24

880 42 10
                                    

Aloooo adım inciii adima siparis verildi miii

Hani de benim 50 dirhem pastirmam pastirmam konyalidan baskasina bastirmam oooyyy oyy

3k ya yaklaşıyoruuuuzzzzz

Bolum sarkisiiii Talha Yıldırır'dan Hoşca kalamam

3.ağız

Berat yine salonda dört dönüyordu. Liva Yekta'ya, Yekta'da Berat'a anlatmıştı, Umut'un halini yani.

Maçlardan, antremanlarda kalan zamanlarında dışarı çıkmıyor, sadece kendiyle kalmak istiyordu.

Umut aynıydı, yani bir yıkıntıdan ibaretti artık. Kalbini sökmüşlerdi sanki.

Umut'ta izin almıştı, evden çıkmıyordu.

İkisininde telefonları susmuyordu.
İlk yarıda; Altay, İrfan, Mert.
İkinci yarıda; Berke, Sevgi, Liva arıyordu.

Ve evet, Berke hâla arıyordu. Umut'u elde etmek istediği için onu arıyor, Berat'ı dövmek istediği için.

Berat ani bir kararla evden çıktı. Arabasına atlayıp Umut'un evine gitti.

~

Berat Umut'un kapısını defalarca çalıyordu. Umut açmıyordu. Üşengeçlikten.

Berat artık kapıyı tekmelemeye başlayınca Umut kapıyı açmıştı.
Berat'ı gördüğü zamanda hemen kapatmaya çalışmıştı. Berat eliyle kapatmasını engellemişti.

"Konuşmamız lazım" dedi Berat.

Umut çatallaşmış sesiyle, "Gerek yok, diyeceğini dedin"

Berat olumsuz anlamda kafa salladı, "hayır" dedi.

Umut güldü ve içeri gitti.

Berat koltuğa oturup, "Aslında konuşmakta pek iyi değilimdir, ama sen yabancı değilsin. Özür dilerim Umut, çok hemde. Sırf amınakodumun hırsı yüzünde yaptım. Hiç istemediğim şeyler yaşandı. Özür dilerim, biliyorum ne dersem diyeyim o günü boşa çıkaracak. Seni çok seviyorum, tahmin edemeyeceğin kadar hemde. Belki masalın sonundayız ama, affet beni"

Umut gülerek, "Sevgi anlaşmak değildir nedensizce sevilir, bazen kücük bir an için ömür bile verilir" diye mırıldanıyordu.

Berat Umut'a sarılmıştı bir anda. Umut ağlamaya başlamıştı.

O cümleleri hiç bir kadın hak etmezdi çünkü.

"Ben, ben seni affedemem Berat. Şu an olmaz yapamam. Git buradan lütfen" dedi Umut.

Berat kalktı, kapıdan çıkarken.

"Hoşça kal"

Berat kapıdan çıktı,

"Ben artık hoşça kalamam"

Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin