6:00π.μ
Ughhh... όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Γίνονται πολλα...και δεν μπορω να τα αντέξω ολαα!!6:30π.μ.
Ουφφφ ωρα να σηκωθώ βαρέθηκα...
Παω στο μπάνιο και κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη...
Τι έκανα θεέ μου για να τα αξίζω ολα αυτά....
Πλένω το πρόσωπο μου, χτενίζω τα μαλλιά μου και βγαίνω εξω.
- Και τι βάζουμε τωρα?!
7:15Τελικά αποφασίζω να βάλω το μαύρο ψηλομεσο τζιν μου με μια μπορντο κοντομάνικη μπλούζα και τα μαύρα old school vans μου. Τα μαλλιά μου τα αφήνω κάτω,στο φυσικό τους στιλ *ίσια*.
7:20 π.μ
Κοιτάω την ωρα στο κινητό μου... 7:20...νωρίς είναι...παίρνω τα κλειδιά μου και βγαίνω εξω.Θελω να περπατήσω....Πάω στο πάρκο που είναι κοντά στο σπίτι...Εκεί δεν έχει κόσμο...
Με την σκεψη αυτη βάζω τα ακουστικά μου και ακούω μουσική... Iiii'm on my wayyyy driving that 90 down those country lanes... *castle on the hill*Φτάνω στο πάρκο. Και προς μεγάλη μου έκπληξη τον βλέπω μα κάθεται και να κοιτάει το κινητό του! Αχχ τοσο όμορφος! Τα ατημέλητα μαλλιά του και τα γκρι ματια του...με κάνουν να τον θελω ολο και πιο πολυ...
Φίλιππος: Καλημέρα μωροο μου!!
- Μμμμ Καλημέρα! Λεω παραπονεμένη
Φίλιππος: Τι έχει το μωρο μουυυ?!
-μμμμ ξερεις τι εχειιιι
Φίλιππος: μμμν κατι ξερω!
-μμμμ! Μην με κοροϊδεύεις!!
Φίλιππος: Συγνώμη μωρό μου... λέει ψιθυριστά κοντά στο αυτί μου...και στη συνέχεια κατευθύνεται στα χείλη μου...και ορμάει πανω τους..." αλλα θα πάρεις ενα κομμάτι τώρα και το αλλο μετα...μαλλον!!" λεει πανω απο τα χείλη μου... Οι γλώσσες μας δεν αργούν να ακουμπήσουν η μια την αλλη... κατι ειναι διαφορετικό σε αυτό το φιλι ομως...
Καθόμαστε στο παγκάκι για λιγο, αγκαλιά, την ειχα ανάγκη αυτη την αγκαλιά...8:30
Είμαστε πολυ ωρα μαζι, αγκαλιά, και μιλάμε για διάφορα...αλλα οπου να ναι θα φυγειιι!! Εχει προπόνηση!! Μμμμ γιατί και οι ποδοσφαιριστές δεν δικαιούνται διάλειμμα!!!Φίλιππος: Θα ερθω να σε πάρω μετά κατα τις 10:00 Σ αγαπώ...
Λέει και μου δίνει ενα πεταχτό φιλί
- καλααααα!! Και εγω σ αγαπωωω
Του φωνάζω...Κοιτάω λιγο πιο δίπλα... ενα μελαχρινό αγόρι κάθεται σε ενα παγκάκι παραπέρα...
Τελικά δεν ήμασταν μόνοι μας... Φαίνεται να τον προβληματίζει κατι....
Κοιτάω το κινητό μου.8:40
-FUCK!! Πρέπει να αρχίσω να πηγαίνω
Βάζω τα ακουστικά μου και βαδίζω προς την πλατεία
YOU ARE READING
Midnight Text
Teen FictionΗ Μάιρα είναι το καινούργιο κορίτσι της γειτονιάς. Δεν έχει και ενα τοσο ευχάριστο παρελθόν αλλά δεν το αφήνει να την σταματήσει από το να χαμογελάει. Προσπαθεί πάντα να κρατάει μια θετική στάση...όσο και αν πνίγεται στις σκέψεις της...έχει μάθει στ...