🌙 Is this goodbye?📱

166 17 2
                                    

Άλεξ Pov:

Ήμαστε σπίτι εδώ και μισή ώρα περίπου. Απλά καθόμαστε στον καναπέ και δεν λέμε τίποτα...

-Δεν νυστάζ...
Μ:Όχι.με διακόπτει
- Καλά..
Μ:Από ότι βλέπω δεν έχεις κάτι να πεις οπότε μπορείς να πηγαίνεις για ύπνο!
-Οχι είμαι εντάξει.
Μπορώ να καταλάβω τι έγινε και είσαι έτσι τώρα;;
Μ:Τι εννοείς "έτσι" καλά είμαι!! Αφού τις τελευταίες φορές έχεις σηκωθεί και έχεις φύγει σαν κυνηγημένος όλα καλά.λεει και σταυρώνει τα χέρια της κοιτάζοντας προς το παράθυρο.
- Πφφφ...λες και θα καταλάβεις.
Μ: Δοκίμασε με!μου απαντά απότομα.
-Ειναι απλά...ότι...Δεν γίνεται να σε έχω έτσι ρε γαμωτο χωρίς να μπορώ να σε αγγίζω... θέλω να σου κάνω τόσα πολλά και απλά δεν μπορώ...
Μ:Αχαμ...Εμμ...να ρωτήσω κάτι; Γιατί δεν μπορείς είπαμε;;;ρωτά μπερδεμένη και εγώ γουρλωνω τα μάτια μου στην απάντηση της.
- Μου κάνεις πλάκα;!!!
Μ:Τι;; Κάτι δεν κατάλαβα καλά;;
-Πφφ...απλά άστο οκ; Εγώ πάω για ύπνο. Θα έρθεις;
Μ:Όχι!
-Καλα.

Ανεβαίνω την σκάλα και πηγαίνω στο δωμάτιο. Ξαπλώνω και απλά χάνομαι στις σκέψεις μου καθώς με παίρνει ο ύπνος.

5:00μ.μ

Δεν μπορεί να με πάρει ο ύπνος. Κοιτάω την οθόνη του κινητού μου 5:00... γυρίζω στο πλάι του κρεβατιού και είναι άδειο...

Σηκώνομαι όρθιος με προορισμό μου το σαλόνι.
Κατεβαίνω σιγά σιγά τις σκάλες και την βλέπω να κάθεται εκεί όπου και την άφησα... βασικά κοιμάται σαν κουλούρι.Γαμω...

Πηγαίνω κοντά της και αρχίζω να την σκουνταω.Εκεινη ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια της.

- Σήκω! Θα κοιμηθείς πάνω.
Μ:Δεν με παρατάς λέω εγώ! Μας θυμήθηκες στου διαόλου την ώρα!
-Γαμω! Είτε θα σηκωθείς μόνη σου είτε με την βία! Εσύ διαλέγεις!
Μ: Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

Αρχίζει και με νευριάζει μα το Θεό!

- Σηκώνεσαι τώρα! Χωρίς δεύτερη κουβέντα!

Εκείνη απλά βολεύεται καλύτερα στην θέση και με γράφει τελείως!!

-Πολυ καλά λοιπόν!Εσύ το διάλεξες!

Πηγαίνω και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από την μέση της και την στηρίζω στον ώμο μου σαν να είναι αρνί.

Μ: ΚΑΤΈΒΑΣΕ ΜΕ ΚΑΤΩΩΩ ΑΜΕΣΩΣ!!! ΑΚΟΥΥΥΥΥΥΥΣ!!φωνάζει καθώς με χτυπάει στην πλάτη.
- Μπαα...δεν το έχω σκοπό!
Μ:ΑΣΕΕ ΜΕ ΚΑΤΩΩ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΆΡΕΙ!!!!
-Αμα σε αφήσω θα μου μιλήσεις ή όχι;
Μ:Θα το σκεφτώ!
-Ωραια! Άρα καλά είσαι και εκεί!
Μ:Τι θες από τη ζωή μου;
-Να μου μιλήσεις;! Και να είμαστε όπως πριν;!!!
Μ: Κατέβασε με...

Midnight TextDove le storie prendono vita. Scoprilo ora