Pohľad tretej osoby
"Liam ?" povzbudil ho mladý chlapec, aby vyložil svoje karty. On ich vyložil a za ním aj ich dvaja spoluhráči. Modrooký si chvíľu prezeral karty a potom sa pozrel brunetovi do očí.
"Liam, tak moc ma mrzí ..." nedopovedal to, Liam sa chcel urazene postaviť a odísť, no starší ho na šťastie zastavil.
"Že sa pol roka nevrátiš domou !" povedal rýchlo a začali sa obaja radovať.
*Medzi tým pri lodi*
"Nech sa páči pane." povedal poskok slávnej rodiny Stylesov a pomohol mladému chlapcovi z voza.
"Ďakujem." povedal kučeravec a prezeral si loď.
"Ah, pán Styles !" pozdravil majiteľ lode. "Je mi potešením, že sa zúčastnite prvej plavby mojej lode."
"S potešením." povedala matka mladého Stylesa.
"Zdravím, madam." pobozkal jej chrbát ruky a usmial sa.
"Muselo trvať dlho postaviť takýto kus železa." zasmial sa zeleno-očko.
"Harry ! Ehem, prepáčte jeho správanie, to je preto, lebo je vzrušený. Bude sa totiž ženiť." povedala jeho matka a Harrymu padol úsmev. Nechcel si ho brať, nemilujem ho, a to všetko je vlastne celé jedno klamstvo.
"Tak to vám srdečne gratulujem pane ! A mimochodom, áno, trvalo to niekoľko mesiacov postaviť takú obrovskú loď ako je Titanic. Je sú na nej tri triedy, avšak, nie všetci čo ho stavali prežili ..." tu Harry prestal počúvať. Nebavilo ho to. Zapozeral sa do davu. Nie je možné, že dokáže taká loď dokáže uniesť toľko ľudí. Či je ?
"Koľko je možno uniesť ľudí na Titanicu ?" prerušil ich rozhovor chlapec.
"Harry čo je to s tebou ?!" zamračila sa jeho matka.
"Nuž, bude tam dvestotisíc ľudí, pane."
"Nastupovať !" začalo sa ohlasovať a rodinka Stylesových sa pobrali na loď.
"Kedy príde Niall ?" spýtal sa zeleno-očko.
"Zachviľu je tu." falošne sa zasmiala jeho matka a znova sa zarozprávala s majiteľom.
***
"Ide sa do New Yorku !" kričali chlapci a hádzali si veci do batohov.
"To by ste najskôr ale museli stihnúť. Titanic odchádza o päť minút." zasmial sa starý pán a chlapci začali utekať.
"S dovolením !"
"Prepáčte, prechádzam ! Louis, pod' !" zakričal Liam.
"Počkajte !" zastavil dôstojníka modro-očko a podával mu lístky.
"Prešli ste kontrolou ?" zdvihol obočie pán v silno modrých veciach.
"Všetkými." zaklamal Louis, len aby sa dostal do svojho vysnívaného mesta.
"Dobre teda, nech sa páči. Kabína D-28, druhá trieda." povedal dôstojník po chvíľke premerania ich, lebo im neveril.
"Ďakujeme." usmial sa Louis a vstúpil na loď, v závese za Liamom. Titanic sa pohol.
Stáli na palube Titanicu a smiali sa. Hovorili si vtipy, prežívali úžasnú chvíľu.
"Hej Louis. Pozri. Kto to je ?" povedal Liam a pozeral sa na mladú slečnu z bohatej rodiny.
YOU ARE READING
"Harry fucked me." "It just kinda happend..."
Fanfiction❝Harry fucked me.❞ ❝It just kinda happened...❞ #LarryStylinsonSmuties [WARNING: Obsahuje mpreg, smut, nadávky, týranie a d'aľšie. Ak vám takýto obsah nevyhovuje, neodporúčam. ]