George bir elinde elli yıllık tohum paketini, diğerinde telefonu tutuyordu, "Dream, nasıl çiçek yetiştireceğim hakkında hiçbir fikrim yok ve hiç erzakım yok"
"Büyütmek zorunda değilsin, tohumları saklayabilir ve "teknik olarak çiçek oldukları için" diyebilirsiniz." George başını salladı, "Hayır. Sen zahmete girdin, en azından onları büyütmek zorunda kaldım. Ayrıca, yine de yeni bir hobiye ihtiyacım vardı ve bahçıvanlık denemesi eğlenceli bir şey gibi görünüyor." "İhtiyacınız olan şeylerin küçük bir listesini ve kutuya bazı ipuçları bıraktım." Dream ona hatırlattı ve George kapsülü aldı ve gerçekten de tavuk sıyrıklarına benzer el yazısıyla küçük bir kağıt vardı. "Güzel el yazısı." "Şşşt," Dream kıkırdadı,
George gazeteyi okudu, "Sizin için sakıncası yoksa, hava çok kararmadan erzak almaya gidiyorum."
Dream yenilgiyle iç çekti, her zaman George'un zamanını geçirdiği kişi olmak istediği için biraz bencil hissetti, ancak bir hayatı olduğunu anladı.
"Tamam," dedi, "daha sonra arayabilir miyim?"
"Emin değilim ama kesinlikle dene." dedi George ceketini giyip arabanın anahtarlarını alırken.
"Şimdilik hoşçakal George." Dream telefonda dedi.
"Hoşçakal, Dream." telefonu kapattı ve evinden arabasına doğru yürüdü.
Sürücü koltuğuna oturdu ve cep telefonunu telefon tutucusuna koydu, "Hey Siri," telefon bip sesi verdi, "en yakın bahçe mağazasına yol tarifi."
Telefonun konuşması biraz zaman aldı, "Tamam, yakınınızda bahçecilik mağazaları buldum."
İlk mağaza sadece 0,5 mil uzaktaydı, ki bu çok yakındı, bu yüzden onu seçti ve garaj yolundan çekti.
George, dışarıdan biraz köhne olan ama içeri girdiğinde çok temiz, hoş ve güzel bir yer olan bahçıvanlık dükkânına geldi. Nereye bakacağını bilemeden etrafına bakındı, bir sıra toprağı sulayan yaşlı bir adam ona döndüğünde,
"Neden Merhaba!" Mutlu bir şekilde gülümsedi, "Sizin için yapabileceğim bir şey var mı efendim?"George, Dream'in malzeme listesinin olduğu kağıt parçasını çıkardı ama evde unuttuğunu fark etti.
"İyi misiniz efendim?"
"Belirli bir çiçek türünü yetiştirmek için ihtiyacım olanı almama nasıl yardım edeceğinizi biliyor musunuz?" George kibarca sordu.
"Yapar mıyım?" Yaşlı adam bir süper kahraman gibi yumruklarını kalçalarına koydu ve George, yaşlılığında bile nasıl hala bu kadar enerjik olabildiğine şaşırdı. "Neden sana bu konuda yardım edebilecek şehirdeki en iyi kişi benim, genç delikanlı. Ne yetiştiriyorsun?"
"Calendulas." George ona tohum paketini gösterdi.
Yaşlı adam markaya ve etikete yakından baktı, "Bu neden bizim tohum paketlerimizden biri! 70'ten beri bu çiçekler stoklarımızda yok. Bunları nasıl ele geçirdin?"
"Şey-" George başının arkasını kaşıdı, "onları eski bir çekmecede buldu."
Adam şüpheyle ona baktı, "Pekala, ihtiyacın olanı kendim alabilirim ve sen burada bekleyebilirsin, istersen etrafına bak."
George kaşlarını kaldırdı, "Ah, istersen sana yardım edebilirim". " Teklif etti ama dükkân sahibi öfkeyle başını salladı. "Hayır hayır, senin gibi bir müşteriye aylardır yardım etmedim. Belki yıllar. Tekrar işimi yapıyormuşum gibi hissetmeme izin ver." Bana güvence verdi.
George, adamın işinin görünüşte yavaş ve kuru olmasına üzüldü ve adamın onun için malzemeleri almasına izin vermeyi kabul etti. (Şaşırtıcı derecede hızlı) bir kaç dakika sonra, adam ihtiyacı olan bir temel malzeme bahçesiyle geri geldi. çiçekleri yetiştir
George onu tezgahın üzerinden takip etti, "Teşekkürler."
"Sorun değil. Öyleyse neden bahçe işleriyle ilgilenmeye başlıyorsun?" Yaşlı adam eşyalarını bir çantaya koyarken sordu.
George bir süre düşündü, "Sadece bu eski çiçeklerin büyüme umudu var mı diye görmek istedim."
"İhtiyacınız olacak." 1970'den kalma çiçeklerin toprağından bir yaprağın bile çıktığını görmek istiyorsanız çokça sevgi ve sabır."
George'a eşyalarının ucuz olan toplam fiyatını söylemeden önce söyledi. George yüz dolarlık bir banknot çıkardı, "Değişim sende kalsın." O gülümsedi.
Adamın gözleri büyüdü, "Neden teşekkür ederim! Evde çiçek yetiştirebildiğin için çok şanslısın. Ben Yapamam."
"Neden?" George sordu eşyalarını alırken.
"Karım çoğu çiçekten nefret eder," diye net bir şekilde yanıtladı.
"Onlardan nefret ediyor. ? Çiçeklerden kim nefret edebilir ki?" George yüksek sesle merak etti.Adam gülümsedi, "Alerjisi olduğundan beri."
George şaşırmıştı. Karısının çiçeklere alerjisi olan bir çiçekçi mi? "Vay canına, o zaman bu karmaşık olmalı."
"Her zaman öyledir." Adam kocaman bir gülümsemeyle, "Ama biz elli yıldan fazla dayandık, bu yüzden sanırım o kadar da karmaşık olmadı" dedi. Mutlu bir şekilde güvence verdi, sonra aniden titredi.
"İyi misiniz efendim?" George sordu.
"Ah neden evet." Aptalca gülümsedi, "Tuhaf bir deja vu hissi yaşadım. Her neyse, benim adım Karl ve başka bir şeye ihtiyacın olursa "ne zaman istersen" beklerim!
George kıkırdadı, "Emin ol sana döneceğim, Karl. Teşekkür ederim."
George eve geldi ve eşyalarını yatak odasının zeminine koydu. Eşyalara baktı ve Dream'in masasına bıraktığı talimatların olduğu kağıt parçasını aldı.
Sonra telefon çaldı ve George cevaplamak için acele etti, "Merhaba Dream, az önce malzemeleri aldım."
George yeni eşyalarını organize etti, "Olmalıyım, yakın zamanda meşgul değilim."
"Güzel." Dream sesli bir şekilde gülümsedi. "Komik bir hikayeydi, şimdiye kadar tanışabileceğim en neşeli yaşlı adamla tanıştım."
"Öyle miydi?" Ben mi?" Dream şaka yaptı.
George gözlerini devirdi, "Hayır. Çiçekçi dükkânının sahibi olan adamdı."
"Aptal, ben değildim." Neşeyle, "Her neyse, neden komikti?" dedi.
George yatağının kenarına oturdu, ceketini çıkardı, "Bir çiçekçi dükkanı var ama karısının çiçeklere alerjisi
var."
Telefonda bir sessizlik oldu. "Dream ?""Olmaz!" Birden bağırdı.
"Ne var?""Adı Karl mıydı?" diye sordu Dream heyecanla.
George'un gözleri büyüdü, "E-evet! Onu biliyorsun?"
"Tohumları aldığım kişi o, George!" Güldü, "Bu, resmi olarak bir kişi aracılığıyla bağlantı kurduk demektir."
"Bu mantıklı. 1970'den beri aynısefa tohumu satmadığını söyledi. Aman Tanrım, bu çok garip." George başını salladı.
"Tuhaf mı? Bu kesinlikle harika!" diye bağırdı Dream. "Ayrıca, çiçeklere alerjisi olan bayanla hala birlikte olması harika ve şaşırtıcı." George bir an düşündü, "Bir dakika," diye düşündü biraz daha, "bu son iki günde ikimiz de Karl'la konuşmamız ilginç değil mi, ama gerçekte onunla tanışmamız elli yıl arayla oldu." Dream içini çekti . "elli yıl arayla" diye duydum, ama o kabul ederek mırıldandı. "Her neyse, ben uyumaya devam edeceğim,"
Dream gülümsedi, "Tamam o zaman. İyi geceler yanlış numara."
"İyi uykular, teknik olarak henüz yaşlı olmayan yaşlı adam." Dream telefonu kapatmadan önce gülümsedi ve yatağına uzandı, sonunda uyuyana kadar tavana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanficYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...