1.8 bölüm

444 51 9
                                    

Bir hafta geçmişti ve o zamandan beri Dream'ın içindeki şeytanlar yatışmıştı.

George ve Sapnap ile (eğer işle meşgul değilse) konuşmaya devam etti ve o zamandan beri kendini daha iyi hissediyordu. Mükemmel değil ama daha iyi.

O sırada George ile telefonda bazı kategorilerdeki en sevdikleri şey hakkında konuşuyordu.

"Hımm," diye mırıldandı George, "en sevdiğin hayvan ne?"

Dream ayağa kalktı ve yerdeki küçük evcil hayvan yatağına doğru yürüdü ve kedisi Patches'ı aldı, "Kediler. Merhaba De, Patches." Telefonu Patches'in burnuna koydu ama belli ki kimseye selam verecek havasında değildi. "Huysuz."

George gülümsedi, "Onu zorla mı uyandırdın?"

Dream, Patches'i yatağına geri koydu, "Yorum yok."

George gülerek başını salladı, "Ben de kedileri severim." Ona, "Eskiden Luca adında bir tane vardı" dedi.

"Kedi insanları en iyisidir." dedi Dream ve George onaylayarak mırıldandı.

"Neyi sormadık?" George birkaç dakikalık sessizliğin ardından yüksek sesle merak etti.

Dream, penceresinden dışarı bakarken, komşusunun garaj yolunda bir adamın yanaştığını gördü. Komşusu dışarı çıktı ve ona en parlak ve en dolu kırmızı gülleri sunan adama gülümsedi. Mutlu bir şekilde onları elinden aldı ve ona sarıldı, o da onu kaldırıp döndürdü.

Dream hemen bunların, bir süredir birbirini görmeyen insanlar olduğunu ve ilk kez tekrar buluştuklarını düşündü. Bu tür anlar Dream'i biraz kıskandırdı. Genellikle felaketle sonuçlanan ara sıra bir randevu dışında hiçbir zaman ciddi romantik bağlantıları olmamıştı. Birine çiçek getiren kişi olmayı çok isterdi.

"Dream ? Sessizsin ama düşüncelerini duyabiliyorum gibi hissediyorum." George bir süre sonra Dream'i kafasından atarak

"Üzgünüm." Dream özür diledi, "Ama aklıma bir soru geldi."

George mırıldandı . , "Tamam, nedir?"

"En sevdiğin çiçek nedir?" Dream, mutlu çifti daha fazla izlemeye dayanamadı, bu yüzden panjurları kapattı ve pencerelerini beyaz perdeyle kapattı.

"Çiçekler hakkında pek bir şey bilmiyorum," diye başladı George, "ama orkidelere ve nergislere hayranım."

Dream, annesine yıllardır çiçekçi dükkanında yardım ettiği için bu çiçeklerin tam olarak ne olduğunu biliyordu. onlara nasıl bakacağını biliyordu ve onları çok seviyordu, George'un cevabını düşündü, "Özel bir nedeni var mı?"

"Eh, orkideler annemin düğün çiçekleriydi, görünüşe göre her yerdeydiler."

George, "Ayrıca nergislere gelince, sadece oldukça güzeller" diye açıkladı.

"Harika. Şimdi sana hangi çiçekleri göndereceğimi biliyorum." Dream yarı şaka yoluyla konuştu.

"Bu nasıl işe yarayacak?" George gerçekten merak ediyordu.

"Sana daha önce eşya vermiştim." Dream önerdi.

"1970'teki çiçekler bir zaman kapsülünde 50 yıl yaşayamaz, Dream."

Dream, "Bunu biliyorum." dedi. Duvara yaslandı, "Ben hallederim."

George'un zamanında hala hayatta olsaydı, Dream 70'li yaşlarında olacaktı. Bu gerçeği düşünmek onu zihinsel olarak acıttı, ama yine de 2020'ye çiçek yollamanın yollarına beyin fırtınası yaptı. Sonra bir fikir buldu, "George, mağazadan bir şeyler almam gerekiyor, ama seni tekrar arayacağım. Bu gece."

George "sonra konuşuruz" diye cevap vermeden önce küçük bir itiş kakış oldu ve ikisi de telefonu kapattı.

Dream arabasını en yakın çiçekçiye sürdü. Araba evinin yakınındaydı ve bir gece kulübü ile bir gece kulübü arasında sıkışıp kaldı. İçeri girdi ve taze çiçek kokusu onu boğdu, ama kendini temiz ve yeni hissetti.

Kapıyı açtığında, havalı bulduğu birkaç zil de çaldı.

Flowers From 1970Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin