"Abicim dayanamıyorum. Günden güne o puşt için gözlerimin önünde eriyorsun. Onu ağzını yüzünü kırmamak için zor tutuyorum kendimi Umut" abimle her zaman yaptığımız konuşmalardan birini yapıyorduk.
"Sakin abi. Zaten herkes biliyor. Ona tavır yapmayın lütfen" gözlerim dolarken konuşmak çok zordu.
"Yapmıyoruz zaten ama, İrfan her dakika üstüne atlayacak gibi bakıyor. Benlik bir şey yok" omuz silkerek konuştu. "Üzülüyorum abi" dedim.
Kapi çaldığında abim açmıştı. Gözyaşlarımı silerken kapıya baktım.
"Oooo Bayındır kardeşler beni içeri davet etmeyecek misiniz?" dedi Berke kollarını açarken.
"Gel Berke gel" dedi abim yuzume bakarken. Sorun yok bakışımi attım.
"Ben şey için geldim" söze başladı Berke. Cebinden bir kart çıkardı."Bilge ile 5 gün sonra evleniyoruz, düğün davetiyesini getirdim. Onur konuklarımsınız, Umut gelmemezlik yapma sakın Vallahi kırarım bacaklarını." dedi gulerken.
Kendimi tutmaya çalıştım. ağlamamalıyım, ağlamamalıyım, ağlamamalıyım. "Gelirimde.. Umut Gelemez belki" abim sessizliği bozdu.
" Neden o Umut Hanım?" dedi Berke.O an çok istedim, yüzüne bağıra bağıra Çünkü seni seviyorum aptal demeyi. Yapamadım.
"Niye Acele ettiniz ki bu kadar" sordu abim Berke'ye bakarak.
"Size güvenerek söylüyorum yanlışlıkla anlamayın ama, Bilge.. Hamile" tükürüğum boğazımda kaldığı icin öksürük Krizine girmiştim.
Dakika geçmeden kendime gelip Berke'ye baktim. "Hadi yine iyisin be hala oluyorsun" dedi gülerek. Hala.. Peki.
"Öyle tabi çok mutlu oldum, hayırlı olsun" dedim yüz ifademi kontrol etmeye çalışırken. "Ee Altaycım sen ne diyorsun sustun bir" gülerek sordu abime.
Abim önce bana bakip Berkeye dondu. "Hayırlı olsun kardeşim" demiş ve sarılmıştı.
"Adını bile düşündüm oğlum be. Erkek olursa Volkan, kız olursa Eda yani" dedi.
"Neden lan ne alaka" diye sordu abim.
"Ey geri zekalı, Volkan Demirel'in Volkan'ı, Eda Erdem'in Eda'sı. Sonuçta bunlar Fenerbahçe için mühim kişiler" dedi ve güldü. Gülüşünü hiç yakindan görmemiştim.
böyle giderse de göremeyecektim. "Haa şimdi anladım. E sen onlari koyarsan bana ne kaldı be" yükseldi abim birden."Sende ne bileyim Alex koy Aykut koy, Naz koy, Gizem falan koy ne bileyim. Arina mı koyacaksın tövbe tövbe" güldü tekrardan.
"Koyarsam ne yapacaksin lan" diye cıkıştı.
"Galatasaray ya da Trabzonspordan teklif geldigi an düşünmeden tamam derim" dedi Berke.
Abimin damarina basmıştı. "Bak vallahi döverim seni. Sen Eda koyarsan Ali başkanla konuşurum ben giderim lan" dedi ayaga kalkarak.
"Ağzına sıçam tamam koymuyorum Eda falan. Bende ne yapayım Naz, Gizem falan koyarim artik" dedi yaslanırken koltuğa.
"Aferin adam ol Berke" dedi abim sert sesiyle.
"Aklı başında güzel bir kız buldum evleniyorum işte aşkım, daha ne kadar adam olacağım" kahkaha atarak söylemişti bunu.
"Adamlık keşke evlenmekle olsa Berkecim" dedi abim ters bakışlar atarken.
"Of be hayatım olmuyor ama boyle. Baba oluyorum? Evleniyorum lan ben artık" dedi kocaman gözlerini açarken.
"Harbiden be ya biz senle şimdi barlara falan da gidemeyecegiz" dedi abim elini alnına vururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
FanfictionBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.