Kapitola 4.

56 5 0
                                    


Když se ráno vzbudím je asi 6 ráno celý dům kromě Tobyho  ještě spí. Tak jsem se rozhodla že si půjdu zaběhat. Vstala jsem z postele a šla udělat raní hygienu. Když se vrátím z koupelny s vysokým culíkem na hlavě uvidím Tobyho jak se rozvaluje na mé posteli.Lehce se usměju a pokračuju ke skříni.Obleču si černé triko , legíny stejné barvy a červené botasky. Syknu na Tobyho který hned zpozorní a hlavou naznačím že jdeme ven . On se na mě podíval tím pohledem ,jako vážně,  . Ani se nehne . Vrátila jsem se zpátky k posteli a sedla si vedle něj. ,, Já vím že se ti nikam nechce , ale trocha pohybu ti neuškodí. Jestli nechceš můžeš zůstat tady, lenochu ,mě to neublíží .'' usmála jsem se . Najednou slyším hlas ve své hlavě .,, Ale já tě nechci nechat samotnou . Co když se ti něco stane .Já jdu s tebou !''. Začala jsem se rychle ohlížet kdo by to mohl být . Nikdo tady nebyl . Jediný kdo tady byl , byl Toby. Cože ? někdo tady musí bejt, přece to nemohl promluvit pes. Asi už mi hrabe.Stále jsem se rozhlížela.Zase jsem slyšela ten hlas ,,Nikdo tady není Chris." řekl pobaveně . Já se jen nejistě podívala na Tobyho.,, T-Toby to-tos mluvil t-ty.'' vykoktám ze sebe. ,, Ano to byl já ...........Počkej  , ty mě slyšíš ?!!''ozve se mi v hlavě. ,,J-jo . Jasně a zřetelně. ''Najednou začal Toby skákat radostí .Nechápavě jsem na něj dívala, co je na tom radostného , to už jsem tak divná ,že mluvím se psem.To mě radši mrskněte pánvičkou do hlavy ,možná se to tam trochu srovná. Co když to zjistí teta a strýc.? Pošlou mě do blázince a budou mě léčit šoky .BOŽÉÉ.Můj výraz se postupně měnil na zděšený. Jakmile ho Toby zpozoroval přestal skákat , naklonil hlavu na bok a řekl ,, Teď asi už nepůjdeme běhat , co?" Podívala jsem se na něj s ironinickým pohledem ,,Myslíš ?" . Toby stáhl ocas a snažil se vsáknout do mé postele. Tohle bude ještě dlouhé ráno.

Ahojky

takže další část je tu . Doufám ,že se bude líbit a omluvte prosím vytvořené chyby.Díky.

*Daiviz

Secret of destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat