2.2 bölüm

413 42 6
                                    

Genellikle George, Dream'in onu aramasını beklediğinde, kendi işiyle meşgul olurdu. Erken bitirmişti, bu yüzden yapacak bir şeyi yoktu ve Dream, kız kardeşinin yanına gideceği için beklemeye gerek yoktu. bir süreliğine telefonu evde bırakarak.

Odasında bir süre sessizce oturdu ve dışarıda vakit geçirmeye karar verdi. Bir süredir yürüyüşe çıkmadığı için bunun en iyisi olacağına karar verdi ve ayrıca Dream'in ona kızacağını bildiği için. boş gününü akıllıca kullanmamak.

Bir kapüşonlu giydi, telefonunu cebine koydu ve aşağı inip verandasına çıktı.

Çiçekleri kontrol etti ve beklendiği gibi henüz hiçbir şey büyümemişti. Bu, çiçek yetiştirmenin korkutucu yanıydı, başlangıçta henüz bir şey olup olmadığını bilmiyorsunuz.

Parka gitmeye karar verdi. Küçük bir defter ve kalem getirdi ve çevresini eskisi gibi çizdi. küçükken annesiyle.

Salıncak setini gördü ve yakınlarda bir bank buldu. Oturdu, içini çekti ve defterine çizgiler çizmeye başladı.

"Hayır Tommy, sana kaba olmamanı söyledim ve sen dinlemedin." George bir kadının dediğini duydu. Döndü ve Niki'nin huysuz görünen Tommy'yi azarladığını gördü.

"Ama ben Tubbo gibi dondurma istiyorum! Bu adil değil. " Ağladı ama annesi bırakmıyordu.

Niki parmağını ona doğrulttu, "Sana milyonlarca kez söyledim. Kızlara kaba davranmayın! Ne yaparsınız? Ağlayana kadar Cara'ya "Kabarık" diyorsunuz."

Tommy'nin ağzı açık kaldı. "ONUN ADI, ANNE!"

"İyi öyleyse," dedi Niki, "eğer bu onu ağlatmadıysa. Ne yaptı?"

Tommy yenilgiyle başını önüne eğdi, "Onu bir sopayla kovaladım ve ona yeterince yaklaşırsam onu ​​dürteceğimi söyledim."

Niki bağırdı, " Tommy, bunu yaparak etrafta dolaşamazsın. "

"Hak etmiyor-"

"Hak ediyor mu?" Niki bitirdi.

"Evet. O kelime," diye yalvardı Tommy.

"Neden hak ediyor?" Niki oğlunu anlamaya çalıştı.

Tommy ellerini salladı, "O bir kız!"

Niki içini çekti ve arkasını döndü. Bankta George'u gördü ve el salladı, "Ah, merhaba! Geçen gün kocamla konuştun sanırım?"

George başını salladı, "Wilbur. Evet." Ona gülümsedi ve sonra kollarını kavuşturmuş ve ona baktığında burnunu kaldırmış olan Tommy'ye işaret etti, "Demek o küçük adam hâlâ sorun çıkarıyor, anlıyorum."

Wilbur şimdi Tubbo ile onlara doğru yürüyordu.

Tubbo, Tommy'ye baktı, "İşte Tommy, bölebiliriz!"

Tommy deli gibi davranmaya çalışıyordu ama sonunda Tubbo ona dondurmasından verince pes etti.

Wilbur'un gözleri Niki ve George'un konuşan Niki'ye baktı, "George!" Diye bağırdı, "Seni burada gördüğüme sevindim."

"Merhaba Wilbur," diye selamladı, "babanla buluşman nasıldı?"

Wilbur bir saniye düşündü. , "Oldukça tuhaf. Sürekli buraya gelmeyi reddediyor ama birden bir telefon geliyor, diyor ki"

George kıkırdadı, "Yine de akşam yemeği iyi gidiyor mu?"

Wilbur başını salladı, "Ben de öyle derdim. Tommy başta ondan biraz utangaç ve bıktı ama Tommy'yi Techno amcadan koruduğunda ona ısındı."

George gülümsedi, "İyi bir zaman gibi görünüyordu."

Wilbur sırıtarak başını salladı, "Yapmıyoruz" misafir odası bile yok."

Gözlerini devirdi, "Niki ve benim odamı aldı ve bizi Tommy ile uyuttu."

"Kulağa çok "yaşlı bir insan" işi gibi geliyor." dedi George ona ve ikisi de güldüler.

Wilbur, George'u izledi . yakından, sanki belirli bir tepki bekliyormuş ama orada hiçbir şey bulamamış gibi.

"Ah," Wilbur George'un kitabını ve kalemini gördü, "bir dakikalığına kaleminizi ödünç alabilir miyim?"

George başını salladı ve ona kalemi verdi.

Wilbur cep defterini çıkardı ve geri vermeden önce üzerine birkaç satır karaladı, "Teşekkür ederim."

George kalemi aldı, "Sorun değil. Seni parka getiren nedir?"

Wilbur, Niki'ye ve sonra George'a döndü ve "Dürüst olmak gerekirse, babamdan kaçmak için" diye fısıldadı.

"Kötümü?" dedi George.

"Şart değil." Wilbur, "İngiltere'de yaşıyor. Açıkçası, ben Brit'im ve ben orada doğduk, ama o değildi. Her neyse, bu çok uzun bir hikaye, temelde o yaşlı olduğu için karamsar ve jetlag."

"Biz İngilizlerin Florida'da birbirinden birkaç ev uzaktaki bir mahallede olmamızın ne kadar komik olduğunu düşündüm." George şaka yaptı.
Wilbur başını salladı, "Evet, peki," bir kaşık dondurma yedi, "babam bize burada bir ev aldı, Florida'nın eğlenceli olduğunu söyledi. Yani kim "bir eve hayır diyebilir"

dedi . birdenbire, Techno saçlarını çekerek onlara doğru yürüyordu.

"Sen de ondan kaçmak için mi geldin, Techno?" Wilbur sırıttı.

Techno gözlerini devirdi, "Onunla dövüşmemi istiyor." "Benimle dövüşmek isteyen yaşlı bir adam" diye şikayet etti.

Wilbur George'a döndü, "Babam ve eski arkadaşı bize nasıl dövüşeceğimizi öğretirdi. Çit yapardık, kick-boks yapardık, adını siz koyun."

George bir kahkaha patlattı, "Kulağa tam bir erkek gibi geliyor. "

"İşte o." Techno, masadan bir dondurma bardağı alırken açıkça söyledi.

"Oh Techno," dedi Niki ve Techno ona döndü, "bu Tubbo'nun dondurması, Tommy ile oynamaya gitmek için orada bıraktı."

"Yani bir çocuktan mı çalıyorum?" Tekno sordu, "Bu çok daha iyi."

George aslında dondurmayı çalacağını sandı ama dondurmayı bıraktı ve bankın masa kısmına oturdu.
"Yani Techno, sen Amerikalısın ama sanırım sen ve Wilbur kardeşsiniz?" George sordu.

Techno başını salladı, "Bu ülkeye alıştım galiba."

"Etkileyici bir Amerikan aksanı." George iltifat etti

"Evet, pekala, "

"Niki, Tubbo'nun bu dondurmayı istemediğinden emin misin?"

"Boş ver Techno." Niki azarladı ve Techno yenilgiyle iç çekti, ona karşı kazanamadı.

Banktan bir titreşim geldi, George telefonuna baktı ama onun değildi, "Çalan benim değil, sanırım senin."

Wilbur arka cebini kontrol etti ve gerçekten de telefonu çalıyordu, "Ah, bu baba."

Techno şöyle bir baktı, "Yaşlı adam bu sefer ne istiyor?" Açıkça söyledi.

Wilbur yanıtladı ve George belli belirsiz mırıldandığını duydu. "Mhm." Wilbur, "Evet, baba," dedi. Hayır o yarın, bugün değil. Nereden bileyim? Baba o tarihi yazan sendin, nasıl bilemezsin? Pekala, sorun değil. "

Tekno kaşlarını kaldırdı. "Sadece nereye gittiğimizi kontrol ediyordu. Onu evde yalnız bırakmanın bir hata olduğunu söyledi."
"Ah hayır, eve ne yaptı," dedi Niki.

"Görmemiz gerekecek." Wilbur içini çekti, "Şimdi eve gideceğiz George. Eve ne yaptığından biraz korktum, ama belki oraya yeterince erken gidersek gidebiliriz." daha fazla hasarı önlemek."

George güldü, "Tamam o zaman. Geç oluyor ve muhtemelen ben de eve gitmeliyim."

Wilbur gülümsedi, "Kulağa hoş geliyor. İyi akşamlar George!"

"Sen de ve ailen de." George onlara veda etti.

( Bu bölüm biraz saçma oldu galiba )

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin