Day before Christmas

184 16 2
                                    

~Cz again... Snáď sa nenahneváte :') prepáčte za chyby :( :* -I.~

Den 265.
Srpen 24. 3657

"Tak co myslíš že na nás tatínek myslí?" seděl jsem v tureckem sedu a mezi nohama mi seděla Darcy... Moje a Harryho dcerka. Harry byl už pár let ve válce...

Držel jsem Harryho fotku kterou jsem měl v ránečku na nocním stolku... Oba jsme se na ni dívali.

"Tati!" ukázala na ni.

"Taky ti tak tatínek chybí viď? dáš mu dobrou noc a pusinku?" dal jsem fotku blíž k ní.

"Papa tati." dala Harrymu na fotce pusinku.

"Tak pojď sluníčko... Jdeme spinkat... Určitě už i tatínek spinká." taky jsem políbil fotku a odložil jí spátky na stolek, tak aby se Harry na nás díval...

Lehl jsem si a Darcy přitulil k sobě.

"Dobrou broučku. Dobrou lásko... Moc nám chybíš." naposled jsem se podíval na fotku a usnul.

Den 547.
Leden 7. 3659

Ležel jsem smutně na posteli a vedle mě si Darcy hrála s panenkama.

"Dám ti novou hraču, chceš princezno?"

"Ano!" hezky se zasmála a já jí podal plyšovýcho medvídka co mi dal Harry. Ona si ho k sobě přitulila.

"Dáš medvídkovi jméno lásko?" začal jsem jí upravovat už dlouhé vlásky.

"Harry."

"Chceš aby se jmenoval jako tatínek ?"

"Ano."

"Co kdyby jsme skusili tatínkovi zavolat hm?"

"Ano ano ano!!"

Zasmál jsem se a vzal mobil. Začal jsem mu volat no nikdo nezvedl, jen odkazovač.

"Ahoj lásko." smutně jsem se usmál.

"Jen jsme chtěli vědět jak se máš. Moc nám chybýš..."

"Tati!" Natahovala k mobilu ručičky. Podal jsem jí mobil.

"Tati!" potěšila se ale když jí nikdo neodpovídal začala plakat. "Tati!"

"Miláčku shh..." přitulil jsem si ji k sobě.

"Kdyby jsi věděl jak Darcy už vyrostla... A má vlásky po tobě.

"Já chci tatínka!" plakala.

"Neboj lásko tatínek se má určitě dobře a myslí na nás... Jdeme se najíst... Miluju tě Harry... Moc nám chybíš... Tak šup lásko... Pozdrav tatínka."

"Papa tati." poslala mu pusinku. Usmál jsem se.

"Dobrou Harry." zložil jsem. Pak jsme odešeli dolů kde jsem udělal něco k jídlu a vzal to i s Darcy na zahradu kde jsme se najedli a začali si hrát.

Den 645.
Prosinec 23. 3660

Zítra jsou Vánoce... Měli jsme je slavit už konečně s Harrym. Je to snad věčnost co odešel...

Darcy už tolik vyrostla... Je jí 10 a Harry jí naposled viděl když jí bylo 5...

Už je to pět let... Nemůžu tomu uvěřit... Někdo si řekne, že po tak dlouhý době by zapoměl... Ale já ne... Furt ho miluju.

"Lásko těšíš se na dárky?" zeptal jsem se... Koupil jsem jí všechno co chtěla, ale Harryho jsem jí vrátit nemohl...

"A přijde tatínek?" zeptala se a dál si hrála s tim medvídkem, co jsem jí už dávno dal...

"Já... Já nevím lásko." smutně jsem sklopil hlavu. Nažil jsem se být pro ní silný.

"Tati já vím že mě más rád..." usmál jsem se.

"Ale lžeš mi..." dál si hrála. Zarazil jsem se.

"C-cože?"

"Vím že jsi smutný a že každý večer pláčeš. Chceš abych byla šťastná i když tu neni tatínek... Koupil jsi mi všechno co jsem chtěla, ale já nechci nic víc než tatínka a tebe." podívala se na mě. Měl jsem slzy v očích.

"Jsem šťastná protože jsi se mnou." objal jsem ji a rozplakal se.

"Mám tě ráda tati."

"Já tebe princezno." objímal jsem ji. Najednou jsem cítil tlak na svím těle a když jsem viděl velké ruce kolem mě, lekl jsem se a rychle se otočil.

Byl to on. Přišel jako vánoční dárek... Celéty roky nepsal, nic o sobě neřekl, a teď tu stojí a usmívá se.

Měl jsem se zlobit? Možná. Ale já byl neuvěřitelně šťastnej že se vrátil. Skočil jsem mu do náruče.

"Lásko tak moc si nám chyběl!" plakal jsem.

"Tati!" objala ho i Darcy.

"Vy jste mi taky chyběli. Už vás nikdy neopustím... Slibuju." políbil Darcy do vlásků a mě na rty... Ten den byl ten nejkrásnější den jaký kdy mohl být... Miluju tě, Harry.

"Harry fucked me." "It just kinda happend..."Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang