Naberr
Geçelim bölüme hemen
"Abim yeter, ağlama artık bak bende ağlayacağım" dedi abim bana peçete uzatmıştı.
Bugün Berke bebeğini kaybetmişti. Ve bunu antremandayken öğrenmişti.
Gözlerimizin önünde çöktü yere. Ağladı hiç durmadı, kimse onu teselli edemedi. Hepsi kendi çocuklarının öldüğünü düşünüp empati yapmışlardı.
Herkes o an kimseyi yanında istemezdi.
Berke ağladıkça bende içime ağlamıstım. Sabahtan beri ağlıyordum ve abim beni teselli etmeye çalışıyordu."Ya sen gitsene, ne bileyim Sevgi ile falan konuş, dışarı çık sal beni artık abi yeter" dedim çatlak sesimle.
Abim kaşlarını kaldırıp, "Peki" dedi ve odadan çıkmıştı. Çok geçmedende kapıyı çarpıp gitmişti.
(Ah bu pekiler, kapı çarpmalar yok mudur be)
O an kırıldığını anlamadan ağlamaya devam ettim. Berke'nin o halini düşünüp hep ağladım, hiç durmadım.
Telefonuna düşen görüntülü aramayla gözlerimi silip açtım.
"Naaabeeeerrrrr kenafirrr" diye şakıyordu Berat.
Ben burnumu çekip tavanı gösterdim.
"İyi berat, sen?" diyebildim sadece.
Berat kaşlarını çattı, "Ağlıyor musun sen?"
"Yoo" diye telefonu yüzüme çektim.
"Basbayağı ağlamışsın sen" dedi.
"Dur ya kapa kapa" dedi ardından, kendi kapadı.
Ben biraz daha ağladım o sırada.
Çok geçmeden kapı çaldı, kapıyı açmak için zar zor kalkıp açtım kapıyı.
Elinde poşetlerle ve anlamadığım bir kutuyla duran Berat vardı.
"Sen iyice yalana alıştın haaa, bak ağlamışsın işten" dedi içeri girerken.
Kafa sallayıp, "Toz kaçtı" dedim.
İnanmayıp bir bakış attı. Sonrada mutfağa geçti. Elindeki paketleri boşalttı.
"Bunları sen ben gittikten sonra yiyeceksin, ben yiyemiyorum çünkü program yenilendi ve ağzıma sıçıyorlar. Ha birde" demiş elindeki kutuyu masaya koymuştu.
"Bu ne?" diye sordum.
Kutunun kapağını açıp içine bakmamı sağlayınca minik beyaz-gri, yeşil gözleri olan bir kedi vardı.
"Yaaaa Berat bu neee" dedim gülerek.
Berat gülüp kutudan çıkardı kediyi, "Vera, Dilaranın kedisinin bebeği. Sen ağlayınca belki seversin diye getirdim" dedi.
Kafa sallayıp kediyi kucağına aldım. Tüylerini severken kokladım, öptüm.
"Teşekkür ederim" dedim Berat'a bakarken.
Berat gülümseyip kafasını sola salladı.
Kapı açılma sesiyle ikimizde irkildik.
"Nabıyorsunuz siz burada" dedi abim mutfağa gelirken.
Kediyi omzundan çekip abime gösterdim, "Baaaakk" dedim.
Abim gülümseyip, "Ne tatlı bi şey bu ya, bizim mi?" dedi.
"Yani şu anlık sizin değil ama Dilara'yı ikna ederseniz neden olmasın" dedi Berat.
Abim kafa salladı.
Bende o sırada Vera'yı seviyordum. Beratta izliyordu.
Bakışları beni dindiriyordu.
Ama kalbim onun için atamıyordu.
Kalbim yine ota değil, boka konmuştu.
Bende ôyle bir dönemden geciyorum
İnsta atam
@umutbyndr: sen hep benim yanımda olacak mısın?@beratayberkozdemir5: olamayacak mıyım?
-@altaybyndr_1: olamayacaksinBu gonderideki yorumlar kisitlandirilmistir.
4.758 beğeni
@livasevinc: hep biz mi ifşalanacağız ya, azicıkta onlar ifşalansın
@umutbyndr: ben aynıyım sadece Denizin biraz biraz sıfat kaymış
-@dorandeniz: ulan koy yeri giydirmisler bize çiçekli etekler nasıl kaymasına863 begeni
Yarayı kapatan aşk, yaradan da derin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
Hayran KurguBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.