10

1K 50 19
                                    

"Ölsem hamsispor maçına gelmem, götüremezsin"

Berat dudaklarını büzüp, "Hadi ama Umut ya, benim için" dedi.

"Ya gelmem diyorum Berat anlamıyor musun? Ulan ben Doğduğumdan beri Fenerbahçe'liyim, ne bok işim var hamsi maçında" dedim oflayarak.

"Ya hadi be güzelim, gelirsin gelirsin ama forma giymezsin sadece otur izle diyorum ben sana" dedi Berat kırgın bakışlar atarken.

Birazcık dayanamamış olabilirim, "Off tamam be, ama oturur izlerim sadece" dedim.

"Helal be sana" dedi Berat gülümseyerek.

Kızgın bir bakış atarken, "Sen dua et ben çokk insaflı bir insanım" dedim.

"Dua ediyorum tabiki, Allah'ım ben ne sevap işledimde sen başıma geldin diye" dedi gülerek.

Gülümsedim.

Berat, "Forma giymeyecek misin şimdi?" dedi.

Göz devirdim, "Bu bedene Fenerbahçe formasından başka bir forma yakışmaz. Giymeyeceğim tabiki" dedim.

Berat eliyle ağzındaki hayali fermuarını çekti.

"Ben şansımı fazla zorlamayayım" dedi ardından.

Kafa sallayıp, "bencede" dedim.

Maçta

Somurta somurta maç izliyordum. Bir insan izlediği maçtan hiç mi keyif almazdı ya.
Tek gülümsediğim zaman Berat'ın bana bakıp göz kırptığı zamanlardı.
Maç devam ederken telefonum çaldı.

Berke Özer

Genelde aramazdı beni. Şaşkınlıkla telefonumu açtım. Çok gürültülü değilde bu dakikalarda stad.

Efendim Berke

Nerdesin sen

Maçtayım Berke

Trabzon maçında ne işin var senin

Sen nereden biliyorsun?

Sen boşver onu, cevap versene ne işin var orada

Pardon? Sana mı sormalıydım Berke

Şey öyle demek istememiştir ama ne bok işin var hamsi maçında ya

Berat çağırdı Berke, merakını giderdiysen görüşürüz.

Yüzüne kapatıp telefonumu tekrar montumun cebine sıkıştırdım.

Maç en azından biraz daha hareketlenmişti. Trabzon atağa geçiyordu yavaş yavaş.

Biz olsaydık 3 atmıştık!

Ceza sahasına girip orada biraz paslaştıktan sonra top şimdi Berat'ın ayağındaydı.

Karşı takımın kalecisi şutu sağa beklerken Berat sola düz bir şut attı.

Gol olmuştu.

Stadda marşlar söylenirken Berat benim olduğumu bloğa doğruyu koştu.

Gülüp elimle kalp yaptım. O da aynı şekilde kalp yaptı ve arkadaşlarının yanına gitti.

~

90+4 de bitince 1-1 beraberlikle maç sonuçlanmıştı. Bende staddan ayrılıp soyunma odasına ilerledim. Beratlar çoktan girmişlerdi. Bende karşı duvarda beklemeye başladım.

Yavaş yavaş çıkmaya başlamışlardı.

Uğurcan abi yanıma gelip kulağıma eğildi,

"Umut, seni nefret ettiğin Trabzonspor maçına getiren Berat bize neler yapmaz bir düşün bakalım" dedi.

Yusufta yanımıza gelip, "Oo Umut hanın sevgilinizin maçını mı izlemeye geldiniz" dedi gülerek.

Kaslarını satıp kokuna sert bi tokat yapıştırdım.

Kolunu tutup, "Ya aynı abisi eli çok ağır, Allahım ölüyorum" diye çığırmaya başladı.

O sıra Berat çıktı zaten.

"Ya Allah'ın abazaları salın kızı ya" dedi onları iteklerken.

Yusuf değişik bir hareket yaparken, "aman be yemedik sevgilini" dedi.

Beratla ikimiz aynı anda, "Sevgili değiliz" dedik.

Onlarda el kol yaparak yanımızda ayrıldılar.

"Eve mi bırakayım yoksa yemek falan yiyelim mi?" dedi Berat dışarı ilerlerken.

Gülümsedim, "Eve bıraksan iyi olur" dedim.

"Nasıl gol attım ama" dedi böbürlenerek.

Güldüm. O da güldü. Arabaya binip gülüse gülüşe eve geldim.

Aaaaaaa arkadaşlar nedenn Uzatma N'olursun kitabını okumuyosunuz????

Onu da ben yazdım sayılır valla

Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin