☯¹

629 37 81
                                    

"Doğarken ağlarsın ama bu ömrün boyunca ağlayacağın anlamına gelmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Doğarken ağlarsın ama bu ömrün boyunca ağlayacağın anlamına gelmez. O zaman bir sebebin vardı, bu dünyaya gelmek. O günün üzerinden bugün itibari ile 18 sene geçti. Öyleyse, şimdi neden ağlıyorsun?" ~Heeseung

"Bunu hatırlayan biri var mı, onu sorsana..." dedi kız göz yaşları arasında.

Gecenin karanlığı çökmüş, saatlerin sıfırlanmasına sadece 30 dakika kalmıştı. Kar tanelerinin yavaşça süzülüşü ve onları görünür kılan sokak lambasının ışığı, aynı anda kaldırımın kenarına çöküp ağlayan kızın göz yaşlarını da aydınlatıyordu.

"Sormama gerek yok. Çünkü ben hatırlıyorum. Doğum günün kutlu olsun Park Cheonsa. Mumları üfledin mi?" diye sordu genç adam kızın karşısında dikilirken. İçinden iki seçenekte geçmişti. Olumlu olanı duymanın daha iyi bir seçenek olduğunu biliyordu ama olumsuz seçeneği duymak istiyordu.

"Kimse hatırlamadığı için ortada mum da yoktu..." ~Cheonsa

"O zaman birlikte üfleyelim." Hızlı adımları ile genç kızın yanına oturdu ve en başından beri elinde sıkıca tuttuğu çakmağı gün yüzüne çıkararak yaktı tek bir hamlede. "Dilek tut ve üfle." diye ekledi.

"Mutlu olduğun her anıyı, her zaman hatırlamanı diliyorum." hızlıca soğuk havada yüzlerini ısıtan ateşi üfleyerek söndürdü genç kız.

"Kendin için dilemeliydin. Ve içinden." ~Heeseung

"Kendim için diledim zaten. Beni mutlu eden insanları mutlu görmek hoşuma gidiyor ve beni daha çok mutlu ediyor." ~Cheonsa

"Sevgilim ol." dedi genç adam düz bir ses tonu ile. "Seni mutlu edeceğim."

"Ailem izin vermez..." genç kız yanında kimse yokmuş gibi bakışlarını yere değince kaybolan kar tanelerinde gezdirmeye başladı.

"Bunu ailene değil, sana söylüyorum." ~Heeseung

"Olmaz... Eğer öğrenirlerse, bu gece ki gibi beni evden atarlar. Hem de sonsuza dek." ~Cheonsa

"Sevgilim ol." ~Heeseung

"Sen beni dinlemiyor musun?!" ~Cheonsa

Genç kızın soğuktan çatlamış dudakları, genç adamın dudakları ile buluşunca ısınmıştı içi gibi.

"Bir kez daha söyleyeceğim. Sevgilim ol." ~Heeseung

"Bunu yapmamalıydın..." ~Cheonsa

"Olacak mısın?" ~Heeseung

Genç kız onaylayan mırıltılar çıkardı kırmızı yüzünü göstermemek için çabalarken.

"Mutlu olacağın hayata hoşgeldin doğum günü kızı." dedi genç adam içten bir gülümseme ile.

𝐎𝐧𝐞 𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐓𝐢𝐦𝐞 - 이 희승 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin