Saat 19:58'di ve telefon çalıyordu.
George, (başlangıçta planladığından biraz daha uzun sürmüştü) şekerlemesinden uyanmış ve almak için koşmuştu.
"Dream!" Normalde karşılayacağından biraz fazla hevesli bir şekilde haykırdı. Kabloyu biraz fazla çektiği için neredeyse telefonu devirecekti. Dream, "Merhaba George," yanıtını vermeden önce küçük bir itiş kakış oldu. "Dün aramadığım için ya da endişelendiysen özür dilerim. Sapnap iki yıllık sevgilisiyle bu korkunç ayrılıktan yeni geçti ve ben de onun evindeydim ve dertlerini yatıştırmaya çalışıyordum." George kalbinin kırılmasının nasıl bir şey olduğunu asla bilememişti, çünkü onu kıracak kimsesi olmamıştı.
Telefon kablosuyla oynadı ve telefonun bulunduğu küçük masayı kendisine yaklaştırdı, "Nasıl dayanıyor?" "Romantik acının oldukça kalıcı etkileri olabileceğini biliyorum" diye sordu.
Dream biraz kıs kıs kıs güldü, bu da neyi komik bulduğu konusunda George'un kafasını karıştırdı,"Oldukça kalıcı etkiler" Dream korkunç bir İngiliz aksanıyla taklit etti, "Bu hoşuma gitti. Her neyse, şu anda pek iyi durumda değil. ama o sert bir adam, yakında bundan kurtulacak. Kız zaten büyük bir pislikti."
George, eski oda arkadaşı Alex'in daha önce bir ayrılık yaşadığını görmüştü. Haklı bir pislik olmuştu ve haftalardır yemek yememiş ya da iyi uyumamıştı.
Eğer işe yaramazsa aşkın bedelini gördü, en güçlü ve en mutlu insanı bile değiştirebilirdi. Elbette George, bunun kendisini neden bu kadar kötü etkilediğini ya da neden ağlamaya değer bir şey olduğunu anlamadı.
---
Alex bereyi kafasından çıkarmış ve gri, püskü koltuğa yığılmıştı. Bereyi karşıya fırlattı. Odaya girdi ve ellerini zorla saçlarına daldırdı. "Bana bir söz verdi, biliyorsun. Bir sürü söz verdi ve onlardan bıkan bendim ama biliyor musun? Yine de söz verdim."
Gözleri dağılan arkadaşının üzerindeki lazerler gibi olan George'a bakmak için döndü, "Bana söz verdirdi ve devam etti ve onları kıran kişi oldu. Neden tutamayacağın sözler veriyorsun? Boğa."
George, böyle kırılgan bir durumda ona yaklaşmaktan biraz korktu, ama kedisi Luca'yı kanepeden alıp yere attı ve Alex'in yanına oturdu. .
"Ben-" Başlamaya çalıştı, "Üzgünüm ama bunun için ona nasıl bu kadar kızabildiğini anlamıyorum ama aynı zamanda onu hala seviyorsun. Senden daha dikkatli olmanı beklerdim. "
Anlamıyorsun George," Alex burnunu çekti ve ceketiyle burnunu sildi, ama George çabucak eğilip masanın ortasındaki kutudan bir mendil aldı. onlara, "Teşekkür ederim." George'dan mendili alırken,
"Sevdiğiniz birine kızgın olmak, onu sevmekten vazgeçmeniz için neredeyse hiçbir zaman yeterli değildir. Vaktinizin çoğunu kalbinizdeki biri için bir ev inşa etmek için bu kadar çok zaman harcayamazsınız" dedi. hepsini on saniye içinde."
George başını salladı ama yine de "anlayamadı,"
"Bu hemen olmaz." Alex açıkladı, "Zaman alır. İnan bana George, bir gün kötü adamların zamanının ne kadar büyük olabileceğini anlayacaksın."
"Ne demek istiyorsun?"
"Aşktan zarar görmeden ancak bu kadar uzun süre gidebilirsin. Yaşlandıkça ve her şeyi ilk kez deneyimlediğinde, daha çok incinirsin. Buna alışık değilsin, ne yapacağını bilmiyorsun ve kimi suçlayacağını bilmiyorsun. Herkes sana zamanın tüm yaraları iyileştirdiğini söyleyecek ama kafanda sadece "hepsini" düşünüyorsun. zaman onlara tuz atmaktır, tüm bunları daha çok hissedersin çünkü daha önce hiç incinmemişsindir ve sana bunu yapan kişiye ilk kez onlar yaptığı için kızmaya başlarsın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanfictionYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...