Clay sonunda telefonu bırakmıştı, hiç dokunmamıştı ve bir daha bakmaktan kaçınmıştı. Kendini getiremedi.Kısa bir süre sonra evinden taşındı. İngiltere'ye yerleşmeden önce bunu defalarca yapmıştı.
Orada evlendiği Ophelia adında güzel bir kadın buldu.
Çift sonunda ilk çocuklarını bekliyorlardı. Ophelia, üzerinde "Wilbur" yazan yapışkan bir not bulana kadar bir isim konusunda emin değildi. Clay'e kelimenin ne anlama geldiğini sormuştu, ancak Clay, kelimenin ne anlama geldiğini veya nereden geldiğini bilmediğini reddetti. Biraz ikna ettikten sonra, Clay, ilk çocuklarına Wilbur adını vermeyi kabul etti.
Wilbur, ona istediği veya ihtiyaç duyduğu her şeyi veren sevgi dolu ebeveynleri ile mutlu bir çocukluk geçirmişti. Clay ona her gece yatmadan önce hikayeler anlatırdı ve bazen Nick de hikayeleri paylaşmak için gelirdi.
Birkaç yıl sonra Ophelia başka bir erkek çocuk bekliyordu. Aynı sıralarda, Clay'in arkadaşı Techno, kanserle uzun süredir verdiği mücadeleyi kaybetmişti. Clay'in ikinci çocuğuna hafızasında Techno lakabı takılmıştı.
Clay, tarih defterini yanında tutmaya devam etti, George Davidson'u bizzat ziyaret etmeyi planladı, ancak kendine gelemedi, bu yüzden ona inanacak kişiye döndü. Wilbur.
İyi ve dolu bir hayat yaşamaya devam etmişti. ama telefonda konuştuğu çocuğu asla unutmadan.
---
George haftalarca her gece duvardaki el izlerine baktı, altlarında bir şey yazana kadar.
"Seni seviyorum." Okudu.
elini Dream'in el izinin üzerine koydu ve ufalandı, her gece uyuyana kadar Zincirsiz Melodi'yi dinledi, kelimeleri ve küfürleri aldı.
"Vay aşkım, sevgilim, dokunuşun için acıktım
Uzun, yalnız bir zaman
Ve zaman çok yavaş geçiyor Ve zaman çok şey yapabilir Hâlâ benim misin?
Aşkına muhtacım"
Tek duyduğu Dream'in sesiydi.
Genç Clay'in fotoğrafı masasının üzerinde duruyordu, çerçeveli ve el değmeden.
Dream'e verdiği her sözü tutmuştu. İki tanesinin
açmış olduğu çiçeklere iyi baktı.Biri büyümek ve yaşamak için George'un bahçesinde tutuldu, diğeri ise kesilerek Dream'in mezarına yerleştirildi.
Bir süre sonra Dream'in yaptığının bencilce olmadığını, bir oyunculuk aşkı olduğunu fark etti.
"Onları seviyorsan bırak gitsinler" klişesiydi.
Bir aydan fazladır ilk kez.Temiz sonbahar havasını kokladı ve Dream'in ondan yaptığı son isteğin hayatını yaşamak olduğunu hatırladı. öyle de yaptı.
Temmuz sonunda hem 1970 hem de 2020'de bir telefon görüşmesi zamanı bozacak kadar güçlüydü. Ne George ne de Clay ne birini aramaya gitmiş ne de kimseye söylememiş. Telefonlar ne kadar açıklanamaz ve imkansız olsada bu tüm içerikleri hala onların küçük sırlarıydı.
Yapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. Yani, Bu hikayenin sonu ne kadar acılı ve trajik olursa olsun, şimdi biliyorsunuz ki bir zamanlar,
Aynı odada,
Aynı evde,
Elli yıl arayla,
Clay ve George birbirlerini sevmişlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanfictionYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...