"...sana pek bir şey söyleyemem. Geçmişi çok fazla anlatmanın geleceği mahvedeceği bilim kurgu yaygın bilgisi değil mi?" George, Dream'e söyledi.
"Sanırım haklısın." Dream içini çekti, "Artık benim evimde yaşadığına göre taşındığımı biliyorum."
"Peki Sap kim?" George sordu.
"Arkadaşım Nick. Biz ona Sapnap diyoruz ve telefonunun sende olduğunu tahmin ediyorum ama neden benim evime geldi bilmiyorum."
"Gerçekten mi? Kafanızın karıştığı şey bu mu? Peki ya 'farklı bir zamandan biriyle konuşmak' kısmına ne demeli?" George'dan bahsetti.
"Açıkçası benim de kafam karıştı." Sanki George gözlerinin yuvarlandığını duyabiliyordu, "Peki kaç yaşındasın?""24." George bunu neden bir yabancıya anlattığını bilmiyordu ama yalnızlığı ve çaresizliği onu alt etti.
"Ben 21 yaşındayım." Dream tereddüt etmeden cevap verdi ve George onun sadece kendine güvenen bir adam olduğunu varsaydı.
"Geçimini nasıl sağlıyorsun?" George, büyülü telefonla ilgili kaygısının yerini merakın almasına izin verdi.
Dream kıkırdadı, "Küçük çocuklar için beyzbol koçluğu yapıyorum. Beyzbolu seviyorum. Ya sen?"
"Beyzbolu seviyor muyum? Yoksa yaşamak için ne yapıyorum?"
"Hm neden ikisine de cevap vermiyorsun, zamanım var."
George yatağına uzandı ve tavana baktı, "Ben sporla pek ilgilenmiyorum. Ayrıca, geçimimi sağlamak için bilgisayar oyunları programlıyorum."
"Bu nasıl bir iş?"
George gülümsedi, "Muhtemelen bunların ne olduğunu henüz bilmiyorsunuzdur."
"Evet. Merhaba?! Ben geçmişteyim!" Dream şaka yaptı, George'un kalbini ısıtan içten bir kahkaha attı.
George dijital çalar saatine bakmadan önce gülümsedi, "Pekala, gitmem gerek, uyumam gerek."
"Boo." Dream telefona inledi.
Dream ile konuşmak ne kadar eğlenceli olsa da, gece geç saatlere ilerliyordu ve bitirmesi gereken projeleri vardı, bu telefon görüşmelerinin işinin önüne geçmesine izin veriyordu ki bu onun için yapacağı son şeydi. hayat.
"Hoşçakal, yanlış numara." Dream ona veda etti.
"Hoşçakal yaşlı adam."
"Hey! Ben henüz yaşlanmadım." Dream telefonu kapatmadan önce güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanficYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...