,, Christinooooo!'' zakřičela teta Lidia svým důrazným hlasem aby mne vůbec probudila. Já jen otevřela oči a chvíli koukala do zdi a pak se rozhodla že vstanu.Naproti posteli mám velké zrcadlo , ve kterém se vidím každé ráno když vstanu.Toho pohledu se vždycky leknu . Zatřepala jsem hlavou abych z ní vytřásla příšerný pohled a rychle zaběhla do koupelny . Provedla jsem ranní hygienu , své bílé vlasy si zapletla do copu , který mi sahal až do půli zad. Sáhla jsem do skříně a vytáhla černé legíny a volné červené tričko . Rychle jsem se oblékla a sbíhala dolů po schodech, kde už na mě čekal múj psí miláček Toby. Byl to bílo-šedý husky. No prostě dokonalost sama.Toby mě sledoval až do kuchyně kde teta připravovala snídani a strýc John hledal cosi v lednici ( asi ten jablečnej koláč co jsem včera s Tobym snědla ). Jakmile mě strýc uviděl zavřel lednici a naznačil mi abych se posadila na židli. Začala jsem být nervozní . Takhle vypadal jen tehdy když jsem něco provedla . Chvíli nad tím přemýšlým a najednou předemne přistane snídaně . Teta si sedne vedle něj . ,, Christino musíme ti něco říct .'' začal . Já na něj jen nechápavě zírala .,, Tví rodiče , ještě když byli naživu , tě přihlásili do specialní školy .........
Ahoj tak první část je tady , tak co vy na to ?
Daiviz
ČTEŠ
Secret of destiny
FantasyChristina White , je neobyčejná dívka.Život ji připravil spustu nepříjemných situací. Objeví části své minulisti i budoucnosti, ale i sebe samé. Dokáže to všechno vydržet ?