25 | Final

1.2K 43 25
                                    

Çok ani bir kararla

Final

Ayyy Su an aglamaya o kadar musaitim ki

Canım Umut'um canim Berat'im

Neyse

3 yil sonra

Aradan geçen zamanla her şey yolunu bulmuştu. Ben Berat'ı affetmiştir mesela. Bu sefer hiç kesintisiz 2.5 yıl süren ilişkimizi bugün evlilikle taçlandırıyorduk. Aslında baya bir heyecanlıydım.

Kızlarla beraber gelin odasında oturuyorduk.

"Vay be Umut, tek bekar ben kaldım anasını" dedi Liva. Yekta'yla olan ilişkilerini sonlandırmışlardı geçtiğimiz aylarda.

Hazal gülerek, "Gelin oldun kızzz" dedi.

Güldüm. O sırada kapı çaldı.

"Girebilir miyim" dedi Berat kapının ardından.

Kızlar koşarak kapıyı tuttular. "Alayım" dedi Helin kapıyı hafif açarak.

Berat Heline bir miktar verdiğinde Helin memnun olmuş ki kapıyı açtı.

Berat her zamanki gibi çok yakışıklıydı.

"Çok güzel olmuşsun, her zamanki gibi" dedi Berat bana bakarak.

Kızlarda aşağı inmişti.

"Nelere katlandık ama şimdi burdayız" dedim.

Gerçekten nelere katlanmıştık.

Berat, "Aşağı inelim mi?" dedi.

Kafa salladım. Biz aşağı inerken Berat'ı çalmasına zar zor ikna ettiğim Mohikan çalıyordu.

Nikah masasına oturduğunda etrafına göz gezdirdim, Berke kenarda köşedeydi. Onada tesekkür etmek gerekirdi aslında.

Bizim şahitlerimiz Sevgi ve abimdi. Sevgi benim, abim Berat'ın şahidiydi.

Onlar Olmasaydık bitmiştik galiba.

"Siz Umut Bayındır Berat Ayberk Özdemir ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"

"EVETT"

"Siz Berat Ayberk Özdemir, Umut Bayındır ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"

"SONSUZA KADAR EVETT"

"Bende sizi karı koca ilan ediyorum"

Ve galiba kalbimin kelebeği Berat'ın kalbinin kelebeği ile evlenmişti artık.

İlk Dansımıza geçmiştik.

Sizce ne çalabilirdi?

Mutlu Sonsuz tabiki.

Çalan şarkılar durmuyor, kulağımıza gelen kahkahalar artık duyulmuyordu bile.

Hepimiz çakırkeyiftik bile

"SANA NASIL SÜRÜKLENDİM, SENİN İÇİN TEMİZLENDİM"

Kaan Boşnak severdim ya. Şarkıları iyiydi.

"VAY BE BENİM AŞIK OLDUĞUM KIZA BAK, HİÇ DURMAZ UTANMAZ BİR YARAMAZ"

Vay be, Berat'ın aşık olduğu kıza-yani bana- bakın.

Düğün bitmişti artık. Beratla evimize gidiyorduk. Eskiden çok eskiden abimle yaşadığımız eve değildi ama. Taşınmıştım artık.

Eve geldiğimizde devamını ben degil siz anlayacaksınız artık.

Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin