☯⁴

221 17 43
                                    

"Sevgilin de taş ama Cheon..."

"Hm..." yanında oturan arkadaşına ister istemez güldü. İki genç kız liseyi birlikte geçirmişlerdi. Bu sene son seneleri olduğu için her şeyi birlikte yapıyorlardı.

"Nereden buldun öyle bir taşı? Bu da hakaret gibi oldu. Meteor mu desem?"

"Mishil, sence de abartmıyor musun? Üstelik ben onu bulmadım. Abim buldu." ~Cheonsa

"Abin sana erkek mi ayarladı?" ~Mishil

Kızlar birbirine şaşkınca bakarken önlerindeki erkekler onlara döndü.

"Planınız var mı hanımlar? Neler yapacaksınız?"

"Ne yapabiliyorsak." ~Mishil

"Tüm sınıf bir şeyler yapalım işte." dedi erkeklerden biri.

"Tüm..." ~Cheonsa

"Zaten her şeyi birlikte yapıyoruz." ~Mishil

"Seneye kimse birbirinin yüzünü görmeyecek. Vaktimiz varken birlikte eğlenelim işte." dedi önlerindeki gözlüklü erkek.

Mishil bıkkınca kabul etti ve yanında oturan arkadaşına döndü.

"Olur..." ~Cheonsa

Bu konuşma bütün otobüse yayıldı. Sınıftaki herkes birlikte vakit geçirmek için heyecanlanıyordu. Bu gezinin onlar için bir ödül olduğu ortadaydı.

Bir anda otobüs sarsılmaya başladı. Bir sağa, bir sola gidiyordu. Öğrencilerin bir kısmı şaşkınca ne olduğunu anlamaya çalışıyor, bir kısmı da çığlık atıyordu. Ama hepsi birden bir yere tutunup düşmemeye çalışıyordu.

Mishil yanında ki Cheonsa'nın elini tuttu. Birbirlerine baktılar. İkisi de delicesine korkuyordu. Ama yapabilecekleri en iyi şeyi çoktan yapmışlardı. Bir yere tutunmak ve bunun bitmesini beklemek.

Herkes belki de bunun son anları olduğunu düşünüp, sevdiği kişilerin isimlerini haykırıyordu. Bir kısım anne derken bir kısım baba diyordu. Kimisi arkadaşının ismini, kimisi kardeşinin ismini söyleyerek ağlıyordu.

Cheonsa sadece gözünden başlayıp yanaklarından devam ederek çenesine ulaşan sessiz gözyaşları ile düşündü. Abisini ve sevgilisini. Bir kez daha onlarla olmayı düşündü.

Bir sınıf öğrencinin olduğu otobüs önce başka arabalara çarpmış, sonra yoldan çıkarak yuvarlanmış ve suya düşmüştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐎𝐧𝐞 𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐓𝐢𝐦𝐞 - 이 희승 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin