HE'S MINE !! Part one

430 22 0
                                    

N I A L L

Počul som, ako sa zabuchli dvere a ako sa Louis s plačom zavrel do izby. 

"Lou ?" prišiel som za ním. "On ma nemiluje Niall !!" hystericky plakal, až som sa bál, že sa zadusí. "Loui, ja ťa ľúbim..." povedal som a objal ho... Objímal som ho, až kým nezaspal. 

Opatrne som ho vyzliekol a dal mu čisté boxerky. Uložil som ho a išiel sa osprchovať.

Ľahol som si vedľa neho a dal mu malú pusinku na čelo, na dobrú noc. 

Pozeral som sa do tmy a rozmýšľal. O všetkom... O Harrym. Ako mu to mohol spraviť ? Ved' vie, že je Louis plachý, tak nevinný, a roztomilý... No, nevinný až tak nie je, ale na prvý pohľad vyzerá ako anjelik. 

Počul som, ako vzlyká. Zobudil sa, chúd'atko moje ... "Harry... Harry..." šeptal. Zarazilo ma to. Ja ľúbim Louisa, ale on ľúbi Harryho... Je to smutné...

Louis mi bol otočený chrbtom. Natlačil som sa k nemu a pichol si ruku pod perinu. Začal som Louisa dráždiť cez boxerky, ale potom som mu ho vytiahol a palcom prešiel cez špičku. 

Natlačil sa ku mne a začal vzdychať. "Ked' budeš, povedz mi, áno láska ?" zašeptal som a pobozkal ho na čelo. "Niall."

"Niall... j-ja...a-a-asi u-už.." nevedel zo seba dostať normálnu vetu. Zosunul som sa a strčil si Louisovu dĺžku do úst. "Niall !!" s hlasným výkrikom

"Niall ?" hľadal som ho po byte, ale nevedel som ho nájsť. Išiel som do kuchyne a tam boli palacinky a lístoček.

"Lou, išiel som do práce. Spravil som ti raňajky, dúfam že budú chutiť :) A hlavne sa usmievaj. Prídem až večer. Ľúbim ťa, tvoj Ni-Ni. <3"

Usmial som sa a pustil sa do jedla. Potom som si vyčistil zuby, trochu upravil vlasy, obliekol si tričko s nápisom "feature is now" a čierne skinny jeans. Zobral som si kľúče, peňaženku a mobil, a išiel sa prejsť do parku. 

Ked' som tam bol prišla mi SMS-ka. Od Harryho. Ignoroval som to, no potom mi začali chodiť d'aľšie.

10:05

HarryS : Páčil sa ti včera ten úlet s Neilom ?!

HarryS : Áno, všetko viem !!

HarryS : Dúfam, že si si to zapamätal, lebo už nikdy s ním také mať nebudeš !!

HarryS : Si len môj !!

HarryS : Môj chápeš ?!!

10:15

HarryS : Louis ?

HarryS : Lou odpíš mi

HarryS : Louis...

HarryS : Prosím

HarryS : Prepáááč

HarryS : Loui

LouisTommo : PREČO BY SOM TI MAL PÍSAŤ KEĎ MA NEĽÚBIŠ, ODKOPOL SI MA A NADÁVAŠ MI ?!! JE MOJA VEC S KÝM BUDEM MAŤ SEX !! TY SI MA ŠPEHOVAL ?!!!

HarryS : Lou, ja ťa ľúbim, ale nemôžem

LouisTommo : Nemôžeš ?! Môžeš !! Len sa ti asi hnusým !! Nie som pre teba dosť dobrý ! Jediný kto ma na svete kedy naozaj ľúbil bol a je Niall !!

HarryS : Louis ...

LouisTommo : Harry nie !! Neotravuj ma už !

HarryS : ale ...

LouisTommo : NIE !!! Nenávidím ťa !! Si to najhoršie čo ma kedy stretlo ...

HarryS : BOJÍM SA ZAMILOVAŤ

LouisTommo : Čože ?

HarryS : Áno, mám strach z lásky... tak a povedal som ti to... povedal som ti pravdu

LouisTommo : Harry ja ...

LouisTommo : Prepáč myslel som ...

LouisTommo : Harry ?

LouisTommo : Hazz ...


&quot;Harry fucked me.&quot; &quot;It just kinda happend...&quot;Where stories live. Discover now