Telefonu komodinin üzerine bıraktı ve George'a döneceğini söyledi. George, duvardaki çiçekleri sayarak sabırla bekledi ki, yine telefondan gelen zayıf sesi duydu.
"Ne düşünüyorsun?" diye sordu George, yastığın üzerinde kendi tarafına dönerek.
"Pencerenin yanındaki duvara git." Dream George'u çağırdı.
George yorgunluğunu belirtmek için inledi ama Dream gitmesi için ısrar etti. İsteksizce ayağa kalktı ve Dream'in söylediği gibi pencerenin yanındaki duvara yürüdü. "Şimdi ne olacak?"
Dream pencerenin yanında duruyordu. Bulunduğu duvarlar (zamanla) George'unkinden çok daha yeni ve sağlamdı. Kulübeden bir kova limon yeşili boyayla gelmişti. Telefonu yanağıyla omzu arasına sıkıştırdı ve boya kutusunu açtı.
" Dream. ? Ne yapıyorsun?" George'un sorduğunu duydu.
"Sadece duvara bak." dedi Dream, bir fırça alıp tüm eline ince bir kat boya sürerken. "Hazır mısın?" dedi Dream telefona.
iç geçirdi, "Evet. Neye hazır olduğumu tam olarak bilmesem de."
George ıslık çalarak duvarda bekledi. Aniden duvarda kireç boyası görünmeye başladı. Yavaşça, biraz yontulmuş ve yıpranmış görünüyordu, ama yine de oradaydı.
"George? Orada mısın? Umarım görmüşsündür ve ben taşındıktan sonra kimse silmemiştir." Dream telefonda konuştu.
Bir el iziydi. Görünüşe göre eski bir limon yeşili el izi (şimdi daha koyu ve soluktu). George sessiz kaldı ve dalgın bir şekilde kendi elini el izinin üzerine koydu. Dream'in eli biraz daha uzun parmaklarıyla onunkinden daha büyük görünüyordu.
"George?" Dream seslendi ve George elini hızla çekti.
"Ben-evet görüyorum." George kıkırdadı.
"Elimi tuttun mu?" Dream sordu.
"N-ben- ha-" George boğuldu ama Dream gülmeye başladı.
"Sakin ol, şaka yapıyorum."
George onun gülümsemesini duyabiliyordu, "Başka ne deneyebileceğimizi merak ediyorum." George, hâlâ boya el izine bakarak yatağına oturdu.
"Neden hiç ziyaret etmediğini merak ediyorum ."
"Ne?" Dream sorgulandı.
"Neden gelecek, konuşmaya başladığımızdan beri beni ziyaret etmedin? 29 Temmuz'da neden bana "kimle konuştuğumu" söylemek için gelmediğin gibi." George merakla düşündü.
"Belki de öldüm." Dream dedi,
George bu düşünceden nefret ediyordu. Bu mümkündü ve onu Google'da arama ve Dream hakkında bulabildiği her şeyi öğrenme dürtüsünü bastırdı, ancak sahip olduğu tek bilgi daha önce burada yaşadığıydı ve Dream, George'un onu aramaya gitmesini istemiyordu.
Teklif ettiler. birbirlerine iyi geceler ve George yan yatıp duvardaki yeşil el izine bakarak uyuyakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanfictionYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...