"I love you ..."

474 26 1
                                    

Harry


Kúpil som mne a Louisovi let do Karibiku na naše piate výročie. Máme voľno a Niall aj tak hrá golf a Liam je so Sophiou. Takže máme týždeň celý pre seba.


"Harry, dobre vieš že nenávidím prekvapenia !" povedal nahnevane Louis. "Čo tu robia tie kufre ? Ty niekam cestuješ ?" pýtal sa ma. "My, Lou." pousmial som sa.


"M-my ?" zopakoval. "Áno. Ideme do Karibiku. Na naše piate výročie." povedal som a pobozkal ho na krk. "Harry... mne sa to nejak nezdá ... Bojím sa." začal sa triasť.


L o u i s


Dnes večer sa mi snívalo, že sme mali haváriu v Harryho aute. Nechcem riskovať. Nechcem, aby sa mu niečo stalo. Nie. Nikam nemôžeme ísť.


"Harry, nedovolím, aby sa ti niečo stalo." povedal som a objal ho. "Nechápem, o čom hovoríš, Lou." nechápavo sa na mňa pozrel. Povedal som mu o mojom sne.


"No tak, Boo. Nemusíš sa ničoho báť. Nič sa nestane, sľubujem." usmial sa a objal ma.


***V l i e t a d l e***


Sedel som pri okne a videl, ako sa vzd'alujeme od zeme. Odľahlo mi, ale ešte stále som nemal vyhrané. Bál som sa. Doslova som sa triasol a nechýbalo mi aby som sa rozplakal od strachu. "Lou.... ššt." objal ma Harry. "Nemali sme sem ísť. Bojím sa. Tak moc." rozplakal som sa mu do košele, ktorá bola zachvíľu celá premočená.


Ešteže ideme prvou triedou a pomaly nikto tu nie je. "Boo, neplač. Šhh.." utišoval ma. Nakoniec som zaspal na jeho hrudi a zobudil som sa na veľkú bolesť po celom tele.


Poobzeral som sa a videl som stromy a trosky. Nie, nie, nie ! To sa nemohlo stať !! Musím nájsť Harryho !


"Harry ! Harry, kde si ! Harry !" chodil som okolo trosiek lietadla, a to tiež ledva, lebo som mal niečo s nohou a držal som si brucho, z ktorého mi neustále tiekla krv.


"Louis !" počul som chrapľavý hlas. Videl som ho pod motorom lietadla. "Harry !" pribehol som a pomaly ho vyťahoval. Vedel som, že to neprežije, ale dúfal som v to. "Nemôžeš ma opustiť ! Nie ! Nedovolím ti to !" kričal som.


Prestal som ho vyťahovať a dal si ruky na ústa. Kebyže ho vitiahnem, okamžite umrie, lebo nemal druhú polku tela. "Preboha." zašepkal som a bál sa ho dotknúť. "Harry."


"Louis." zachrapľal. "Milujem ťa." a to bolo všetko. Žiadne iné známky života. Nič. Len ticho. Som jediný, čo prežil pomaly zo sto ľudí. "Milujem ťa." povedal som a rozplakal sa. Ešte naposledy som ho pobozkal.


Čelo som si položil na jeho košeľu a plakal. O dlhšiu dobu som počul sirény a niekto ma od neho ťahal preč. "Nie ! Nechajte ma ! Chcem byť s ním ! Pustite ma ! Harry !" kričal som a bránil sa. Nechcel som odísť od človeka, ktorého som miloval najviac na svete. Nedokážem to.


Keby som zomrel s ním. Nie, ja to mám ako trest, že som ho miloval. Mám to ako trest za hriech, že som miloval ... jeho.


***T ý ž d e ň p o . . .***


Ležal som vo vani. Pchal som do seba prášky a pri ruke si držal nôž. Zamotalo sa mi v hlave a začal som vidieť čierno. V tedy som zarezal. A rezal som si do ruky až do vtedy, kým som nevidel úplne čierno.


"Louis ! Louis !!" počul som Harryho hlas. Konečne budeme znova spolu. "Louis !" podával mi ruku. Prijal som ju a vtedy som ho videl. Celého, živého a zdravého.


Počkať, čo ?! Živého a zdravého ?! On ... "Louis, toto mi nerob !" pozeral sa na mňa s jeho zelenými očkami, v ktorých bol strach. Hodil som sa mu okolo krku. "Harry, milujem ťa !" povedal som a spevnil svoje objatie. "Aj-aj ja ťa milujem, Lou." trochu sa zakoktal, lebo nechápal.


"Prosím, pripútajte sa a dajte sedadlá do pôvodnej polohy, budeme pristávať ..." počul som a neskutočne mi odľahlo. Zem ! Moja milovaná zem !


Toto výročie si poriadne užijeme, ale na cestu naspäť pôjdeme radšej naším súkromným lietadlom. Pre istotu ( ... ;) ...).


Awoooooj !!! :D Dúfam, že sa vám táto časť ľúbila, lebo ja sa za to nenávidím :D Skoro som sa pri tej časti, kde Harry zomrel rozrevala :'( :D Bolo to odomňa zlé, prepáčte :( :* Ale ja vás aj tak ľúbim ;)


P.S.: Ked' budete dnes pozerať hokej (Slovensko-Slovinsko), a budete vidieť človeka, čo skáče, divne sa hýbe, a má vlajku Slovenska, na ktorej je napísané "Šenkvice", je to môj otec xD :D


All the love, x -Łouwe


"Harry fucked me." "It just kinda happend..."Where stories live. Discover now