kapitola 15

20 0 0
                                    

Ráno jak jsem se probudila , provedla jsem ranní rutinu a šla se nasídat.V kuchyni nikdo nebyl , kromě Tobyho, který se naplno věnoval obsahu své misky. Tak jsem si zapla hudbu a začala ,,tancovat,, ,, Zajímavý tanec"ozvalo se za mnou.Otočila jsem se a tam stal chlap kolem 23 a celkem sexy.,, Damn it!" Vydala jsem a zaběkla za roh.Tak tohle byl trapas,, Sorry nechtěl jsem tě vyděsit. Jsem Philip, pomocný instruktor na Lucisii a teď tě tady budu učit umění boje."Uklidnila jsem se .,,Jsem Christin , většinou mi říkaj jen Chris.",,Tys žila na Zemi,že?",,No ,celkem dlouho. Proč ?"zeptala jsem se.,,Když mám někoho soukromě trénovat , tak nějaké informace o dotyčném znát potřebuju." pokrčil rameny. V tom do kuchyně vešla Charlot .,,Ahoj Philipe." usmála se na něj ,,Ahoj Charlot." úsměv jí opětoval. Mě hned bylo jasný jak to mezi nimi je.Nějakou dobu panovalo trapný ticho.,,Nedáte si někdo palačinky?" ,,Já bych si dal." řekl Toby. ,,Neboj Toby na tebe taky dojde. Tak ještě někdo krom psa?"Přihlásili se oba , tak jsem začala. Trvalo to dýl než jsem chtěla , ale co. Pár jich skončilo na stropě, na zdi a Tobymu na hlavě,jemu to očividně nevadilo.Konečně jsme seděli u stolu a chystali se jíst. ,,Christi , dej mi kousíček .Jen malinký. Prosím." žebral mi pes u nohou ,,Zapomeň , akorát ti bude zle a navíc tam mám čokoládovou polevu.Takže smůla kámo." udělal na mě psí kokadla. ,,Ne a opovaž se škemrat jinde." ,,Ty mu rozumíš?" byla první otázka Philipa.,,No",,Aha . Mohl bych mít pár otázek na tebe ?" Nebyla jsem zrovna ráda za tuhle otázku , přišlo mi ale blbý odpovědět ne . ,, No............." odpověděla jsem nejistě.,,Jak dlouho víš , že jsi thaumaturge?"vychrlil.,,Asi týden.",,Co tvoji rodiče?" ,, Moje nálada klesla na bod mrazu. Koukla jsem po Charlot, aby mluvila teď ona.,, Její rodiče jsou, spíš byli můj bratr Julian Roya White a jeho žena Maria Roya White.",,Chápu-li to dobře , teď předemnou sedí dědička trůnu?" ona jen přikývla . Snažila jsem se dívat do země a tím zmizet.To se nepovedlo.,,A..... co umíš za bojová umění ?" odvedl konverzaci jinam. Ještě že tak.,,Dobře ovládám lukostřelbu." ,,To je fajn hned to pujdeee....m" Charlot ho zpražila pohledem,,Tak potom pujdem trénovat." Já horlivě přikývla,,Na jakou vzdálenost dokážeš střelit střed?" ptala se Char.,,Na dvěstě metrů, jsem to dala předevčírem" pochlubila jsem se.,, Páni" řekli oba najednou. Philip se na ni koukl takovým svůdným pohledem a ona se jen začervenala. Já být na jejím místě, už mě sbíraj ze země.,,Tak já se jdu připravit na učení" a hned jsem odešla do pokoje.Tam jsem si zapla Fall Out Boy Thnks fr th mmrs.Na týhle písničce ujíždíme s Teddem neustále.Zapojila jsem sluchátka a odešla do knihovny.Sedla jsem si ke stolu a začetla se do knihy s magickými zaklínadli. Po nějaké době konečně přišla Charlot.Byla rudá jak rajče .,,Nic proti, ale to že si rudá až za ušima neschováš." . Ona se na mně podívala vražedňáckým pohledem.,,Ty jsi vždy tak všímavá?" zeptala se. ,,Hmmm jop." odpověděla jsem.Tak jsme začaly s výukou. Trvala asi do dvou odpoledne.Oběd a pak konečně bojová umění. Venku už stál Philip a brousil si meč.,,Tak co, mužem začít." řekl a zaútočil na mě . Vyhla jsem jen tak tak , ale on nepřestával. Bez toho pitomího meče by nebyl zas tak nebezpečný. Mysli .....jak mu sebrat meč . Přivolej ho ! Konečně se něco v mé duté hlavě probudilo, dobrý ráno mozku.Vzpomněla jsem si na přivolávací kouzlo.,,Convocabo!" Soustředit se na meč , bylo těžší než se zdálo. Ale nakonec jsem meč svírala v ruce. ,,Dobrý , akorát tohle neni trening magie. Tady se musíš obejít bez ní. Tak zkusíme boj tělo na tělo. Začneme obranou." Celé odpoledne mě učil sebeobranu , kterou jsem celkem uvládla , ale bude to chtít tak ještě pár dní cvičit. Večer jsem padla do postele a hned usla.

* O 2 měsíce později
Za celé ty dva měsíce jsem se naučila vše, co potřebuju do třetího ročníku a i o trochu navíc.A teď mám poslední lekci boje.,,Tak pojď Chiri." Tak tímhle mne chlapec pěkně nasral. V ruce se mi objevil ledový meč. Naučila jsem se ovládat i ledovou magii v jiných měřítkách. No to odbočuju ,vratím se zpět k souboji .Zaútočila jsem na něj . Můj utok odrazil a zaútočil on , vyhla jsem se a deala ránu loktem do zad. Zapotácel se , moc ho to však z míry nevyvedlo. Vrhl se na mne a já jeho útok ladně odrazila, kopla jsem ho do kolene , spadl a meč mu vypadl z ruky. Než si ale stihl uvědomit , že je na zemi , měl u krku můj meč.,,Vítěz." šeptla jsem a nespustila Philipa z očí. ,, Jo a já poražený. Jsi stále lepší a lepší. Na škole to pak budem zdokonalovat , ale máš velkou šanci porazit několik egoistických lordských synků." uchechtl se .Nechala jsem zmizet meč a šla zpět do pokoje si balit věci. Zítra už odjíždím na školu.,, Vyhrálas , že jo , že jo!!" štěkal z postele Toby . ,, To si vsaď chlup ." mrkla jsem.Najednou se mi na stole objevil dopis. Byl od Lidie, Johna a Tedda.

Ahoj Christi

jak se máš tam na Nurluxu, už umíš vše? Určitě ano. My se tady máme skvěle , ale chybíš nám i Teddovi. Doufám že nás navštívíš brzy. Nic zajímavého se tady nedělo , paní Fidelová si jen zlomila nohu , tak jí chodím pomáhat. Už pomalu začínáme přemýšlet o dětském pokoji a vymýšlíme jméno pro miminko . Jestli budeš mít nějaké návrhy tak napiš.No nevím co moc ještě napsat tak si užij vše.

Lidia a John

Čus Chris

Tady totální nuda bez tebe . Až přijedeš mám toho spoustu v plánu , počítám s tím ale tak kolem vánoc .Víš , že FOB budou mít vánoční koncert u nás v Middeltonu už jsem nám savenul pár lístků , asi 6 pro jistotu , kdybys pak chtěla vzít nějaký kámoše ;) neboj nebudu žárlit . Jsi pro mě mladší sestřička sice jen o rok ale furt. Tak musím končit matka nechce, abych ti psal , protože věří Rikyyným slovům.

Tak se měj

Tedd

Ahoj,
Tak tady je po století další kapitola .Doufám , že se bude líbit.
*Daiviz

Secret of destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat