UMUTTT" diye bağırdı öküz.
"Ne var abi ya" dedim onun gibi bağırarak.
Odaya girip, "Halısaha yapsak ya Yekta, Liva, Hazal, Helin, Deniz, Oflaz, Ekin ve Aral çağırıyor. Berat ve Dilara'da geliyormuş hem" dedi.
Arada yapardık böyle halı saha. Yekta, Oflaz, Aral ve Ekin Fenerbahçe'nin yeni transferleriydi.
"Gelirim abi gelirimde bu saatte mi?" diye sordum.
Abim telefonunu acip saati bana gosterdi. 18.21
"Agzina sica- ay pardon abi de bu saate kadar niye uyandirmadın beni işlerim vardı" gercekten vardı ama.
Abim omuz silkip, "banane ben seni simdi uyandirdigima dua et sen, ee 7 8 hali saha?" dedi.
Kafamı sallayıp onu odadan kovdum. Üstüme formamı geçirip kramponlarımı giydim. Pek oynayamazdım ama bizim cocuklarla halı saha yapmak pek bir güzel olurdu.
(Bu hali saha mevzusununda bi hikayesi var🤦🏼♀)Halı Saha
Herkes oradaydı, bizde geldiğimizde tam olmuştuk.
"E o zaman takımları yapalım. Ekin, Yekta, Liva, Hazal ve Aral benden olsun" dedim hemen.
Abimde, " E Berat, Dilara, Helin, Deniz ve Oflaz'da benden oluyor" dedi.
"Seni yeneceğiz abi boşunda uğraşma" dedim abime dil çıkararak.
Abim kaslarını kaldırıp, "Öyle mi Umut hanım, ben takımıma guveniyorum biz kazanacağız. Neett" dedi.
"Hadi lan ordan" dedi Ekin. Ekin kaleciydi.
Abim, "antremanda var ya canina okurtturucam senin" dedi Ekin'e.
Ekin gülüp cevap vermemisti.
"E hadi başlayalım" dedi Hazal.
Skorlar ilerliyor bir abimler bir biz öne geçiyorduk.
''ulan ben maçta böyle yorulmuyorum be'' dedi Aral.
hemen Aral'ın söylenmesine karşılık verdim, ''halı saha hepsinden önemli Aral, hadi hadi''
Yekta ve Liva birbirlerine bakıp, ''Halı saha önemli tabi'' dediler.
herkes onların bu haline gülmüştü.
Halı saha sayesinde tanışmışlardı.
Sonunda maç bitmişti 3-3 berabere kalmıştık.
"Pü Ekin sen o son dakika golünü nasil yersin ya" dedi Hazal.
Ekin kalesinden buraya gelip, "Ne yapayım be güzelim, hayvan gibi vurdu Berat" dedi.
Berat gülüp, "var bizde de bir şeylere ama Altay sen koskoca 4 büyüklerden Fernerbahçe'nin as kalecisisin. Umut'un golünü nasil yersin ya" dedi.
Abim kafasını bilmem anlamında salladı. Abim o golü yemezdi. Tabiki onu Sevgi'yle tehtit etmeseydim.
"Ne bileyim ya dalgınlığıma gelmiş" dedi hemen.
Dilara, "Dalgınlığını sikeyim ya" dedi.
"Berat bir şey diyeceğim ya" dedim hemen.
Berat göz kırpıp sor dedi.
"Milli takım-"
"Hiç sorma Umut ya bende anlamadım" dedi hemen Berat.
Omuz silkip sustum.
"E hadi dağılalım" dedi Aral.
Abim çocuklara bakıp, "Aral, Yekta, Ekin ve Oflaz. Sizde geç kalmıyorsunuz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
FanfictionBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.