το γέλιο του ηχεί στο δωμάτιο.Εγώ απλά ρολαρω τα μάτια μου: Αγόρια!!
Α:Εμένα δεν μου ρολαρεις τα μάτια σου!! Ακούς!
Αγγίζω με τα δάχτυλα μου την άκρη της μπλουζας του.
-Και...τι θα κάνεις για αυτό.τον ρωτάω όσο πιο αισθησιακά μπορώ.
Α: Δεν θα ήθελες να ξέρεις μικρή.
-Εχεις δίκιο...θα ήθελα να μάθω...ή ακόμα καλύτερα να το ζήσω..Χωρίς να περιμένω απάντηση του βγάζω την μπλούζα και μπλέκω τα χέρια μου στα μαλλιά του φέρνοντας τον πιο κοντά μου.. αρχίζω να του πιπιλαω τον λαιμό... αφήνοντας ΦΥΣΙΚΑ το σημάδι μου πάνω του.
Εκείνος σχηματίζει ένα χαμόγελο με τα χείλη του. Με απομακρύνει από κοντά του, αφαιρώντας τα εσώρουχα μου και εγώ με την σειρά μου το παντελόνι του.
Πριν μπει μέσα μου, μου ψιθυρίζει:
Α:Σε αγαπώ τόσο τόσο πολύ... αφήνοντας στο τέλος ένα φιλί στον λαιμό μου.
[...]
They say all good boys go to heaven. But bad boys bring heaven to you.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Γεια σας!! Εμμμ...ναι πρέπει να είμαι ειλικρινής μαζί σας...ΔΕΝ ΞΕΡΩΩ ΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΤΈΤΟΙΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ!!
Ελπίζω να σας άρεσε♡
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Φιλάκια πολλααα!
YOU ARE READING
Midnight Text
Teen FictionΗ Μάιρα είναι το καινούργιο κορίτσι της γειτονιάς. Δεν έχει και ενα τοσο ευχάριστο παρελθόν αλλά δεν το αφήνει να την σταματήσει από το να χαμογελάει. Προσπαθεί πάντα να κρατάει μια θετική στάση...όσο και αν πνίγεται στις σκέψεις της...έχει μάθει στ...