"Můj malý Boo" "Můj sladký strejda" [part 2.]

404 16 0
                                    

L O U I S


Tatínek mne obíjmal a hladil po zádech. Chci, aby mne uklidnoval Harry. Jenže on šel pryč. "Chci maminku." zašeptal jsem ze sna. A co ješte ? Ptáte se, co ješte ? LEŽ ! Chtěl jsem Harryho.


Ale když se vrátil, já už byl v říši snů.


O D N Ú P O Z D Ě J I


"Stlýčku ?" začal jsem ho hledat. Táta byl na rok pryč v zahraničí, a mne jsou jen čtyři, musí mne hlídat můj perverzní strejda. Ale ... i tak ho miluju.


Ví o tom jen on a já. Nikdo jiný se to takyže dozvědet nesmí. "Tady, Boo !" slyšel jsem z jeho pokoje. "Stlýčku já ..." zlomil se mi hlas. Nebo mám říct, umlčel mne - jeho jazykem. On-on-on ... on mně líbal ?!!


Panebože, jeho rty chutnají tak zatraceně dobře. Ani nevím jak, nemněl jsem oblečení, a on taky ne. Byl jsem malý, a nevědel jsem, co mám ja dělat, nebo co to sakra provádí on. Nechal jsem ho, nech si dělá co chce...


Otočil mne na bříško a líbal na záda. Jestli jsem kočička, vrním. Najednou jsem ucítil nepříjemný tlak v bříšku. Zakopal jsem nožkama a nespokojne zaknučel.


"Šhh Boo. To bude dobrý, jen se uvolni." udělal jsem, jak řekl.


H A R R Y


Mněl jsem v něm už mé tři prsty. Tak maličký, a tak klidnej ? Hm. Dobře pro mně. Pomaly jsem do něj vnikl. "Ne ! Bolí !" byl jsem pro něj moc velký a hrubý.


Políbil jsem ho na zádička a zašeptal: "Šhh, Lou. To bude dobrý.".


***


Udělal jsem se mu do pusky. Poslušně to všechno spolkl. "Můj malý Boo."


"Můj sladký stlejda ..."



Ahoj ! Prepáčte, ale Life Is Hard je dočasne pozastavená, LEBO NEMÁM SAKRA ŽIADNY NÁPAD :D Ja viem, dutá hlava .... :D Ale čoskoro sa konečne dočkáte !! -Autorka

"Harry fucked me." "It just kinda happend..."Where stories live. Discover now