Sapnap olarak da bilinen Nick Armstrong, Dream'in en yakın arkadaşıydı.
1962'de okuldan sonra tanışmışlardı. Dream bir merdivende oturuyordu ve Sapnap az önce kapıdan çıkıp sırt çantasına kağıt doldurmuştu. Matematik ödevinin bir sayfası. uçtu, rüzgar onu Dream'in oturduğu yere savurdu.
Sapnap, düştüğü yerin hemen yanında Dream'in kollarına ağladığını görünce onu almak için hızla merdivene koştu.
"İyi misin?" Sapnap çocuğa sormuş, ona bakmayı ya da söylediklerini duyduğuna dair herhangi bir belirti göstermeyi reddeden... "Buraya seni rahatsız etmeye gelmedim, sadece kağıdımı geri istedim." Dream, kağıdı alıp ona vermeden önce Sapnap'la göz temasından kaçınarak savunmasız pozisyonundan kendini gösterdi. "Hadi bakalım,"
Sapnap kağıdı Dream'den aldı ve uzaklaşmak üzereyken çocuğu merdivenlerde ağlayarak bırakmak istemediğine karar verdi ve en azından eve sağ salim dönebileceğini bilmeden. "Fazla harika görünüyorsun." Bariz olanı dile getirdi ve Dream önünde, elinde bir şişe tutan ve bir kadına bağıran bir adama baktı.
Sapnap onun görüş hattını takip etti ve Dream'in neye baktığını anlayınca anladığını belirten bir ses çıkardı, "Bu yüzden mi üzgünsün? Kim o?"
Dream bir an için sessiz kaldı, bu çocuğun neden kendi durumuyla bu kadar ilgilendiğini merak etti. Alaycıydı ve çocuğun neden bu kadar umurunda olduğuna dair daha derin bir neden arıyordu, ancak hiçbir şey bulamadı. . "Benim babam." Dream sonunda park yerindeki sarhoş adama lazer ateş ederek konuştu.
Sapnap yanına oturdu, "Kadın annen mi?" "Evet." Dream, burnunu çekip ceketinin kaba koluyla gözünü silerek yanıt verdi, "Babam onun için doğru bir pire torbası. Onu incitmiyor ama ona ve bana bağırıyor."
"Benimki de." Sapnap bacaklarını göğsüne çekip kollarını beline doladı, "Annem diyor çünkü hala savaştan uzak duruyor."
Dream'in gözleri kocaman açıldı, "Benim om da bana öyle diyor." Şu anki durumundaki tek kişinin kendisi olmadığını bilerek daha mutlu görünüyordu, "Baban savaşta savaştı, o zaman?"
"Evet," Sapnap çocuğa döndü, "bir sürü madalyası falan var, onlara dokunmama izin vermiyor."
Dream, annesi sıkıntıyla burnunu çimdiklerken arabasına yaslanan babasına işaret ederek, "Babam hiç ödül almadı" dedi, "ama sorun değil, gerçekten onları hak etmiyor."
Sapnap beyaz bir sümüklü böcek arabası gördü ve hızla ayağa kalktı, "Ah hayır, gitmeliyim." O da ayağa kalkan Dream'e "Belki okulda daha fazla konuşabiliriz?" dedi.
"Kesinlikle," Dream elini uzattı, "Ben Clay'im. B sınıfındayım."
Nick çocukların elini tuttu ve salladı, "Nick." Kendini tanıttı, "Rezervasyon yaptırmam gerekiyor ama yarın okuldan sonra benimle burada buluşalım." Arabasına doğru koşarken bağırdı.
Dream kabul etti ve karanlık gözlerle park yerindeki anne babasına baktı. Hala yanlarına gitmeye ve onu eve götürmeleri için onları cesaretlendirmeye korkuyordu, hissettiği ama anlayamadığı çok fazla gerilim vardı.
Dream'in gözleri açıldı ve coşkuyla başını salladı, "Çok isterim, teşekkür ederim. Nick."
"Sorun değil, sana babamın madalyalarını da gösterebilirim." Arabasına doğru yürürken Nick heyecanla, "Ailenin umurunda mı?" dedi.
"Hava kararmadan geri döndüğüm sürece dışarı çıkıp çıkmamam umurlarında değil." Onlara baktı, hala kavga ediyordu ve Nick'le başka bir arabaya doğru yürüdüğünü fark etmedi, "Ben zaten başka bir yerde olmayı tercih ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanficYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...