🌙 Let's play hide and seek📱

208 21 0
                                    

Μάιρας Pov:

Έχουμε φύγει από την παραλία εδώ και αρκετές ώρες και είμαστε στο σπίτι του...

Α: Λοιπόν. Τι θες να κάνουμε;;
-Δεν ξέρω...Εσυ τι θες να κάνουμε;;
Α:Εγώ λέω να πάω για ύπνο... Καληνύχτα. Λέει και μου γυρνάει την πλάτη του.....Καλά κύριος!!!
- Καλά πάω και εγώ τότε...λέω έχοντας ένα στραβό χαμόγελο στα χείλη μου...
Α:ΟΧΙΙΙΙΙ πλακααα σου έκανα ελαα εδωωωω!! Μην φεύγεις, ακόμα δεν ήρθες!
-Μα.. πρέπει να πηγαίνω..

Σηκώνεται και έρχεται κοντά μου κλείνοντας μου την πόρτα!! Με κοιτάει στα μάτια και πλησιάζει τα χείλη μου... σταματάει ακριβώς απο πάνω τους και γελάει δαγκώνοντας το χείλος του...και στη συνέχεια απομακρύνεται από εμενα....ΟΧΙΙΙΙΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣΣΣΣΣΣ

-ΑΛΕΕΕΕΕΞΞΞ ΜΟΥΥ!! ΠΕΘΑΝΕΣ!!!! Λέω και αρχίζω να τον κυνηγάω σε όλο το σπίτι!!
Α: Πρέπει να με πιάσεις πρώτα!!!
-Μμμμ... σωστά...
😏😏😏😏😏 Oh yeees I have a plan!

-Γειααα σου Στέφανε...τι κάνεις;;
Α: ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;

Ακούω γρήγορα βήματα να έρχονται προς την πόρτα και είμαι έτοιμη να του επιτεθώ!!!!

Α:ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ?! ΠΑΕΙ ΠΕΘΑΝΕ!

-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!κραυγή Ταρζάν και τον πιάσαμε!!

- Τι έχεις να πεις τώρα εεε;;
Α: Μωρό μου.... χάνω μόνο όταν το θέλω!

Σηκώνεται με ευκολία και εγώ καταλήγω στο πάτωμα!!! Έρχεται κοντά μου και με σηκώνει και εγώ αντανακλαστικά τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του και μας κολλάει στον τοίχο και εγώ κλέβω το φιλί μου!! Πάντα νικήτρια εγώ!!

-Ναι εσύ να μάθεις ότι, ότι μου κλέβουν το παίρνω πίσω...

Συνεχίζει να με φιλάει και εγώ μπλέκω τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του. Με αυτή μου την κίνηση σχηματίζεται ένα χαμόγελο στα χείλη του που με ικανοποιεί αρκετά έχω να πω...

Α: Τώρα θέλεις να φύγεις;;
-Μμμμ...θα το σκεφτώ!! Πείσε με για να μείνω αν θες να μείνω δηλαδή...
Α: Μάλιστα.... λέει και με αφήνει με προσοχή κάτω.
Α:Θα τα πούμε αύριο τότε αγάπη μου, Καληνύχτα! Λέει καθώς ανέβαινε την σκάλα.
-Εμμ καλα...κ-καληνυχτα....

Μόλις ανέβει πάνω και ακούω την πόρτα να κλείνει ανεβαίνω σιγά σιγά την σκάλα...
Ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω να κοιμάται... Έτσι και εγώ πηγαίνω και ξαπλώνω δίπλα του...

Περνάω τα χέρια μου γύρω του και τον αγκαλιάζω...Στη συνέχεια τον φιλάω στο λαιμό...

Α:Μμμμμμμ.....δεν είναι δίκαιοοοοο!!
-Μωρο μου ποτέ δεν θα μπορέσεις να κοροϊδέψεις εμένα...

Του λέω καθώς συνεχίζω να τον φιλάω στο λαιμό... Εκείνος γυρνάει και με κοιτάει.

Α:Σε αγαπώ πολύ.... ψιθυρίζει καθώς μου χαϊδεύει το μάγουλο και με κλείνει στην αγκαλιά του...
- Και εγώ... ψιθυρίζω

[...]
*At morning**

Ξυπνάω το πρωί από τις ηλιαχτίδες του ήλιου και από τον Άλεξ ο οποίος δεν σταματάει να με φιλάει στο πρόσωπο. Ανοίγω τα μάτια μου και αρχίζω να γελάω

Α:Θα μπορούσα να το κάνω για πάντα αυτό...μου λέει καθώς στη συνέχεια κατευθύνεται στα χείλη μου.

Μετά σηκώνεται από το κρεβάτι και κατεβαίνει κάτω, το ίδιο κάνω και εγώ.

-Τι θα κάνουμε σήμερα;;
Α: Νομίζω πως θα πρέπει να πας και λίγο στους φίλους σου.... Ξέρεις πως θα πρέπει να το πεις και στον Νίκο......

..... αυτό δεν το είχα σκεφτεί....

________♡_______♡______

Vote 🌟 and always remember:

I love youuuuu!!!

Kisses♡

Midnight TextWhere stories live. Discover now