🌙You (don't) own me📱

285 29 1
                                    

Back to da party

Μάιρας Pov:

Αωωωωω! Χαίρομαι τόσο πολύ για τον Νικο! Φαίνεται χαρούμενος! Του αξίζει!!

[...]
Η ωρα έχει πάει 11:00, έχουν πέρασε μόνο δυο ώρες. Ευτυχώς η Χρύσα έχει έρθει και χορεύουμε το αγαπημένο μας τραγούδι "Shake it off"!

-Παω να πάρω κάτι να πιω! Θες κατι?
Χρύσα: Ενα mojito! Λεει δυνατά για να την ακούσω

Περνάω μεσα απο τον πολύ κόσμο, και επιτέλους καταφέρνω να φτάσω στον πάγκο με τα ποτά. Παίρνω μια τεκίλα κεράσι και ενα mojito  τα αγαπημένα μας!
Άλεξ: Μχμμ... τεκίλα κεράσι! Καλή επιλογή!!
-Μμμμ. Ευχαριστώ! Παω να φύγω αλλα με τραβάει απο το μπράτσο

-Εεεμ...μπορώ να φυγω!
Άλεξ: Ναι! Μπορεις! Απλα όπως ειπαμε εεε? Και κάτι ακόμα! Μην πιείς πολυ!
- Δεν υπόσχομαι ΠΟΛΛΑ!
Άλεξ: Δεν θέλεις να τα βάλεις μαζι μου!ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΕΙΣ ΑΛΛΟ! ΟΚ?!μου λέει με ενα καθαρα εκνευρισμένο ύφος και φεύγει

Χρύσα: Τι έγινε?!
-Τιποτα! Παμε λιγο εξω να πάρουμε λιγο αερα?!
Χρύσα: Ναι αμε! Όλα καλα...
-Ναι μια χαρα.. της δίνω το ποτο της και..
[...]
Βγαίνουμε έξω στο μπαλόνι. Είναι αρκετά μεγάλο και απέχει αρκετά απο την πόρτα οπότε μπορούμε να μιλήσουμε πιο ελεύθερα.

[...]
Χρύσα: Πες μου τι έχεις! Το ξέρεις πως δεν μπορεις να κρυφτείς απο εμενα!!!
-Απλά σκέφτομαι! Αυτό ειναι ολο!
Χρύσα:.Ποιοοον! Τον Φιλ...
-ΌΧΙ
Χρύσα: καλα...Συγγνώμη
-Συγγνώμη...πήγαινε λιγο μέσα και έρχομαι. Δεν φταις εσυ σε τίποτα
Χρύσα: Μα, δεν θελω να σε αφήσω μόνη σου...
-Απλά ζαλιστηκα λιγο βρε χαζουλα μου! Θα ειμαι καλα χαζουλι!
Χρύσα: Καλα! Κανω οτι σε πιστεύω!

Κάθομαι και κοιτάω τα αστέρια και ταυτόχρονα παίζω με το ποτηρι,στα χέρια μου. Το ακουμπάω σε ενα τραπεζάκι πιο διπλα.

Η αλήθεια ειναι πως όντως ζαλιστηκα αλλα ηθελα και λίγο να ξελεγραρω. Ουυυφ νοιώθω να πέφτω προς τα πισω...

Νοιώθω δυο δυνατά χέρια γύρω μου...

Άλεξ: Γιατι εισαι εδω έξω μονη σου?
-Εεμ...Ευχαριστώ πολυ που δεν με άφησες να πεσω λέω κάπως σιγανά
-Γιατί είσαι εδώ έξω μόνη σου?ξαναλεει εκνευρισμένα καπως!

-Εεεμ... απλά ζαλιστηκα λιγο, και ήθελα να βγω λιγο εξω!
Άλεξ:Καλύτερα να φύγεις,μπορεί να σε πείραξε κατι που ήπιες? Είναι η πρώτη σου φορά?
-Οχι! Εχω ξαναπιει
Άλεξ: Ποσα!?
-Οσα θελω! Τι θες τωρα! Ασε με ήσυχη!
Άλεξ:Χμμμ... και μετά λες πως δεν είσαι και τοοοοσοοο καλο κοριτσάκι!
-Μμμ...Και μετά εσυ Δεν με αφήνεις να παίξω τα παιχνίδια σας, λες και σου ανήκω! Του ανταποκρινομαι και πιέζω το δάχτυλο μου στο στέρνο του, με αποτέλεσμα να τον σπρώξω λιγο.

Άλεξ:Μην αυθαδιαζεις σε εμένα! Δεν θέλεις να με νευριασεις!
-Μμμ μπορεί και να θελω! Λεω και φεύγω με τον αέρα νικητριας.

Αλλα οοοχιιιι δεν μπορούσε το καλο κάρμα να το αφήσει έτσι!!
Με πιάνει απο το χέρι και με πηγαίνει στον τοίχο! Με κοιτάει βαθιά  με αυτα τα πράσινα μάτια. Η απόσταση ολο και μειώνετε μεταξύ μας...Δεν ειναι σωστο...

Τον σπρώχνω και παω να φυγω! Τι στο **%+++!# πετρα είναι και δεν κουνιέται?!! Με ξανακαρφωνει με τα ματια του!

Άλεξ: Ειδες τι μπορείς να πάθεις όταν τα βάζεις μαζι μου! Έρχεται διπλα απο το αυτι μου και λεει: μπορω να σε κάνω να νοιώθεις έτσι χωρίς καν να σε αγγίζω! Μονο με ενα βλεμμα...

Ανατριχιάζω στο άκουσμα αυτών των λέξεων. Πως ξέρει οτι με επηρεάζει ετσι! Κουνάω το κεφάλι μου δεξια και αριστερά.

Τον κοιτάζω στα μάτια (πάλι eye contact😉😏). Μπορεί αυτο που θα κάνω να ειναι λάθος... Αλλά το λάθος ειναι το σωστο...

Γειααα σααας! Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω Κεφάλαιο! Γίνονται πολλα! Και τωρα που ήρθε και το Πάσχα θα προσπαθήσω να γράφω πιπ συχνά!💕
Like 🌟 αν σας αρεσεε το κεφάλαιο!!💕😍👑💖

Φιλακιααα αγαπακιαα🍰🍰

Midnight TextWhere stories live. Discover now