Bilmem kaç yüz kişi içinden gördüğüm deli gözlerini birden.
Yazardan,
"İşte öyle"
Altay şaşkınca kaşlarını kaldırdı.
"Sen benim kardeşime aşıksın yani, ulan nerden gördünde sevdin acaba" dedi ardından.
Berat kafa salladı, "Maçta, 1 yıl önceki maçta. Bizim yedek kulübesinden geliyordu sesi, hakeme küfrediyor bağırıp çağırıyordu. Bi yandanda sana destek olmaya çalışıyordu külubeden kaleye. O zaman işte, senin kardeşin olduğunu öğrendim, o da zaten milli takıma geldi. Mesafeli Konuşsakta, ne bileyim işte oldum" dedi.
Altay öncesi etrafında baktı, Umut evde yoktu.
"Basbayağı aşıksın sen" dedi Altay düşünürcesine.
Berat, "Şüphen mi var?" dedi.
Altay kafasını olumsuz anlamda salladı,
"Yok kardeşim, emin ol yok. Umut'u biliyorsun ama hâla Berke'de kaldı. Acı çekmeni istemiyorum" dedi Altay elindeki bardağı bırakarak.
Berat, "Berke'de kaldı, elimden gelen her şeyi yapıyorum ve yapma ya da devam edeceğim. Berke'nin kalbinden uçması için gerekirse varımı yokumu ortaya koyarım. Yeterki ki yanımda olsun, yeter ki beni sevsin"
Altay Berat'a baktı, Umut'a bu konuda güvenmiyordu. Berat'a aşık olur muydu onu da bilmiyordu. Ama arkadaşlardı. Bütün sevgililer önce arkadaş olmaz mıydı zaten?
"Umut.. Gerçekten şanslı" dedi Altay Berat'ın omzuna vururken.
"Ama Berat, senden tek bir isteğim var. Ömrünüzün en güzel yıllarında birbirinizi tüketmeyin. Yapmayın bunu" dedi Altay.
Berat kafa salladı. O sırada elindeki poşetlerle Umut geldi.
"Abiii yeni ciciler aldım aaa Berat hoşgeldin" dedi Umut poşetleri bırakırken.
Berat, "Hoşbulduk güneş hanım, sizde hoşgeldiniz" dedi.
Umut güldü, "Güneş hanım ne Berat ya" dedi.
"Güzel bence" dedi Berat elini çenesine koyup Umut'u izlerken.
Umut üstündeki ceketi çıkarıp onların yanına geldi.
"Ekin'in maçı vardı bugün, açında izleyelim" dedi ardından.
Altay kafa salladı ve televizyonu açtı.
Altay ve Umut maç izliyordu, Berat ise Umut'u.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençler Bazen Yanlış İnsanlara Aşık olurlar | Berat Ayberk Özdemir
FanfictionBazı hatalar yapıldı ama önemli değil. Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.