2.3 bölüm

376 45 24
                                    

George ertesi sabah perdesinden sızan güneş ışığıyla uyandı. Neredeyse ağustos ayının sonuydu, ancak parlak güneş ışığının aksine hava her zamankinden daha soğuk görünüyordu.

Dream arar diye biraz daha odasında kalmayı planladı ama bir süre sonra acıktı ve kendisine çayla birlikte kızarmış ekmek ve tereyağı yapmak için dışarı çıktı. Daha sonra orada yemek yemek için odasına geri döndü ve kapıdan girerken telefon çaldı. Çabucak karıştırdı, telefona cevap vermek için çay ve tost içeren kupayı çalışma masasına bıraktı.

"George!" Dream selamladı, "Eve yeni geldim. Nasılsın?"

George tostundan bir ısırık aldı, "Güzel. Dün parka gittim ve bu oldukça eğlenceliydi. Wilbur ve ailesiyle tekrar buluştum ve kardeşi, ona Tekno diyorlar."

"Tekno mu?" Dream tekrarladı, "Tekno lakaplı yakın bir arkadaşım var."

George çayından biraz içti, "Bu harika bir tesadüf ama senin Tekno'nun buradaki Tekno kadar tuhaf olup olmadığını bilmiyorum."

Dream güldü, "Ah evet öyle." "Son zamanlarda değil. Bir süredir kanserdi ama savaşıyor" dedi.

George kaşlarını çattı, "Özür dilerim. İyi olacağına eminim ."

"Ben de." Dream gülümsedi, "Her neyse, orada biraz sözünü kestim, park nasıldı?"

George bir an düşündü, "Pekala, uzun süre kalmadım, ama onların arkadaş olarak görebileceğim eğlenceli bir grup insan olduğunu düşünüyorum."

Dream gülümsedi, "Arkadaş edinmene sevindim, ben. neredeyse hiç olmadığını söylediğini biliyorum."

"Eh, sen benim arkadaşımsın." George hatırlattı.

Dream sessizdi, "Eh, senin zamanından bir arkadaştan bahsediyorum, biliyor musun?"

George iç çekti, "Haklısın."

"Öyle demek istemedim," Dream yumuşadı, "sen en önemli arkadaşlarımdan birisin. Sapnap dışında bağlantı hissettiğim tek arkadaşım."

"Dün parka gittiğini mi söyledin?" diye sordu Dream bir süre sonra gerginliği atmak için

"Evet." "29'u mu?" Dream emin olmak istedi.

"Evet." George, "Neden soruyorsun?" diye yanıtladı.

Dream sessizdi, "Hı- bilmiyorum. Hâlâ aynı ay ve günde olduğumuzdan emin olmak için."

"Evet ama," George bir kahkaha patlattı, "yılda biraz gerideyiz."

Dream gülümseyerek başını salladı "Biraz."

George telefonun ucundan bir şeyler karaladığını duydu. "Çiziyor musun?"

Dream tereddüt etti, "H-hayır. Ben yazıyorum."

"Ne yazıyorsun?" George merakla sordu.

"Sadece bazı şeyler." Sadece Dream'in söyleyebildiği buydu ve George karşılık olarak sadece mırıldandı.

"Peki kız kardeşine yardım etmek nasıldı?" George, Dream'in günü hakkında her şeyi duymak istedi. Özellikle de önceki gece konuşma şansları olmadığı için.

"Oldukça eğlenceliydi," diye itiraf etti, "oldukça sinir bozucu oluyor ama o bir mini-ben gibi, bu yüzden onu suçlayamam."

"Vay canına. Bir kız Dream." George, "Korkunç" diye düşündü.

"O korkutucu olabilir."

"Öyleyse, günlüklere dokunmamalısın," dedi George küstahça

"Ha ha." Dream sessizleşti, "Seni özledim. Sadece bir gündü ama tuhaf gelmiyorsa seninle konuşmayı özledim."

George'un gözleri biraz büyüdü, nasıl cevap vereceğinden emin değildi. Dürüst olmak gerekirse, "Ben de seni özledim."

"Evet, gitmiş olmam seni evden çıkardı değil mi?" Dream bir gülümseme ile birlikte dedi. George'un son zamanlarda daha az izole olması için ne kadar açık olduğunu fark etti. Hayattaki basit şeylerden daha çok çalışmaya kendini ne kadar adadığını biliyordu, bu yüzden güzel bir değişiklikti.

George duvara yaslandı ve son kadehini bitirerek, "Evet. Bunu bir süredir yapmadım."

"Daha sık ortadan kaybolmam gerektiğini mi söylüyorsun?" Dream, denemeye çalışan bir sesle şaka yaptı.

"Hayır!" George yüksek sesle yanıtladı, sonra boğazını temizledi, "Sadece birkaç günde bir biraz güneş ışığı almanın iyi olacağını kastetmiştim ve ben sadece dışarı çıktım çünkü yapacak başka işim yoktu."

"Mhm, sen sadece gitmemi istiyorsun" Dream şaka yollu, "Ben zaten yaşlı bir adamım."

"Şaka yapmayı bırak." George ciddi bir şekilde, "Hayatım için çok şey yaptın" dedi. "Bir ayda çoğu insanın yıllardır sahip olduğundan daha fazla."

Dream, aptal şakasına verdiği ciddi ve içten yanıt karşısında şaşırmıştı. "Sen de öyle George. Bilmiyorsun bile."

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin