2.7 bölüm

294 38 27
                                    

Wilbur Soot, George'a sabah altıda mesaj atmış ve yardım istemişti.

Wilbur: Merhaba George. Bu mesajın sabahın bu kadar erken saatlerinde sizi bulduğu için özür dilerim ama bir iyilik isteyeceğim. Bugün meşgul müsün?

George: Sorun değil, zaten erken kalktım ama hayır, bildiğim kadarıyla bir planım yok.

George bu iyiliğin ne olduğunu merak ediyordu. İlk başta bunun bir davetiye olabileceğini düşündü ama Wilbur'un ses tonu ne kadar yarı ciddi olduğundan, durumun böyle olmadığını biliyordu.

Wilbur: Çocuklarla aran iyi mi?

George: Korkunç değilim sanırım. Neden?

Wilbur: Tommy'ye göz kulak olabilir misin?

Bir avuç dolusu olabileceğini biliyorum ama ailem ve ben kendimizi bir tür acil durumda bulduk ve tüm yetişkinlere ihtiyaç var .

George: Her şey yolunda mı? Ayrıca evet, sanırım Tommy'yi izleyebilirim.

Wilbur: Dürüst olacağım, pek emin değilim. Şu sıralar çok şey oluyor, ben işten izin aldım ve Techno haftanın geri kalanında dükkânını bile kapattı. Hepimiz her şeyin yoluna gireceğini umuyoruz.

Endişeniz için teşekkür ederiz, bunu takdir ediyoruz.

George: Sorun değil! Umarım her şey yolunda gider, her ne ise. Ama her neyse, Tommy'yi buraya getirmek ister misin? Yoksa seninkine mi gitmeliyim?

Wilbur: Bizimkine gelsen sorun olur mu? Eğlendiğinde ve senin saçın dışındayken ilgilenmesi daha kolay. Kendisini eğlendirmek zorunda olduğu her şey burada.

George: Evet, kulağa hoş geliyor. Bir saat içinde orada olabilir miyim?

Wilbur: Bu işe yarıyor. Tekrar teşekkürler, kesinlikle size borçluyuz.

George kendine bir kase mısır gevreği yapmak için mutfağa giderken telefonunu fişe taktı (çünkü yapması ve yemesi en hızlı olduğu için). Sonra yüzünü yıkamak ve pijamalarını değiştirmek için acele etti. Beklediğinden daha hızlı bitirerek Wilbur'a planladığından daha erken gelip gelemeyeceğini sordu. Wilbur, kendisi, Niki ve Techno yakında ayrılacağı için bunun gerçekten uygun olduğunu söyledi.

Birkaç dönüş aldı ve mahalledeki evlerini bulmaya çalıştı, ancak George kaldırım kenarındaki numarayı gördükten sonra, arabasını kilitlemeden ve kapıyı çalmadan önce yolun kenarına park etti.

Evin dışı güzelce dekore edilmişti, çatısı asılı çiçeklerle kaplıydı, kapıya giden yolda beyaz bir kemer vardı ve ılık yaz rüzgarının son estiğinde birlikte şarkı söyleyen rüzgar çanları.

Önündeki kapı açıldı ve Niki ortaya çıktı.

"George!" Kadın ona sarıldı, onu şaşırttı ama o kendini ona sarılırken buldu, "Üzgünüm, bu son dakikaydı."

George kazara anahtarlarını düşürdü ve onları almak için eğildi, sonra tekrar Niki'ye baktı, "Hayır. , hayır. Son zamanlarda bana çok iyi arkadaşlık ediyorsun ve bu sana borçlu olduğumu hissediyorum."

"Ah, aptal olma," diye gülümsedi Niki, "arkadaşlık için bize hiçbir şey borçlu değilsin."

Wilbur küçük bir sırt çantası taşıyarak onun arkasından yürüdü, Gözleri korkunç görünüyordu. Bol ve karanlıktı ve önceki gece uyuduğu saatin miktarı yalnızca yüzü tarafından belirlenebilirdi. "

George, seni görmek güzel." Omzuna vurarak selamladı, "Bu kadar erken geldiğin için teşekkür ederim. Tommy şu anda yatak odasında, hala uyuyor. Yaklaşık on dakika sonra uyanır."

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin