1.5 bölüm

616 60 58
                                    

Dream ve George, iletişim kurmanın başka yollarını buldular; George, Dream'in George'un bulması için arka bahçede bir yere gömülü bir zaman kapsülü bırakması gibi parlak bir fikre sahipti.

George çalışma projesini bilgisayarına yükledi ve yakın zamanda satın aldığı bir kürekle dışarı çıktı. Dream ona çitin yanındaki köşeye konduğunu söylemiş ve yerleştirildiğinden beri kimsenin onu çıkarmadığını ummuştu.

Bu bilgiyle George kazmaya başladı. Fiziksel olarak en güçlüsü değildi, ama küreği soğuk kire her saplamada ısrar etti. Gözünün ucuyla birinin ona baktığını gördü.

Sırtında bir delik kazmak tuhaf görünmüş olmalı. Bir ceset atmak için mezar kazıyormuş gibi görünüyor olmalı.

George adama omuz silkti, bu da onu uzaklaşmaya sevk etti.

Adam uzaklaşırken çabucak cep defterine baktı ve bir şeyler yazdı. George, polise bildireceğinden şüphelendiğine dair notlardan korktu.

15 dakikadan fazla olmuştu ve George içini çekti.

Yerdeki toprak yığınına baktı ve başını salladı. Biri ondan önce kapsülü bulmuş olmalı.

Kazmak için çok uğraştığı toprağı kürekle atmak üzereyken gözlerine bir ışık parıltısı ulaştı. Orada, toprağa gömülü bir metal parçası vardı. George'un gözleri tekrar kürek için koşarken genişledi, hap şeklinde metal bir kap bulana kadar yeri karıştırdı. Üzerinde "George" yazılı bir maskeleme bandı vardı.

Kiri geri kürekleme zahmetine bile girmedi . Konteynerin dışını durulamak için eve koştu ve odasına koştu.Tam zamanında, telefon çalmaya başladı.George

"Dream! Kapsülünü aldım."

Dream kıkırdadı, "Öylesin. Pekala aç, oradaki şeylerin ne kadar süre hayatta kaldığını merak ediyorum."

Pas, dikişler arasında bir tür kilit oluşturduğundan George biraz zaman aldı, ama sonunda patlayarak açıldı. öyle bir güç ki George bir inilti ile biraz geriye atıldı.

"İyi misin?" Dream endişeyle telefona sordu.

George ayağa kalktı, "Evet. Sadece iyi."

Kapsülün içindeki birkaç şey, nasıl açıldığı nedeniyle yere saçıldı.

George gördüğü ilk şeyi aldı. Ona gözlerini kısarak baktı, "Pow-Chew?" Kağıttan okumaya çalıştı.

"Evet!" Dream heyecanla "Bunları seviyorum" dedi.

"Bu nedir?" Burnuna götürdü ve kokladı, çürük şeker gibi kokuyordu.

" Sakız. Son kullanma tarihini kontrol et." Dream emretti.

Ambalajın üzerinde son kullanma tarihini temsil eden zar zor görünen bir mürekkep lekesi vardı.

"22 Ağustos 1971." George yüksek sesle okudu.

"Bunun nasıl karıncaları çekmediğine inanamıyorum." George şekeri masasına koydu ve yerde bulduğu başka bir şeye uzandı. Bu bir kayaydı.

"Bu kuvars mı?" George sordu.

"Evet. Sahip olduğum en sevdiğim şey." Dream kabul edildi.

George elinde sıkıca tuttu, "O zaman neden bana veriyorsun?"

Dream yatağına uzandı, plaklarının arka planda çalmasına izin verdi ve duvar kağıdına baktı.

"O zaman neden bana veriyorsun?" Dream buna nasıl cevap verecekti? George'a verdi çünkü en sevdiği kişinin en sevdiği şeye sahip olmasını istedi, ama hepsi çok yanlıştı. Henüz var olmayan birini umursadı. En yakın arkadaşı Sapnap'ı da umursadı, ama hiç tanımadığı George için yaptığı gibi değil.

"Dream ?" George telefona mırıldandı.

"Oh- uh evet, sanırım gelecekte buna ihtiyacım olacağını sanmıyorum." Haksız bir şekilde cevap verdi.

"Hm, tamam." George'un sesi daha fazla eşya almak için çabalıyor gibiydi.

Kapsülde eski bir müzik kaseti ve beyzbol kartları gibi başka küçük şeyler de vardı. Bir süre sonra George küçük bir kutu gördü ve gözlerine tuttu. Sonra açtı, kuruydu, çatlıyordu ve artık koyu orman yeşili olan eski (eskiden) kireç boyasıydı.

"Neyi açtın?" Dream sessizce sordu.

"Yeşil boya." George parmağını daldırdı ve gördükleri onu şaşırttı. Parmağı sert çatlamış tabakaya ve orijinal renk olduğundan emin olduğu sulu, korunmuş bir kireç boyaya girdi.

"Artık çirkin olduğuna eminim, değil mi?" Dream şaka yaptı ama George boyaya bulanmış parmağına baktı.

"Hayır. Mükemmel." George'un aklına bir fikir geldi.

Kutunun büyük bir kısmını eline döktü ve parmağıyla etrafa yaydı.

"Orada mısın? Ne yapıyorsun?" diye sordu Dream, ama George yatak odasının duvarına doğru yürüdü.
Dream'in el izine baktı ve bir hareketle boya kaplı elini hemen yanına koydu. Ellerinin boyutlarındaki farklılık ilginçti, Dream'in el izi eski ve çatlak, George'un ise temiz, taze ve hala parlak bir renk olduğu ayrıntısıyla birlikte.

George temiz eliyle telefonu kaptı, "Evet, buradayım."

"Ne yaptın?"

George iki el izine baktı, "Hiçbir şey." diye mırıldandı.

"Ey." Dream mırıldandı, "Orada bir şey daha var". Kapsülün içine bantlanmıştır. Bakabilirsin ama kapatmam gerekecek.

"Neden?" George sordu.

"Görüşürüz George. İyi geceler." Dream teklifi ve George bir kez daha bir açıklama isteyemeden bağlantıları kesildi.

George iç çekerek telefonu bıraktı ve kapsül kabının içini kontrol etti. İçinden bir kağıt parçası çıktı. Bir polaroid. Dream'dandı. Görünüşe göre samimi bir şekilde başka bir kişi tarafından çekilmiş. Güzel kirli sarı saçları ve uzun boyuyla gülümsüyordu. Bir evcil kedi tutuyordu ve o anda George'un bulunduğu yatak odasındaydı.
George onun oldukça yakışıklı olduğunu düşündü. Uykusu geliyordu ve kendisine yakın tutulan fotoğrafla gözleri kapandı.

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin