2.1 bölüm

444 43 9
                                    

Dream, George'u kontrol etmesi için aradı ve açmadan önce birkaç çalması gerekti. "Merhaba Dream."

"George." Gülümsedi, "Üzgünüm dün arayamadım, koçluk yaptığım çocuklar bir oyun oynuyorlardı ve oldukça meşguldü."

George, Dream'in beyzbol antrenörlüğünü hatırlayana kadar kafası karışmıştı, "Maç nasıldı? Kazandın mı?"

Dream içten bir kahkaha attı, "Dürüst olmak gerekirse gerçekten çok kötü bir kayıptı. Oldukça küçükler ve bunu iyi karşılamadılar. Biri diğer takımdan bir oyuncuya soda attı ve bu benim ve ailem arasında bazı sorunlara neden oldu."

George, Dream'in kendisini bir ebeveyne açıklamaya çalıştığını hayal etti ve suçluluk duygusuyla onu eğlendirdi, "Nasıl gitti?"

Dream inledi, "Beni kovdurmakla tehdit ettiler. Çocuğa gazozu atmasını söyleyen kişi olmakla beni suçladılar. Oyunculardan biri yanıma gelip çocuğun atmaya tahrik edildiğini söyleyince sinirlendim. soda çünkü rakip takım ona ördek ayaklı dedi ve fıstık attı."

George gülerek odasındaki mikrodalgayı açtı ve bir poşet hazır patlamış mısırı içeri fırlattı, "Rakip takımdajiler ne yaptılar?"

Dream içini çekti, "Hiçbir şey. Başları belaya girmedi ama çocuğum oyunlardan uzaklaştırıldı."

"Bu hiç adil değil." George kaşlarını çattı, masaya yaslandı ve tırnaklarıyla oynadı.

Dream bir süre sessiz kaldı, "Evet, ama yine de onunla özel olarak çalışacağım, böylece pratik yapsın ve geri döndüğünde bir sonraki oyuna atılmasın."

George gülümsedi, gerçekten umursuyor gibiydi. ona bir gün önce Wilbur ve ailesiyle karşılaşmasını hatırlatan takımdaki çocuklar için "Çok tatlısın Dream. Aslında çocuklarla da çok komik bir karşılaşma yaşadım."

"Gerçekten mi?" Dream merakla "Ne oldu?" dedi.

Mikrodalga bip sesi çıkardı ve George telefonu yanağıyla omzunun arasına koyup açıp patlamış mısır poşetini içeri almaya gitti, "Şey, çiçeklerinizi dikmekte zorlanıyordum ve- ah." Parmaklarını yaktı ve bunun yerine çantanın köşelerini sıkıştırarak tutmanın daha kolay olduğuna karar verdi, "ve Wilbur adında bir adam bana yardıma geldi, sonra ailesiyle tanıştım."

"Wilbur." Dream düşündü, "Bu oldukça güzel bir isim." Dudaklarını tekrar telefona çevirmeden önce bunu bir yapışkan nota yazdı, "Ailesine ne oldu?"

George bu anıya kıkırdadı, "Çocuğu çok komikti. Arkadaşıyla bir video oyun diski için kavga ediyordu ve bu yüzden Wilbur'un karısı amcasını arayıp özür dilemesi için korkutup onu korkuttu.

"Ebeveyn olmanın ne kadar ilginç bir yolu," diye sırıttı Dream, "işe yaradı mı?"

"Çocuk ağladı ve neredeyse af için yalvardı." George biraz patlamış mısır yemeden ve sandalyeye çökmeden önce güldü.

"Çok sesli çiğniyorsun." Dream, George'a söyledi ve George hemen durdu, Dream'i daha da fazla eğlendirdi.

George yutkundu, "Üzgünüm,"

Dream başını salladı, "Hayır, bu çok sevimli." Biraz düşüncesizce ama yine de gerçekçi bir şekilde dedi.

George buna şaşırdı, "Biraz sinir bozucu olduğunu hayal ediyorum, ama yine de teşekkür ederim." Yapabildiği tek şey buydu.

"Bunu sana hiç sormadım George," diye başladı Dream, "ama sen belli ki İngilizsin. Florida'ya nasıl geldin?"

George'un ilk düşüncesi ikonik "Afrika'dansan, neden beyazsın?" oldu. Ama Dream'in referansı almayacağını biliyordu, bu yüzden kendine sakladı.

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin