1.1 bölüm

1.6K 90 18
                                    

George elinde anahtarlar ve yüzünde karanlık bir ifadeyle evinin merdivenlerini çıktı. Ara sıra geçen arabalar dışında mahalle sessizdi, bu da onun tecrit ve yalnızlıkla devam eden savaşına yardımcı olmadı. Ne kadar sessizse, düşünceleri o kadar gürültülüydü ve o kadar büyük bir sessizliği barındıran boş evine girdiğinde, bir toplu iğnenin damlası yüksek sesle duyulabilirdi, kafası bir yığın kavramla doluydu.

Anahtarlarını masanın üzerine atıp yatağına yığılırken ceketini elinde tutarak odasına yürüdü. Bir süre bekledi, aklı ona eşlik eden tek şeydi ve bu iyi bir arkadaş değildi. Sahip olduğu tek şey pişmanlıkları ve geçmişte daha iyi kararlar vermiş olsaydı daha parlak gelecek senaryolarıydı. Taşındığından beri yalnızdı. İngiltere'deki ailesinden. Kasabasının eski kesiminde küçük bir eve taşındı. Yalnız yaşıyordu ve kimseyi tanıma zahmetine girmedi.

Birden odanın diğer tarafından bir zil sesi geldiğini duydu. Cep telefonundan geliyordu, ama ilk taşındığında evinde bulduğu eski telefondan geliyordu. Tamir etmek için haftalar harcamıştı ama sonunda vazgeçmişti, ama şimdi tam olarak çalışır durumda görünüyordu.

Telefona koştu ve "Alo?" dedi. "Hey Sap, Vali Schlatt'ın bugün kalp krizi geçirip öldüğüne inanabiliyor musun? Bu çılgınlık." Telefonun diğer ucundaki bir adam mırıldandı.

George, kafası karışmış bir şekilde, "Özür dilerim, ama numaranız yanlış- Bugün mü?" diye sordu.

"Ah, o zaman üzgünüm, ama evet bugün. Bütün gazetelerde." Ses, yanlış numara olmasına rağmen aramayı bitirme zahmetine girmeden cevap verdi.

George kaşını kaldırdı, "Vali Schlatt'tan mı bahsediyoruz? Florida?"

"Evet, başka kim var." Adam omuz silktiği ses tonundan belliydi.

"Schlatt elli yıldan fazla bir süre önce öldü ama. Şaka gibi bir şey mi bu?" George onun ya çok eğitimsiz ya da tamamen deli biriyle konuştuğuna ikna olmuştu.

Adam yüksek sesle güldü, "Seni bilmiyorum ama ben Schlatt'ın 1920'de öldüğünü hatırlamıyorum."

Artık George adamın matematik yapamayacağını biliyordu. Elli yıl önce 1920 değildi. "Herkes bunun 1970'te olduğunu biliyor. Sonra sağ kolu Tubbo ertesi gün neredeyse suikasta uğradı." George adama söyledi. Nedenini bilmiyordu. Bir yabancıyı düzeltmeye çok hevesliydi, ama yine de öyle yaptı.

"Tubbo? Herkes Tubbo'yu sever. O iyi ve şu anda bir konuşma yapıyor, dinle." Telefonun sesi sanki hareket ediyormuş gibi geldi ve aniden radyoyu açtı. Radyo zar zor duyuluyordu, ama George gibi kelimeleri seçebiliyordu. "Bu trajik bir kayıp." ve böyle. Kulağa kesinlikle Tubbo'ya benziyordu.

George onun deli biriyle konuştuğunu düşündü ve telefonu kapattı. Yatağının yanına yürüdü, uyumadan önce en fazla 3 dakika telefon görüşmesini düşündü.

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin