Ertesi gündü.
George yemek için odasına bir kase mısır gevreği getirdi. Cep telefonuna bakıyor, aramaları ve "nasılsın?" metinlerini bekliyor gibiydi. hiç gelmeyecek gibi görünen insanlardan.
Video izlemek için bilgisayarını açtı, aniden eski telefon tekrar çalmaya başladı. George biraz tereddüt etti. Gerçekten deli bir insanla tekrar konuşmak istiyor muydu? Sonra tekrar, onunla konuşacak başka kimse yokmuş gibi.
İç çekti ve telefonu aldı. "Mer-"
"Nasıl bildin." Aynı adam telefona dedi.
"Ne?"
"Tubo hakkında. Bugün biri onu öldürmeye çalıştı " Ciddi bir şekilde sordu.
George gözlerini devirdi, "Sana söylemiştim. Eyaletteki herkes biliyor, biz okulda falan öğrendik. Siz değil mi?Ayrıca neden bugün? Deyip duruyorsun"
"Senin için tarih nedir ?" . Adam George'a sordu."Ah..." George, "28 Temmuz 2020" tarihini kontrol etmek için telefonuna dokundu.
Cevap yok. Sadece hiperventilasyon gibi gelen ağır nefes alma. Bir süre sonra adam tekrar yumuşak bir sesle konuştu, "Burada 28 Temmuz 1970." Şimdi bu, George'un konuştuğu kişinin deli olduğunun teyidiydi.
"Bak bu bir tür şakaysa telefonu kapatacağım. Bu benim telefonum değil ve ben "Sap" ya da her kimse değilim."
"BEKLE." Adam bağırdı, "821 Manburg Caddesi'nde mi oturuyorsun?"
George çıldırmaya başladı. Adam onun adresini biliyordu. aramayı sonlandıracak ve polise başvuracaktı ya da- veya- "Korkma!" Adam aklını okudu, "Bu benim eski evim. Eh, senin için benim "eski evim" ama şu anda orada yaşıyorum. Üst kattaki yatak odasında hâlâ iğrenç çiçekli duvar kağıdı var mı?"
"Evet." George tereddütle yanıtladı.
"Bu, orada yaşadığımdan beri değiştirmedikleri anlamına geliyor! Bana bir saniye ver."
George bir tıkırtı duyana kadar adam bir süre sessiz kaldı. Bu bir kalem kapağıydı.
"Ne yapıyorsun?" George sordu.
"Duvarın köşesine, pencerenin yanına bak." Adam ona söyledi.
"Neden-"
"Sadece yap."
George, telefonun diğer tarafında bir şeyler karalamaya benzer bir ses duydu. George tereddüt etti, ama yine de odanın köşesine yürüdü, "Neye bakayım ki..." Birden, duvarda yanan odun gibi yavaş yavaş eski yıpranmış kalem izleri belirmeye başladı. "Merhaba" dedi.
"Bunu görüyor musun?" Telefonun diğer tarafındaki adam, sesli bir şekilde tekrar kaleminin kapağını kapatmadan önce sordu.
"E-evet." George hiperventilasyon yapıyor ve göğsünü tutuyordu. Bu kesinlikle mümkün değildi.
"Sen kimsin?" "Sen kimsin?" İkisi de aynı anda sordular, ama adam önce yanıtladı, "Adım "Cl-Dream."
"Dream mı?" George tek kaşını kaldırdı.
"Bu bir takma ad. Sana gerçek adımı vermek istemiyorum. yine de bir hükümet casusu ya da başka bir şey olabileceğin için."
George kıkırdadı, "Pekala, ben George'um."
"Öyleyse söyle bana George, gelecek yıl dünya dizisini kim kazanacak? Bir arkadaş istedide." Dream yarı şaka yollu sordu.
"Korkarım bunu sana söyleyemem."
"Kahretsin, işe yarayacağını sanıyordum." Dream, "Öyleyse bana gelecekten bahset. Bekle, kulağa inek gibi mi geliyor? Hm, bana 2020'den bahset."
"Peki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers From 1970
FanficYapılan çağrılar, zamanın ve mekanın tüm yasalarına meydan okudu, ancak iki gencin hayatını ne kadar değiştirdiği ile boy ölçüşemedi. Bu iki kalbin arasındaki bağ, onları bir araya getiren sihirden daha güçlüydü. ____________________________________...