Louisov pohľad
Od doby čo som sa rozviedol s Harrym ubudlo zopár rokov. Naše spoločné deti boli už 16 až 18 ročné a ja som čakal ďalšie dieťa s mojím terajším priateľom, Liamom.
Liama som naozaj miloval no nevzali sme sa. Po prvej svadbe som to riskovať nechcel, veril som mu, no bál som sa že by ho to zmenilo.
Liam pracoval ako doktor takže bol v práci veľmi často, no ked bol s nami, vynahradil nám každú jednu minútu.
Boli opäť Vianoce na ktoré Darcy a Tommy nemali vôbec dobré vspomienky. Práve kvôli tým osudným vianociam Harolda nenávideli.
Ja už vlastne ani neviem čo s ním je. Ako skončil či vlastne ešte žije...
Mali sme klasickú rodinnú prechádzku kde sme šli všetci štyria von a zamierili si to do parku. Vonku krásne snežilo a vsade boli vysvietené vianočné ozdoby. Smiali sme sa a užívali si, Tommy a Darcy Liama doslova milovali, rovnako ako ja.
Zrazu do mňa niekto zozadu hodil snehovú guľu. Striaslo ma a usmial som sa s tým, že to bola Darcy alebo Tommy, no všimol som si že obaja boli vedľa nás. Nechápavo som sa otočil a myslel si, že to bolo nejaké dieťa no nikto tam nestál.
Vystrašilo ma to a na tele mi naskočila husia koža.
"Čo sa deje, zlato?" nechápavo sa na mňa pozreli. Ja som len pokrútil hlavou a viac sa natlačil sa Liama.
šli sme ďalej no po chvíli ma znovu do chrbta udrela silná studená rana. Tentokrát som sa otočil rýchlo.
Neďaleko od nás pod lampou stál vysoký chalan. Nevidel som mu do tváre no obával som sa najhoršieho.
"Liam, mali by sme ísť domov." zafňukal som veľmi vystrašene. Bol som asi v ôsmom mesiaci, nesmel som sa stresovať no táto situácia bola mi v tom nepomáhala.
Liama si ma strčil sa chrbát. "Čo chceš?!" zakričal naňho. Darcy z vrecka vytiahla mobil na ktorý šla vytáčať 911
Vysoký chalan zdvihol ruky do výšky hrude na obranu, že sa vzdáva.
"Chcem sa porozprávať. S Louisom." oznámil nám hlboký chrapľavý hlas. Zamrazilo ma.
"Nato zabudni!" odpovedal Liam. "Stačí mi päť minút."
Hovoril tak kľudne. Akoby sme sa normálne rozprávali. Pomaly šiel k nám a ja som mu konecne mal možnosť vidieť do tváre. Mal som pravdu. Bol to on.
Silno som chytil Liama za budnu, odmietajúc sa ho pustiť a voľnou rukou potiahol deti dozadu.
"Čo odomňa chceš?" zamračil som sa. On si povzdychol. "Porozprávať sa Louis."
Nakoniec veľmi nechcene som s ním šiel k najbližšej lavičke a Liam s deťmi ostali neďalrko s vytočenou 911. Harry si vyzliekol svoj kabát nechávajúc na sebe hrubý sveter a položil ho na zasneženú lavičku aby som nesedel na studenom.
"Vždy som tvrdil že ti tehotenstvo pristane." uchechtol sa a s úsmevom sa pozrel do zeme. Zamračil som sa.
"O čo ti ide? Nie sme spolu už roky. Nic sme o sebe nevedeli, ani nechápem ako si ma našiel." pokrútil som hlavou.
"Bol som namyslený hlupák. Mal som možnosť pracovať v amerike no musel som tam ísť bez vás. Nechcel som aby ste ma čakali, preto som spravil tú najväčšiu hlúposť. Bol som zaslepený. Došlo mi že mi chýbaš, vy... Že ťa stále milujem." pozrel sa na mňa.
"Oh, tak to nie. Prepáč Harry ale toto je ta najhlúpejšia vec akú som kedy počul."
"Louis stal sa zo mňa šéf celej firmy v amerike." chytil na za ruku a pozrel sa mi do očí. Vystrašilo ma to.
"Harry ty to nechápeš. Nemilujem ťa. Mám Liama a som tehotný. Deti sa ťa báli. Zachoval si sa ako idiot, vystrašil si nás a mne si zlomil srdce. Hlúpim prepáč to jednoducho nevrátiš." postavil som sa že odídem, on sa však postavil tiež.
"Dovoľ mi sa o vas postarať." povzdychol si. "Choď sa starať o svoju firmu Harry. Deti sú už skoro dospelé, zmyslel si si to naozaj skoro. Navyše stará sa o nás Liam a naozaj dobre. Je mi to ľúto ale nepotrebujeme ťa."
"Chcem posielať deťom peniaze. Budú ich raz potrebovať. Louis dovoľ mi to. Zachoval som sa ako idiot a ja viem že ťa nezískam naspäť aj keby som moc chcel. Chcem aby si vedel že vás stale moc milujem a nikdy som neprestal."
Povzdychol som si. "Dobre teda. Dovolím ti posielať im peniaze, ale na môj účet. To že im niečo dávaš vedieť nemusia lebo by všetko preflákali bud na veci alebo elektroniku." usmial sa a jemne ma objal.
"Ďakujem Louis. Mohol by som ich vidieť?" pretočil som očami a zaviedol ich k nim. Všetci traja sa mračili aj po tom ako som ich ukľudnil že je to v poriadku. Po chvíli Harry s úsmevom odišiel.
Na účet posielal tisícky dolárov, nechápal som to. Ked deti vyrástli, dal som im to, no nie všetko naraz, preistotu. Naša najmladšia dcérka, Elizabeth bola vo vsetkom veľmi sikovná a vyrástla z nej doktorka.
Liam na staré kolená zomrel vo veľmi dobrom veku, 76.
---
Prechádzal som sa pomaly po parku s úsmevom na tvári. Mal som tri vnúčatká a ďalsie na ceste. Všetky moje tri deti boli veľmi úspešné.
Sadol som si na lavičku a sledoval ľudí okolo, deti ako sa hrali, tínedžerov ako cenčili svojich psíkov a dospelých ako bicyklovali či behali.
Po chvíli si ku mne sadol starší pán. Usmial sa na mňa.
"Ahoj Lou." zachrapľal a ja som hned vedel kto to je. "Ahoj Harry."
Chvíľu sme sa rozpravali. Povedal som mu asi všetko. Ako sa majú deti, aj to že Liam zomrel.
Začalo sa stmievať a mne bolo zaťaško odísť. Bol som unavený. Oprel som hlavu o Harryho rameno. Harry sa usmial a vzal ma za ruku. Nevládal som mu odporovať. Akoby sa mi pred očami zjavilo všetko to dobré a krásne čo sme spolu prežili. Spokojne som sa usmial.
"Čo boh spojil nech smrť nerozdelí, pamätáš?" vytiahol môj prstiebok ktorý mi nasadil v ten deň na prst. Usmial som sa ešte širšie a nadstavil ruku. Prstiekol mi dal na prst a Harry mi dal krátky bozk na pery.
"Milujem ťa Louis, vzdy som ya miloval."
"Aj ja ťa milujem Harry. Chýbal si mi." vydýchol som a zavrel oči. Oblialo ma príjemné teplo a silné žiarivé svetlo...
Nah, shit po milion rokov 🤔 -I
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Harry fucked me." "It just kinda happend..."
Fanfic❝Harry fucked me.❞ ❝It just kinda happened...❞ #LarryStylinsonSmuties [WARNING: Obsahuje mpreg, smut, nadávky, týranie a d'aľšie. Ak vám takýto obsah nevyhovuje, neodporúčam. ]