Věnováno Ralyffyn :*
Ráno se probudím asi v
10 .Páni , to je asi nejdýl co jsem za poslední dobu spala. Rozhodnu se jít nasnídat, ale nejdřív do koupelny. Až teď jsem si všimla , že vlasy mám do půli stehen. COŽE!!!Rychle jsem běžela k zrdcadlu. Pozorně jsem se prohlížela . Vlasy byly delší , měly větší objem a byly všeobecně lepší, bělejší a zdravější. Moje pleť byla bledá jako předtím ,akorát bez nedokonalostí.Řasy jsem měla delší a hustší. Oči byly tak černé , že mi splývaly se zornicemi.Rty jsem měla hebké. Jako bych prošla jakousi proměnou. No ale jako nemůžu si stěžovat, vždy jsem chtěla dlouhé vlasy.Sčesala jsem si je do drdolu , oblékla si černé kraťasy s tílkem a odskotačila dolů. V jídelně už Toby vyžíral Charlotiny zásoby.Teď až jsem si uvědomila , že když jsem se vzbudila nebyl v pokoji.U sporáku pak stála Char, ve vzduchu byla cítit míchána vejce.Hmmmmm ...mňam. ,,Dobré ráno, dáš si vajíčka? " zeptala se.,,Jo ." usmála jsem se . Nandala nám snídani a prosadila se ke mě ke stolu.,,Dobrou chuť." popřála , ale já už měla plnou pusu vajec. Zamumlala jsem n3co jako ,,Dbru kut ,, a pokračovala v jídle .Pak jsem po nás umyla nádobí. ,,Chris, pojď za mnou , ukážu ti kde budeš příští dva měsíce studovat ." Následovala jsem jí do knihovny na konci velké chodby. Když jsem vešla , neměla jsem slov kam se hrabe městská knihovna v Middeltonu. Mohlo tam být tak milion knih. Uprostřed byly 4 pracovní stoly. Dva kompletně zarovnané kniha má a dva sražený k sobě. ,,Tak tady budem strávit dva měsíce." BYla jsem za to celkem ráda , že mě naučí vše co bych měla znát a nebudu muset chodit do 1. ročníku.,, Jestli chceš, můžeš se tady rozhlédnout." nabídla mi. Přikývla jsem a rozběhla se mezi regály . Jdu, jdu, jdu , až narazím na oddělení historie Nurluxu. Pečlivě si prohlížím jednu knihu za druhou , když na mně spadne kniha s názvem Ledová magie. Neváhám a beru ji s sebou i s panovníky Nurluxu. Cestou ještě poberu pár knih a pak je opatrně položim na stůl. Dostanu se k Ledové magii.,,Charlot, co je to ledová magie?" zeptám se . ,, No ...... ledová magie ................to je prostě,že dokážeš manipulovat se sněhem,ledem,zimou. Má to však háček . Člověk co to ovládá si musí dát pozor na kletbu ledového srdce. Jakmile provede něco co je v rozporu s kodexem. O tom se dočteš v knize. První , kdo ovládl ledovou magii ,byla královna Elsana před asi tisíci lety.",,Počkej , neměla náhodou sestru Annu?",,Ano, ale to je pouze zkrácenina jména . Celé její jméno je Annalaisa. Ty ten příběh znáš?" ,, Ne v podání , že je to historie.Znám to jako pohádku s názvem Frozen. Jak jsou dvě sestry....(Všichni asi znáte Frozen/Ledové království tak to asi nebudu vypisovat;) ) ........................Nakonec rozmrazila celé království , Kristoff a Anna se dali dohromady a Hans odjel zpět do svého království."dovyprávěla jsem.,, Máš to celkem dobře , akorát v historii není Kristoff , Hans se jmenuje Hansuel a má jen 3 bratry. Jinak je to úplně stejné.",, A jako Nurlux se jmenoval Arendel?" ,, To taky ne . Arendel se jmenoval jen ten hrad . Ten je teď na území Lendulu. O tom kde jsou jaká lordství , se budeme taky učit." Otevřel jsem knihu ledové magie. Na začátku byla vyobrazena nějaká žena. Pod obrázkem bylo napsáno: Královna Elsana Roya I. Nurluxská. Trochu mi to vyrazilo dech ,ona vypadala skoro identicky jako já . Měla jen jinou barvu očí a to modrou a hodně světle blond vlasy, sčesané do složitého účesu.,, Na co se díváš tak zaraženě?" zeptala se Char. Přešla ke mě a podívala se do knihy , pak na mně , pak zas do knihy a vyvalila bulvy , že ji mohl i chameleon závidět.,, Páni, tý podoby jsem si všimla až teď.No jsi její pra pra pra pra pra pra pra pra a několik pra vnučka." Tak to je síla . Teď e potvrdil můj královský původ.Chvíli koukáme do knihy , pak Charlot promluví. ,, Něco zkusíme , možná máš stejné schopnosti jako ona. Nalistuj první stranu a zkus vytvořit vločku." Nic. Zas to zkusim a nic. Charlot vypadala zamyšleně , ale jako by se jí najednou rozsvítilo a rozběhla se do útrob knihovny.Za chvíli přinesla truhličku.Když jí otevřela tam byla koruna s modrým kamenem .,,Dotkni se toho kamene" řekla . Já se na ní nedůvěřivě podívala a ona kývla.Opatrně jsem se ho dotkla a on se rozsvítíl . Cítila jsem jak se ve mě cosi odemyká , jak něco proudí mými žilami a tepnami rovnou do srdce. To jakoby se na chvíli zastavilo. Cítila jsem chlad a teplo zároveň . Lásku a nenávist.Život a smrt.Najednou to vše skončilo . Byla jsem zadýchaná jako bych uběhla maraton. Cítila jsem se silnější .,, Zkus to teď." Zkusila jsem to . Vločky a krystaly ledu byly všude kolem mne. Bylo to úžasný. Zkusila jsem to odvolat , ale napoprvé nic. Tak jsem se snažila víc a fungovalo to.,, Charlot , jakto že jsem předtím nedokázala tu magii použít?",, Mělas ji v sobě, ale uzavřenou. Bylo to pravděpodobně z toho , že jsi skoro celý život žila na Zemi. Ledová magie se projevuje až od 4 let života. Tou dobou jsi byla na Zemi a magie se tím v tobě potlačila a uzamkla se. Pak už to probíhalo normálně. Kolem patnácti se u tebe projevila normalní magie.Teď jak jsi přijela na Nurluxu , měla se odemknout , ale asi byla zablokována emocemi.Ta koruna byla již dávno ztracená. Nedávno jsem se vydala do hor Lendulu a našla ji tam v ruinách.Jakmile jsem se jí dotkla, cítila jsem nárůst ledové magie. Tak mi nějak došlo , že to bude něco jako aktivátor.Tak jsem ji vzala sem .Nikdo o tom neví a byla bych ráda , kdyby ani nevěděl." ,,Na mě se můžeš spolehnout. A ty taky umíš ovládat ledovou magii?" ,,No ano, tvůj otec mi to vždy záviděl. Je jen pár lidí na Nurluxu ovládající tu magii . Mám dojem , že je 6 dětí a 9 dospělých.Tu magii máš v sobě od narození až do smrti. No konec tohohle tématu , teď ti řeknu co tě čeká za předměty. Takže , matematika , angličtina , biologie nadpřirozených, runy,dějiny , dějiny magie, bylinkářství, lektvary, diplomacie, zeměpis,fyzika, astrologie,přírodopis,výtvarná výchova,hudební výchova , gymnastika a trénink boje......." ,,Trénink boje?" rozzářila jsem se,,Ne to je předmět pro chlapce, žádná dívka o to nikdy nejevila zájem . " ,,Já bych měla zájem!" ,,Ale oni trénují už 2 roky a ty ani jeden.Z luku střílíš dokonale , ale s mečem to bude horší." ,,Nemohla bys mi prosím sehnat trenéra.Plosím. " udělala jsem psí oči . Chvíli držela, ale pak už to nedala.,,No tak fajn. Mám jednoho dobrého kamaráda, co dělá pomocného instruktora na akademii.Zítra sem přijde."A hned jsme se dali do učení.Celkem to byla i zábava.Naučila jsem se základně ovládat magii, jak obyčejnou tak i ledovou. Konečně už byl večer a tak jsem se vydala spát.Hades s vámi, lidi.
Tak je tady další kapitola. Trochu dýl než jsem chtěla , ale přece jen ;) Děkuji všem co čtou a děkuji za votes.
Tak see ya later .
* Daiviz
ČTEŠ
Secret of destiny
FantasyChristina White , je neobyčejná dívka.Život ji připravil spustu nepříjemných situací. Objeví části své minulisti i budoucnosti, ale i sebe samé. Dokáže to všechno vydržet ?