Aaaaaa en yakin arkadasimla sevgilisi ayrıldıEn yakin arkadasim flortuyle baya baya kavga etti
Bende benim çocuğu bulamıyorum
Bu ciftte mutsuz olacak biz mutsuzsak
Berat Ayberk Özdemir'den
(Bu hikayede ilk defa Umut dısında birinin agzindan yaziyorummm)
"Öyle işte abi, yoksa bende ister miydim göz yaşlarını akıtmayı? Sadece beynim sana yaptığının aynısını yap diyordu. Yaptım bende ama çok pişmanım"
İrfan, Altay, Mert Hakan, Yekta, Ekin ve Oflaz gelmişlerdi.
"Sen var ya harbi salaksın, ahilik damarımla sana bir patlatacağım göreceksin çok pişmanımı" dedi Altay.
Haklıydı. Benim kız kardeşim olsaydı ve biri onu üzseydi onun ebesine kadar.. Neyse.
Derin nefes aldım.
"Ulan o kız eve 6'da geldi, ben geldiğimde saat 9'du düşün hiç kalkmamış, ağlamış. ALLAHIM BANA GELİYORLAR BAK, UZAK TUTUN ŞU SALAĞI" dedi Altay sonlara doğru bağırarak.
Ona göz devirip, "Aynısını kardeşi de yaptı" dedim.
"O yapar, o benim birtanem, bizim birtanemiz" dedi İrfan.
Yekta, "Valla ne diyeceğimi bilmiyorum şimdi, Umut gerçekten kötüydü ama" dedi.
Şunu demeseydin biraz daha rahat olabilirdim şu an.
Sevdiğim kadını üzmek istememiştim tabiki. Sadece o an kafama öyle esmişti.
Kafamı sikeyim.
Oflaz, "Lan oğlum sussana, diyor zaten çok pişmanım diye. Niye içinde kor düşürüyorsun" dedi Yektaya vurarak.
Yekta gülümseyince ayağa kalktım, "Hadi gidin artık" dedim hepsini kovarak.
Onlarda gitmişti.
Umut'u çok kırmıştım. Çok üzmüştüm. Çok pişmandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
FanfictionBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.