Charlota se na mě usmívala jak blázen.John a Lidia už byli nejspíš v práci. Tak teď se jí už začínám bát, nejdřív mi řekne něco o tom co jsem zač a pak se tlemí jak idiot. Jen doufám , že mi nečte myšlenky. Co to plácám nikdo nedokáže číst myšlenky a já nejsem žádná thaumartuge nebo co. To nemůže být pravda . No ikdyž by to vysvětlovalo ty divný věci co se mi dějí a ještě k tomu ten sen . Ale ve snu se může stát cokoli .Já už nevím, asi se budu muset Charloty zeptat. Chci znát pravdu , celou a ne jen nějaké útržky , i když to možná bude krutý . ,, Charlot................řekni mi celou pravdu a zdůrazňuju CELOU!!!!!" rozkřikla jsem se . Jen si smutně povzdychla ,,Tak jo.Řekni mi co všechno víš o rodičích.". ,,Nooo...... táta se jmenoval Julius a máma Maria, od mého narození jsme bydleli v ulici Lilac street v Middletonu. Často byli pryč asi na služebních cestách, oba byli zástupci nějaké zahraniční společnosti, takže se ani nedivím . A tak mě hlídali John a Lidia, teda nejdřív jen Lidia ,jí tehdy bylo 15 a mě 7. Hlídala mě skoro každý den. O rok později začala chodit s Johnem.A za 7 let naši ...........umřeli.to je všechno, nebo chceš víc informací o svém bratrovi?" dokončila jsem svůj monolog.,,Tohle stačí. Chris , o svých rodičích nevíš toho dost nevíš.Tak zaprvé nenarodila ses tady na Zemi . Narodila ses na Nurluxu, králi a královně , čili tvým rodičům. Žili tam s tebou rok , než to tam pro tebe začalo být nebezpečné.Pak se kvůli tobě přestěhovali na Zem , tady ti nemělo hrozit žádné nebezpečí. Nastěhovali se kousek od domu Mariiných rodičů a její sestry.Museli ale také vládnout, proto byli často pryč. Jejich vláda byla nepřekonatelná, takhle se Nurlux nerozvíjel snad nikdy. A pak za pár let tví rodiče umřeli. Bylo štěstí , že jsi přežila.Nikdo nedával naděje , že to přežiješ , ale tvoje matka tě zachránila." řekla. Málem jsem přestala dýchat . Máma mě zachránila , i když mohla sama žít.Ještě k tomu jsem z jinýho světa, moji rodiče byli panovníci.Já jsem princezna.,,T-t-tak jo.Hlavně klid. Já jsem princezna Nurluxu, co dokáže kouzlit díky svým rodičům.Ty mě chceš vzít s sebou na školu , kde jsou lidi jako já a k tomu jsi moje teta.Ještě mi nedochází jedna věc . Jakto že máma dokázala čarovat , když byla ze Země. Babička s dědou nekouzlili a ani Lidia nekouzlí? " ,, Existujou vyjímky ,jednou za pár let narodí na zemi thaumaturge pozemským rodičům . Jeden z těchto případů byla i tvá matka. Stačí?" odpověděla Charlot. ,, Jo a to bohatě.Ohledně tý školy , asi nemám na výběr jestli tam chci nebo ne ?" zeptala jsem se s trochou naděje. Je to přeci jen teta , mohla by udělat malý ústupek.,, Spíš nemáš . Kdybys zůstala zde , tvoje schopnosti by rostly a ty bys je nedokázala ovládnout a tím bys jednou srovnala se zemí celý Middelton. Jinak věř mi , ta škola není zas tak hrozná . Je to tam nově zařízené . Máme tam tělocvičny,bazén, malé lázně, zbrojnici, velké zahrady a další ." to co řekla mě začalo zajímat . ,, Pověz mi něco víc o té škole ." Viděla jsem jen jak se jí zatřpytily oči radostí. ,,Jmenuje se Lucisia , je to akademie na neutrálním území Nurluxu. Všude jinak vládnou lordi, ale všechna území spadají pod královskou moc. Abych se vrátila zpět k tématu.Na Lucisii chodí děti od 15 let až do 19 . Takže jsi kapku pozadu, což ani zas tak nevadí, protože je konec června a škola začíná v září , mezitím tě vše doučím.Budova akademie je starý královský hrad , který před sto lety nechal tvůj pra pra pra pra dědeček , zřídit školu pro děti s mocí. Tak to bude i nadále. Lucisia ale neni jediná škola na Nurluxu. Jsou další 3. Medrila, škola jen pro dívky ze zámožných rodin. Jyngenra , škola jen pro chlapce též ze zámožných rodin a pak Pomria škola pro chlapce i dívky z obyčejných rodin. Abych řekla pravdu Lucisia má nejlepší výukový program a také nejlepší zázemí." dořekla . Ta škola mě docela zaujala. Budu tam muset jet tak jako tak, pokud nechci zranit nebo dokonce zabít své okolí. Ale zase se mi nechce opouštět Johna a Lidii. Pojedu! Nemůžu tím nic zkazit.Možná pár lidí zmrzačit.,,Jestli jsem to dobře pochopila , ta škola je pro holky a kluky." Charlot jen přikývla.,, Jo a mám ještě jednu otázku. Můžu si s sebou vzít Tobyho?Je to můj věrný přítel." zeptala jsem se nesměle . ,, Samozřejmě, dokonce musíš. Toby se s tebou psychycky propojil, nedokázal by bez tebe žít." řekla s úsměvem. Vyskočila jsem radostí a objala ji. Vypadalo jako by byla nejřív zaskočená ale pak mi objetí opětovala.,,Kdy odjíždíme?" zeptala jsem se. ,, Za 3 dny , přesně v 18 hodin.Jo a mimochodem řekla jsem ředitelce tvé školy , že příští rok už nenastoupíš. Vysvětli to nějak své kamarádce , ale neřikej jí o Lucisii a o tvých schopnostech. Nikdo to nesmí vědět. " upozornila. Zarazilo mě ,jak ví o Riky ? Já ji o ní nic neřekla. No radši to nebudu řešit. Já jen přikývla a vydala se domů.Cestou se ke mě přidal Toby . Ani nevím kde se tady vzal.Cestou jsem přemýšlela jak řeknu Riky , že tady příští rok nebudu a možná už nikdy . Tohle mi bude trvat dlouho, než to vymyslím.......... A nebo možná ne .Řeknu jí to samý co mi řekl John. Že jedu do školy v Evropě , do které mě přihlásili rodiče. Super teď se s ní jen sejít. Mezitím přemýšlením jsem se doploužila domů, kde už byli John s Lid.,,Ahoj !" ozvalo se z obýváku. ,,Ahoj , mám novinky ." ,, No my taky, vsadím se že my vetší" houkla Lidia. ,, O tom pochybuju" . Když jsem došla do obýváku, oba seděli na sedačce a a usmívali se na sebe.Docela se začínám těch úsměvů bát.,, No tak já začnu. Půjdu do tý školy, můžu si vzít i Tobyho a odjíždíme za 3 dny. Tak a teď vy." Čekala jsem co mi poví. Lid se jen koukla na Johna a spustila.,, Takže Chris , jak ti to jen mám říct. " ,, Stručně , je mi 16 já to pochopím neboj" popostrčila jsem ji.,, Budeš mít bratránka nebo sestřenku. Já a John čekáme mimčo."oddychla si nadšeně.,, Tak jo, vyhráli jste.'' Trochu mě to zaskočilo ale ne moc je jim 25 bylo už na čase. Už v tomhle baráku nebudu řvát jen já .No tak teď si musím sbalit na rok mimo domov. Ale nejdřív zavolat Riky. To až zítra jsem strášně utahaná. Řeknu Johnovi a Lid , že jdu spát a s radostí se odebírám do pokoje, nebo snad do svých královských komnat. Ne pokoj je lepší! Ihned zaletím do koupelny , provedu hygienu a jako šutr padám na postel . Hned jak dopadnu usnu.
Ahoj lidičky.
Tady je další díl , doufám že se bude líbit.
*Daiviz
ČTEŠ
Secret of destiny
FantasyChristina White , je neobyčejná dívka.Život ji připravil spustu nepříjemných situací. Objeví části své minulisti i budoucnosti, ale i sebe samé. Dokáže to všechno vydržet ?