🌙I am only me when I'm with you📱

205 19 0
                                    

Μάιρας Pov:

**Phone buzzing**

-Μμμμ.... ποιος είναι πρωί πρωιιιιιιιι.....
-Ναι! Ποιός είναι;
Χ: ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ!!ΕΝΑ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ! ΞΈΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΝΗΣΎΧΗΣΑ!
-Αχχχ.... Χρυσά μου... συγγνώμη! Η ζωή μου βλέπεις είναι πολύ ενδιαφέρον...λέω γεμάτη ειρωνεία.
Χ:Ωχχ... κατάλαβα.... μπορείς να συναντηθούμε σε ένα τέταρτο στο καφέ μας;
-Ναι! Θα σε δω εκεί! Φιλάκια
Χ: Φιλιά, γεια!

Σηκώθηκα γρήγορα γρήγορα και φόρεσα το ψηλόμεσο τζιν σορτσάκι μου και μια άσπρη μπλούζα που την έβαλα μέσα από το σορτς κάνοντας σακούλα γύρω του και τα άσπρα παπούτσια μου με τις χρυσές λεπτομέρειες πίσω στη φτέρνα... Λίγη μάσκαρα και λίγο χρώμα στα χείλη, κολώνια και έτοιμη. Παίρνω κλειδιά κινητό και έφυγα!

Βγαίνω έξω και βάζω τα ακουστικά, χαμηλά πάντα για να μην μας πατήσει και καν'αμαξι και κατευθύνομαι προς το σημείο που έχουμε δώσει ραντεβού με τη Χρύσα..

[...]

Επιτέλους φτάνω και κάθομαι στο γνωστό μας τραπέζι... γωνιακό κοντά στη τζαμαρία. Παραγγέλνω ένα σμουθι μάνγκο και περιμένω την φίλη μου να έρθει! ΛΆΘΟΣ! ΔΙΌΡΘΩΣΗ! ΚΟΛΛΗΤΉ ΜΟΥ!😊

Ευτυχώς δεν αργεί καθως έρχεται μετά από δύο λεπτά αφότου είχα έρθει εγώ.

Σηκώνομαι για να την αγκαλιάσω. Μου έλειψε το μικροο μωρεεεε!

Χ:Τι κάνειςςςς;;
-Καλα μωρέ εδώ... Ξέρεις.... διάφορα...
Χ:Μμμμ...για πες μου λοιπόν αυτά τα διάφορα!!! Ιστορίες με τον Άλεξ φαντάζομαι...

Εγώ απλά έσκυψα το κεφάλι και άρχισα να της εξιστορώ τα πάντα....τι έγινε μετά το πάρτυ και χτες....της είπα για τα μηνύματα και για τις συμβουλές του Νίκου....Της είπα τα πάντα!!

Χ:Και πως ένιωσες μετά από αυτά τα μηνύματα...
- Βασικά...μόλις τα διάβασα ήθελα να απομακρυνθω από εκείνον... Όμως ακόμα νιώθω κάτι να με τραβάει πάλι κοντά του....Δεν τον θέλω έξω από την ζωή μου... Ξέρω μπορεί να είναι νωρίς να το λέω αυτό ενώ δεν τον ξέρω καν αλλά....δεν μπορώ να το ελέγξω όλο αυτό...
Χ: Αγάπη μου,εγώ είμαι μαζί σου ότι και αν διαλέξεις αλλά...αν ξέρω ότι είσαι χαρούμενη και ΞΈΡΩ ότι δεν θα πληγωθείς... τότε εμένα μου φτάνει.

Ξέρετε είναι από αυτές τις στιγμές που σκέφτομαι "τι έκανα για να αξίζω τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου..."

Η συζήτηση με την Χρύσα συνεχίζει κανονικά μέχρι που... θυμήθηκα κάτι...

Χ: Τι είναι;; Τι σκέφτεσαι;;
-Χρύσα γιατί είχε έρθει στο πάρτυ....
Χ:.....
-Χρύσα πες μου...
Χ:Σε ζητούσε...Αλλά όταν είπες πως δεν θα ερχόσουν κάτω του είπα πως δεν ήσουν εδώ.... φαινόταν πληγωμένος.....

Σιωπή...εγώ δεν ήξερα πως να αντιδράσω....απλά κοίταξα κάτω όπως κάνω πάντα...

Η πόρτα ανοίγει με δύναμη. Δεν κοιτάω ποιός έχει μπει είμαι στον κόσμο μου. Τι μόνο που ακούω είναι βήματα να έρχονται προς εδώ...

Χ: Μάιρα!!! Εεεεεεε!!!
-Μμ...τι έγινε;;

Κοιτάω πάνω και βλέπω ένα αγόρι με πράσινα μάτια να με κοιτάει.... φαίνονται τόσο σκοτεινά....στεναχωρεμενα θα έλεγε κανείς.... Μετά θυμήθηκα όλα τα χτεσινά....

-Αλεξ..Τ-τι θες;
Α:Έλα μαζί μου τώρα!
-Μπα... γιατί;;; Πώς και μας θυμήθηκες καλέ! Στάζει ειρωνεία το χειλάκι μου!
Α:Γαμω! Έλα ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΛΊΜΠΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!

Σηκώνομαι γρήγορα πάνω και αφήνω χρήματα στο τραπέζι και κοιτάω τη Χρύσα... Εκείνη μου κούνησε το κεφάλι της

-Θα τα πούμε μετά.... φιλιά.

Τώρα αυτός τι θέλει από εμένα....

________________________

Hellooo❤❤❤. Πώς είστε; Ελπίζω να περνάτε τέλεια!!!

Another chapter for the day!!

Please vote  αν σας άρεσε 🌟

Σας αγαπώ 😘

Φιλάκια♡♡♡♡

Midnight TextOnde histórias criam vida. Descubra agora