Prepáčte chyby ale prvý krát som sa rozhodla, že napíšem po česky :D Dúfam, že sa bude páčiť :) -Łouwe
L o u i s
Stál jsem tam a díval jse na hvězdy. Uslyšel jsem smích mího tatínka a toho nejkrásnejšího člověka na světe - mého strýčka. Utek jsem za dveře a schoval jsem se.
Najednou se otevřeli a v nich stál můj tatínek. "Louisíku jsem doma !" řek a já mu ze zadu skočil na krk. Dal jsem mu velkou pusinku na lícní kost. "Ahoj tatínku ! Chyběl jsmi !" zasmál jsem se. "Louisi vylekal jsi mne !" zasmál jse a držel mi ručky, abych neupad.
"A mne pusu nikto nedá ?" slyšel jsem a videl úšklibek. Chtel jsem se k nemu rozběhnout a dát mu jí, jenže se tam objevila nejaká holka. Asi zase jeho nová přýtelkine. Zase ?!
"Ja ti dám." řekla a začala ho líbat a obchitkávat ho. Nelíbilo jse mi to. On je jenom můj ! Jen můj, a já se nedelím !
Zamračil jsem se, když jsem to videl, a ješte víc, když jsem si všim Harryho, jak na mne špatne kouká. Nechtel, abych se na ní mračil. Jenže tohle se proste nedalo. "A toto je kto ?! Krisa z kanála alebo si ho našiel na ulici ?!" začala se smát a strýček s tátou taky.
Zeskočil jsem z tátu a utekl z pokoje, kde jsem se zavřel a začal brečet. NIkdo nepřicházel a já brečel víc a víc. Jsem zvykle, že když se rozbrečím, přijdou mne rozesmát. Ale tento krát se tak nestalo.Nemněl jsem síli ale brečel jsem. Lehnul jsem si a pláč utichal. Pálili mne oči od slz.
Málem sem usnul, jenže se rozleteli dveře a v nich ona. "Umyl si sa ?!" štekla po mne. "Ne...." vylekane jsem řek. Ano, polekala mne. "A ?! Makaj ! Prasa !" řvala po mne a já to už nemoch vidržet.
"Chci spát tak mne nech, klávo !" jo, neumím r ... já andílek ....
Z ničeho-nic jsem cítil jenom pálivou bolest na tváři. Zbila mne. Mne jsem hlavu otočenou do boku a z očí jse mi valili slzi. "A dosť ! Nikto tu nebude biť môjho Louisa !" zakřičel strýček a nekam ji vedl. Ke mne rychle přibeh táta a objal mne.
"Šhhh, Louisinku, to bude dobrý. Promiň. Šhh." uklidňoval mne. O nedlouho jsem zaspal.
आप पढ़ रहे हैं
"Harry fucked me." "It just kinda happend..."
फैनफिक्शन❝Harry fucked me.❞ ❝It just kinda happened...❞ #LarryStylinsonSmuties [WARNING: Obsahuje mpreg, smut, nadávky, týranie a d'aľšie. Ak vám takýto obsah nevyhovuje, neodporúčam. ]