2.6 bölüm

275 37 1
                                    

Dream, George'un aramalarından faydalanabilirdi.

Gelecekteki spor oyunlarının kazananlarını isteyebilir ve zengin olmaları için bahse girebilirdi. Geleceğin sırlarını sorabilir ve bunu kişisel kazanç için kullanabilirdi.

Ama Dream ne istiyordu? Tek istediği George'la konuşmaktı. Elli yıl öncesinden biriyle konuşma fırsatı verildiğinde ve tek yapmak istediği, kendisini asla onun kadar önemsemeyen yalnız bir çocukla konuşmaktı. Dream'in hiçbir zaman kendisine yardımcı olacak niyetleri olmadı. Belki başlangıçta merakı daha fazla cevap istemesine neden oldu ama George'u tanıdıktan sonra bunların hepsi yok oldu ve yerini güzel bir arkadaşlık olarak gördüğü şey aldı.

Bu telefon görüşmeleri onların küçük sırlarıydı. Karanlık, kasvetli gecelerde dinlenmek ve onlarla birlikte gülüp teselli edecek biri için kendileri olmak için geçirdikleri birkaç saat. Bu ikisinin de alıştığı bir şeydi.

-

George bütün gece rahatsız bir pozisyonda uyuduğu için sersem bir şekilde uyanmıştı. Telefonundan saate baktı ama gece telefonunda çalan şarkı yüzünden saatin öldüğünü fark etti.

İnledi ve ayağa kalktı, neredeyse düşüyordu ama kendini zamanında yakaladı. Dışarıda çok güzel bir gün olduğu için kahvaltı edip yürüyüşe çıkmaya karar verdi ve o zamana kadar telefonu şarj olacağı için mükemmel olurdu. Birkaç yemek artıkları yedikten ve dişlerini fırçaladıktan sonra koşarak odasına döndü. aşağı inmeden önce fişini çekti.Güneş yeni doğmuştu ve mahalleyi öyle aydınlatmıştı ki, dışarı çıkmak için zaman ayıran herkes bugünü mükemmel bir gün olarak kabul edecekti.George her zamanki rutinini kontrol etmeye devam etti. ekilen çiçekler.

Toprağı okşadı, "Henüz bir şey yok, sanırım." Ayağa kalkıp yeni serpilmiş çimenlerin üzerinde yürümeden önce içini çekerek, ayakkabılarının arasından hafifçe sızan ama onu iyi gününden uzaklaştıracak kadar su olmadığını söyledi kendi kendine.

Hiçbir plan yapılmamıştı ve George özellikle hiçbir yere gitmiyordu. Araba kullanmaktansa yürümenin daha iyi olduğuna karar verdi çünkü kardiyosu berbattı ve üzerinde çalışması gereken bir şeydi.

Kasaba Meydanı, katlanılabilir olduğu kadar yakın, ama aynı zamanda iyi bir egzersiz yapmak için de yeterince uzaktı. Karl'ın çiçekçi dükkanı da dahil olmak üzere çeşitli dükkan ve restoranlara ev sahipliği yapıyordu. Aslında George, şehir meydanına döndüğünden beri dönmemişti. Karl'ın dükkânına gitmişti.

On beş dakikalık bir yürüyüştü ve yürüyüşler sırasında şarkı dinlemeyi sevdiği için zaman ayırdı, bu yüzden müziğin ritmine göre yürürdü, ki bu durumda daha yavaştı.

Geldiğinde aç olmadığı için küçük kafeleri ve fast food mekanlarını atladı ve daha önce hiç görmediği mağazaları keşfetti. Eski, köhne bir atari salonu vardı ve hâlâ bir parça nostalji özlemi çeken pek çok çocuk ve yetişkinin ilgisini çekiyordu, ücretsiz tat testi yapılan (George'un çok eğlendiği) çayların satıldığı bir dükkan ve George'un sahip olduğu diğer gizli mücevherler vardı. hakkında hiç bilinmeyen.

Yürürken yerdeki bir sakız parçasına basmıştı. Ayakkabısını kaldırırken tiksinti bir yüz ifadesi belirdi ve sakız onunla birlikte betondan dışarı çıktı. Ayakkabısını kaldırıma vurarak çıkarmaya çalıştı. Ayakkabısını başarıyla temizledikten sonra başını kaldırdı ve solunda küçük bir kapı gördü.

Kapının önünde durmasaydı onu asla göremeyecekti. Bir kitapçıydı, pencerelerindeki boyalar soyulma nedeniyle bazı harfleri eksik. Kapı açıldığında çaldı.

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin