kapitola 9.

33 6 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila kolem 7 ráno a provedla ranní rutinu.Pak jsem vyndala obrovský kufr a balila . Všechno až na pár kousků a hygienu , bylo v kufru. Začala jsem si psát s Riky.
Já: Ahoj
Riky: Čáu :)
Já: Hele mohli bychom se dnes sejít? Musím ti něco říct.
Riky: Jasně v kolik a kde? A o co jde?
Já : Tak treba v 1 v parku na naší lavičce? Zjistis az prijdes.
Riky : Ok

Tak odpoledne jí to řeknu.Mám docela strach, jak bude reagovat. No teď jdu na snídani , jako obvykle mě pod schody vítá Toby. A sakra zapoměla jsem sbalit věci Tobymu. Nemyslete si , že jsem nějakej pejskař , co se  o něj stará jako o dítě. Jen pár věcí co potřebuje a tak . Každopádně se nejdřív nasnídám . Je sobota , ale John s Lid jsou v práci ,jestli se ptáte co dělají tak Lid je veterinářka a John dělá v autosalonu. Slušný co ? K snídani si dám müsli s jogurtem . ,, Co si dáš ty , Toby?" zeptala jsem se. Konečně jsem si zvykla , že mi odpovídá. ,, Hovězí konzervu  , prosím ." udělal na mě psí oči. To bylo ták roztomilý. Konzervu jsem vysypala do misky . Jak mu šmakovala. Umyla jsem po nás nadobí a šla balit věci . Čas rychle ubíhal a za chvíli se mám sejít s Riky . Rychle jsem se upravila , oblíkla a vyběhla. A to doslova . Doběhla jsem na místo tak, tak. Riky tam ještě nebyla . Jako obvykle, jsem jí čekala o 5 minut později. A taky že jo .,, Promiň , že jdu pozdě." omlouvala se. ,, Nechápu proč to řešíš , Riky stejně jsem si zvykla" obě jsme prpukly v hlasitý smích. ,, Tak, cos mi chtěla říct? " koukla se na mě podezřívavě. ,,Radši se posaď, mám špatnou zprávu. Máma s tátou mě ještě když žily , přihlásili na školu v Evropě. Musím tam jet, nemám na vybranou odjíždím v pondělí." dokončila jsem řeč.,, To kecáš , Chris.Ty tady zůstaneš i příští rok a nakonec odmaturuješ a pujdeš na vejšku. A i kdyby tak co Toby?" byla trochu naštvaná.,, Víš že já bych ti nekecala.Ta škola je něco jako střední a vejška dohromady. A Toby může jet se mnou. Ředitelky se už dohodly. Pojedu o 2 měsíce dřív abych se vše doučila . Mrzí mě to Riky." ona na mě koulala jako na zjevení. ,,T-to není možný . T-ty tady zůstaneš, co bych dělala bez tebe. Jsi jako moje sestra. Nemůžeš mě opustit." Riky  se v očích zaleskli slzy.,,Riky ani mě se nechce tebe opouštět. Nemám ale na výběr. Každý den ti budu psát." Taky mi nebylo zrovna veselo. Chvíli jsme seděly tiše na lavičce. ,,Nechtěla bys jít  na kafe ?" zeptám se jemně.,, Jo kafe by docela bodlo."souhlasila. Šli jsme do nejbližší kavárny. Starbucks je docela daleko , takže jsme zvolili  místní kavárničku  Caprisii. Pracuje tam náš kámoš ,Tedd. Maká tam už 2 roky . Hned jak vejdeme do dveří už na nás mává .Když jsme se k němu doploužily , ani se nás neptal co si dáme a položil před nás kelímky s kávou.,, Co  vám je holky? Dneska nějaký zkleslý. "  ,, Chris  jede do školy v Evropě a mě tady nechá!" ujme se slova Riky. Tedd se na mě tázavě podívá. ,, Já nemám na výběr , věř mi kdybych mohla zůstanu tady. Ale...............................nemůžu." Já nevydržím dlouho nemluvit o Nurluxu , o tom že jsem princezna  a  všem ostatním.,,No ... a kdy odjíždíš?" zeptal se Tedd. ,,V pondělí." odpoví  naštvaně Riky. ,,Času moc není , ale stále nějaký." S Riky  jsme se na sebe nechápavě koukli a potom koukli na něj. On jen protočil oči v sloup.,,Ten zbylý čas můžete strávit spolu co ?"  Riky se na něj podívala naštvaným pohledem a pak se podívala na mě. Pohrdavě si oddychla , sebrala si věci a odešla z kavárny.Je toho na mě moc .Položím si obličej do dlaní , ztrácím se v tom. Pak ucítím jak mi Tedd položil ruku na rameno,, Klid za pár dní bude v pohodě, jako vždy." pokoušel se mě utěšit. ,, Problém je v tom , že já těch pár dní nemám." snažila jsem se působit klidně ale asi se mi to nedařilo.,, Hele , víš co ?" zeptal se , já na něj jen koukala nedůvěřivým pohledem. Když on něco vymyslí , tak je z toho vždycky průser.,,Ne to nevim a předem ti řeknu , že jestli to je s tou tvou partou se mnou nepočítej ." řekla jsem rozhodně . ,, Kdo ti co udělal , že lidem tak nevěříš. Každopádně , pojedem jen my dva. Pouze jako přátelé." doldal rychle. ,, Počkej , jak jako pojedem ?" dopila jsem poslední doušek z kelímku. ,, Takže si kývla ?" jiskry v jeho očích začínaly brát na intenzitě. Já jen povytáhla obočí a lehce se zamračila.,,Autem , nebo alespoň já . Ty můžeš jet na kole jestli budeš chtít ."usmál se na mě. ,, Kam , kdy , proč , kdy se vrátíme?" snažila jsem se z něj vydolovat informace.,,Zvídavá jako vždy. No my dva , hudební festival pár kiláků za městem , zítra ve 4 odpoledne, zpátky asi kolem půlnoci. " vysvětlil mi . ,, Stále jsi mi neodpověděl na otázku proč." řekla jsem na oko uraženě. ,,Protože chci aby sis poslední dny tady užila ."řekl. Místo toho jsem mu skočila kolem krku,, Víš ,že jsi nejlepší kámoš co můžu mít ?" ,,To moc dobře vím . A teď už jdi jak znám Lidii , už se klepe strachy kde se flákáš." pustil mě z objetí.,,Tak zítra ve 4. Čau." zamávala jsem mu . Když jsem vyšla z kavárny a chtěla se podívat kolik je hodin, ale černá obrazovka mi posloužila jako zrcátko a viděla jsem Tedda , skákajícího radostí jak malého parchanta. Málem jsem dostala záchvat smíchu . Teď ale není čas ,Lid už je určitě doma. Vydávám se postraními, mě velmi dobře známými,  uličkami.

Ahoj 

Tak tady je další díl. Omluvte chyby , jsou prázdniny a můj mozek je ve spánkovém režimu.Doufám , že se bude líbit. ;)

*Daiviz

Secret of destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat