20

954 42 13
                                    


"Hadi gençler hadiiii" diye bağırdım çocuklara.

"Sus kızım sus, pestilim çıktı ben daha yeni evliyim ya" dedi abim ayağa kalkıp kaleye geçerken.

Gülüp yorgunluktan sahada yatanlara baktım. Baygınlık falan mı geçiriyorlardı?

"Yekta, Oflaz hadi kalkın kalkın bak hocayı çağırırım bak" dedim onlara bağırırken.

Hocayı duyduktan sonra hemen kalkmışlardı.

Onların bu hâllerine gülmüştüm. Kafama top gelmesiyle sinirle topun geldiği yöne doğru döndüm.

Ve işte, bahsetmeyi unuttuğum yeni transfer.

Alper Akar.

Geldiği günden beri benle uğraşıp duruyordu.

Sesimi çıkartmıyordum ama fazla olmuştu artık.

Kafa gelen topu alıp ona attım.

Headshot!!

Tam kafadan vurmuştum. O da duraksamıştı.

Benden geldiğini anlayınca gülümsemiş önüne dönmüştü.

Benim oyuncuların sakattır.

Kulaklığımı alıp sarkı açtım

"Meet you downstairs in the bar and hurt, your rolled up sleeves in your skull t-shirt, you say 'what did you do it with him today?"

Şarkıyı dinleye dinleye etrafta dolaşırken kulaklığım çekilmişti.

Arkamı döndüğümde yine Alper vardı.

"Ne var ne?" diye sordum şiddetli bir şekilde.

Biraz çekinmiş olacak ki, "bağırarak söylüyordun hoca biraz daha az sesli söylemeni istedi" dediği gibi koşmuştu.

Sesli mi söylüyordum ya?

Galiba.

Herkes antrenmanına odaklanmışken telefonumda hâla Berat'tan bir mesaj yoktu.

İnsan bir nasılsın yazardı be!

Öküz işte, diye düşünüp omuz silktim. Bugün keyfimi bozmak istemiyordum.

Antrenmanın bitmesine yakın herkese iyi aksamlar dileyip staddan çıktım ve bir taksiye atladım.

Ev adresini verdikten sonra yolda hala şarkı dinliyordum.

" And sniffed me out like ı was Tanqueray, 'cause you're my fella, my guy"

Eve geldiğimde kendime direkt yatağa attım.

Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin