Ufak bir bilgilendirme yapıyorumm halı saha oynadıkları bölümde olan karakterlerimiz Liva, Hazal, Helin ve Deniz'i bu bölüm biraz daha göreceksiniz. Yekta, Ekin, Aral ve Oflaz yani yeni transferler ancak kadroda sadece Yekta Aral ve Oflaz var. Ekin kiralık olarak başka bir takımda oynuyor.
Liva Yekta'nın, Hazal Aral'ın,
Helin Oflaz'ın, Deniz'de Ekin'in sevgilisi."Sen şimdi Trabzon maçına gittin ahahahahaha" diye gülmeye başladı Liva. Yekta'nın sevgilisiydi.
Onun omzuna vurarak, "Kes ya ne yapayım işte çocuk çok ısrar etti bende gittim ne var yani" dedim.
Hazal, "Hadi ordan, seviyosun di mii, Trabzon maçına gittin be kızım. Ben Aral Trabzonspora gitse bi de beni maça çağırsa engeli basardım yani" dedi.
"Aşık değilim" dedim net bir şekilde.
Hepsi kaşlarını çattı.
Deniz, "Nasıl yani, neden gittin o zaman maça"
"Onu kırmamak içinden" dedim.
Helin, "Onu sevmiyorsan bu kadar çok umut verme. Daha çok kırarsın. Belki aşka küsmesini bile sağlayabilirsin" dedi.
Genellikle mantıklı konuşurdu vs bu gerçekten mantıklıydı.
"Bilmiyorum, ondan duygusal olarak hoşlanmıyorum ama beynim doğru kişi o diye bağırıyor" dedim kafamı yastığa gömerken.
Liva, "Bence biz çıkalım" dedi ve hepsi odadan çıktı.
Bende kendimle baş başa kaldım.
Doğru kişi o (b)
Onu sevemiyorum (k)
Ondan hoşlanmalısın (b)
Berke var (k)
Adam evli ve belkide şu an çocuğunun cinsiyet partisini yapacaktı (b)
İstemiyorum kimseyi, o bana yeter (k)
Aklanmaz bir gerizekalısın, o da sana yetemez çünkü karısı var (b)
Ondan ben hoşlanıyorum (k)
Ben hoşlanmıyorum (b)
Senin hoşlanmaman beni ilgilendirmiyor (k)
Gayette ilgilendiriyor (b)
Kes (k)
Berat'a çok ümit verdik, ona bir şans bile veremez misin? (b)
Üzgünüm, bende Berke'den kopabilmek isterdim. Ama Berata dair içimde en ufak bir aşk taneciği bile yok (k)
Berke'ye ne zaman söyleyeceğiz (b)
Biz evlenince tabiki (k)
Kimle? (B)
Bilmiyorum, belki sonunda birine aşık olurum ve onunla evlenirsin. İste o zaman söyle (k)
Senden niye akıl alıyorsam artık (b)
Benimle konuşan sensin akıllım (k)
Biliyor musun? Berke'nin bize yaptıklarının aynısını Berat'a yapıyoruz. Berat'ı kendi kaldığımız gibi yüzüstü bırakıyoruz. (B)
Tamam (k)
Bu kadar umursamaz olamazsın, beyin olan benim ve sen kalpsin. Burada umursamaz ben olmalıyım (b)
Tamam (k)
Berat bizim için doğru kişi (b)
Doğru kişi olsaydı hissederdik (k)
O BENİM İÇİN UĞRAŞIYOR (b)
OLABİLİR (k)
BERKE BENİM İÇİN KILINI BİLE OYNATMAZ (b)
NORMALDİR KAÇAN KOVALANIR (k)
ONDAN HOŞLANMAK İSTİYORUM (b)
KUSURA BAKMA AMA ONDAN HOŞLANAMIYORUM (k)
NE DEMEK O (b)
BENDE ONDAN VAZGEÇMEK İSTİYORUM AMA SENİN DÜŞÜNCELERİN ONUN HAKKINDA HER GÜN DEĞİŞİYOR, ARKADAŞLARININ DÜŞÜNCELERİ DEĞİŞİYOR. BEN DAHA NASIL AŞIK OLABİLİRİM? (K)
TAMAM (b)
Beyin ve kalp çatışması..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
FanfictionBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.