Ryujin karakterini hatırlamayan var mı? Hatırlamıyorsanız π¹ bölüme bakınız efem
Bölümde var çünkü
Bu arada benim fic için mükemmel bir fanart var cuss
Benimkiler ya
...
Gözlerini araladı Jisung.
Ağrıyan başıyla koltuktan kalkmış ve etrafa bakmıştı, ne akla hizmet koltukta uyuduğunu bile bilmiyordu, annesinin evinde olduğunu hatırlayınca öksürmüş ve sırtını esnetmişt "Anne!" Oğlan bağırdığında geri dönüş alamamış, umursamayarak yüzünü sıvazlamış ve mutfağa adımlamıştı "Anne kahvaltıyı boşuna hazırlama çıkacağım ben" Jisung mutfağı es geçip lavaboya gittiğinde bir an duraksamıştı, ah doğru ya, artık bir annesi yoktu, o bu banyoda dün gece öldürülmüştü değil mi? "Sikeyim.." Jisung yüzünü yıkamak için lavaboya gitmiş ve iki eliyle yüzüne su atarak saçlarını geriye itmişti, başını kaldırıp aynaya baktığında şişik gözleri ve şişik dudakları açık açık 'tüm gece ağladım' diyordu resmen, aldırmadan yüzünü havluya silmiş ve mutfağa doğru paytak adımlarla ilerlemişti "Bok gibi görünüyorum"
Gözleri dünden kalan yemekleri bulunca hafifçe gülümsemişti Jisung, annesi döktürmüştü yine "Başkomiserler soğukkanlı olmalı değil mi abi?" eli mutfak çekmecelerinden birini buldu, bir bıçak ve bir de çatal çıkardı, sonra boşta kalan eliyle favori düz tabağını kapmış ve ahşap masadaki yerine oturmuştu "Yine döktürmüşsünüz Han hanım" Jisung kıkırdayarak böreği kesmiş ve tabağına koymuştu, sonra gözleri boş olan iki sandalyeyi bulmuştu, artık tek olduğu o masada kahkaha atıyordu Jisung, deli gibi görünebilirdi evet, çünkü o delirmişti, gerçekten delirmişti "Şey abi, böreğimden ister misin? Söz kızmam bu sefer" Jisung abisine koyduğu tabağın üstüne biraz börek bırakmıştı, sonra karşısına bakarken annesinin boş koltuğuna kaşlarını çatmıştı mızmız bir çocuk gibi "Tamam anne, yiyorum işte"
"..."
"Ne yapıyorum ben amına koyayım" Jisung başını iki eline yaslamış ve derin derin nefes almış saçlarını çekiştirdiğinde ağzından birkaç kıkırtı çıkmıştı "Bir polis duygularıyla haraket etmemeli" ellerini saçlarından çekmiş ve çatalını tutarak böreğine saplamıştı, titreyen elleriyle soğuk böreği yediğinde midesinin bulandığını hissetti Jisung, dayanılmaz bir bulantı.. oysa ki ne severdi bu böreği, zar zor yutkunduğunda vücudu lokmayı kabul etmemiş ve geri yükselmişti tüm yedikleri, Jisung ağzını tutup son hız tıvalete koşmuş ve titreyen elleriyle klozetin kapağını açıp dünden yediği ne varsa istifra etmişti "Hay sikeceğim..."
Sırtını soğuk mermere yaslandığında öylece karşısındaki boy aynasına bakmaya başlamıştı, kalkıp ağzını çalkalamaya bile tahammülü yoktu, o haline bakarken dudağı titremeye başladı oğlanın, konuşacak mecal bulamıyordu kendinde "Özür dilerim abi, özür dilerim anne" sessizce yansımasına bakarken akıl sağlığını yitirmemek adına ayağa kalkmıştı, sanki yitirmemiş gibi, lavaboya tutunup ağzını yıkamış ve dişlerini fırçalamıştı, yeterince temiz olduğunu düşününce üstünü değiştirme gereği duymadan silahını ve anahtarını alarak evden çıkmıştı